3.

72 7 2
                                    

Ajung acasa, într-un final,după care imi fac un dus și ma culc.

Ma trezesc, și observat că este ora 12:48,
Bravo, Ymi-ra!! M-am dus repede sa-mi fac un dus, și sa-mi fac rutina de skincare, ca mai apoi sa-i dau bobite lui Pung-gie. După care ma pun sa-mi pregătesc și eu micul dejun, sau mai bine zis,prânz, încep să scot toate ingredientele pentru Japchae.

După ce am terminat de mâncat și curățat bucătăria, am vazut ca se făcuse deja 14:17, așa ca ma mai joc puțin cu Pung-gie și apoi ma duc cu ea spre baie, ca sa-i fac un duș.

-yaaa, Pung-giah, stai potolita, nu te mai scutura, uite, sunt fleasca. Awwwww ce draguța esti, ce-ai zice să iti punem o fundita Hmmm? Ce spui de cheamă roz? Awwwww, esti o scumpeteee!!!

După ce am terminat cu Pung-gie, am luat înghetata din congelator și mi-am dat drumul k-dramei mele preferate, bineînteles ca era și Pung-gie lângă mine.

Timpul trece așa ca la 6 fără ceva, ma ridic din canapea și imi fac un fus, după care ma îmbrac și chem un taxi, îi dau lui Pung-gie un pupic, și apoi ies din casa.

Ajunsă la club, ma duc repede să ma schimb dar când mergem pe hol, simt cum cineva imi pune ceva la gura,ma zbat ca să ma întorc și îl văd pe tipul de seara trecută, dar în spatele lui erau mai mulți tipi,iar apoi văd negru.

Încercând sa-mi deschid ochii, ma simțeam așa de obosită, cu toate astea, îi deschid, dar totul era bezna, eram legată de un scaun, dar nu puteam vedea mai mult din cauza ca nu era nici o lumină.

-Mi-e frică, va rog, va implor, aprinde-ti lumina , va rog... Spun țipand și cu lacrimi în ochi. Va rog.. Mi-e frică..
-se pare că cineva s-a trezit, se auzi o veche groasă și înspaimantatoare.
-c-cine-i acolo, va rog lasati-ma sa plec, fac orice, numai lasati-ma sa plec.

Încep să țip, însa nu se mai auzea nimic, am inceput sa ma sperii și mai tare, până când se aprinde o lumină în fața mea dar apar și acei băieți de pe hol. Sunt 1,2,3,4,5,6 sunt 7,7 băieți, am fost răpită de 7 băieți?! Zic în gândul meu, îmi era prea frică să vorbeasc cu voce tare.

-m-mie frică, spun incet.
-se pare că cuiva îi este frică, spune blondul și se îndreaptă spre mine.
-dați-mi drumul, vă rog ,fac orice.
-huh, chiar orice?
-d-da...
-ati auzit? Spuse brunetul, care părea mult mai scund ca ceilalți.
-hyung, dezleag-o.spuse cel blond.

Tipul de aseară, ma dezleagă, însa apoi ma trage de mână până ieșim din acea camera, fiind urmați de ceilalți băieți.

-asculta, tu te duci acum și gătești micul-dejun, iar eu nu-ti fac nimic, înca...
-yaaa, Yoongi, bucătăria e specialitatea meeea!!!hmm, Yoongi, deci așa îl cheamă, sună draguț...
-hyung, gura!iar tu te duci sa gătești mic-dejun, s-a înteles?
-d-da..
-prima la dreapta, spune și arată locul pe unde sa o iau.

Încep să merg pe unde mi a arătat Yoongi, și ajung în bucătărie, M-am gandit sa fac kimchi bokkeumbap, așa ca prima oară am scos ingredientele , a durat ceva până am gasit ardeii iuți și ceapa verde însa m-am descurcat.

După ce am terminat cu bokkeumbap, am început să prăjesc ouăle pentru a le pune deasupra.

După ce le-am asezat pe masa, am început să scot garniturile din frigider, kimchi, kimchi din castraveti și ce mai era prin frigider.

Le-am așezat pe toate frumos pe masa, și apoi am început să fac sucul de fructe, după ce l-am terminat l-am pus în  carafă, după care l-am așezat pe masa alături de pahare.

Când am terminat și îmi dau șorțul jos, observ cum un mic cațelus vine spre mine, era așa dragut îl mângâi puțin și apoi îi dau puțină apă cu mâncare.

-îl cheamă Bam, dar noi îi spun Bammie

Îmi ridic privirea, și în dreptul ușii era unul dintre ei.
-deci, Bammie,ti-a mai spus cineva ca esti tare draguț?Spun în timp ce îl mangai pe cap. Dar atunci apar cu toții la masa , iar eu ma ridic.

-acum ca am terminat, voi pleca.
Yoongi:stai, stai, stai, unde crezi tu ca pleci?
-acasa?
Yoongi:nope, tu ramai aici.
-asta să crezi tu, doar dacă am acceptat să fac micul-dejun nu însemna ca trebuie să rămân-
Yoongi:ohh, ba da..
-dar cum rămâne cu lucrurile mele?cu viața mea?Huh?? Catelușa mea ar putea murii de foame..
-hyung, merg eu cu ea sa-si i-a lucrurile după ce mâncăm, zise tipul cu Bam.

~înca un nou capitol rescris:))) va place?? :)) ❤

My Soul, His world |Min Yoongi|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum