~Jimin
Yüzümün yalanmasi ile uyanmıştım. Ahh cidden tamam çok tatlı ama uyandırmasın sevmiyordum beni. Telefonu elime alıp saate baktığımda 07.34 olduğunu gördüm ve tekrar yatmak icin elimi yataga koyduğumda yanma hissi oldu bileğimde.
"Ahh. Şimdi neden yandi elim. Off cok acıyo." Diye elimi kaldırdım ve baktım.
"Siktir ne bu şimdi? Ben dün içmedim icsemde dovmecinin yolunu bilmiyorum. Bu ne şimdi?" Diye elime bakarken soylendim.
Bilehimde bir kar tanesi vardı ve aşağıya doğru sanki yağarmış gibi görünüyordu.
"Tamam güzel görünüyorsun ama ben dövme istemiyordum. Ben dovmesiz halimle gayette mutluydum. Hem bu nasıl oldu? Ahhh cildircam."
Internette çıkar miydi? Çıkardı bence yaa.
Hemen bilgisayarı önüme aldım ve yazdim.
'Bileğinin yanması ve uyuduktan sonra dövmenin gözükmesi ne anlama gelir.'
(Nokta koymak dışı aynı şekilde yazıyorum)
1 sonuç dışı hiç bir sonuç yoktu ve oda ruh eşi zirvaligindan bağsediyordu. Biz omegavarstamiyiz amk yazmak istiyordum yorumlara.
Neyse belki kalemle cizmiştim ama sağ kolumdaydi nasıl çizecektim ben oraya. Geçici dövme bence.
Hızlıca geçicidir diye koli bandı aladim ve elime yapıştırıp çektim.
"Ahh hayvan kendine bu yapılır mı biraz yumuşak çeksen." Kendime söylene söylene dövmeye baktım. Sapa sahlam duruyordu.
Biraz daha isyan ettikten sonra acıktığım için kapıyı açtım ve dışarıya çıktım.
Çıkmaz olaydım. Ben sanırım başka birinin evimdeydim ama ev benim evimdeki eşyalarla aynıydı. Odaya girip bez bol sopasını aldım. Bir ara beyzbol merak etmiş sonrada bırakmıştım. Tabi ailem ölmeden önce.
Hızlıca dışarıya çıkıp etrafı kolacan ederken bir yandanda nerede olduğumu düşünmeye başlamıştım.
Evi bilmem kac kez turlamistim ama kimse yoktu o yüzdende mutfağa gidip biraz atistirdiktam sonra düşünmüştüm.
Ben neden burdaydim? Bu dövme nedendi? Neden düzen benim evim ile aynıydı? Bu ne oluyordu? Bunların hepsi nedendi?
~Yoongi
Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım ardından yemek yapmaya koyuldum o sırada bilegimde bir kar tanesi gördüm.
Çok güzeldi. Bunun anlamı ruh eşimi bulduğumdu. Çok arastirmistim. Prens ruh eşim çıkarsa vampir cikarca peri çıkarsa gibi gibi gibi her şeyi arastirmistim. Bu konulara inanırdım sonuçta vardı böyle şeyler.
Çoğu kişi inanmazdı bunlan ilgili kitaplara çok zor bulunuyordu bu yüzden. Acaba kimdi ruh eşim. Bence o çocuktu çünkü onu gördükten sonra olmuştu bu. Bileğim yanmaya başlamıştı. Acaba oda ruh eşinin olduğuna inanıyor muydu? Umarım inanıyordum çünkü her türlü bizim evlenmemiz gerekiyordu.
Jimin'in Evi buna dönüştü diyebiliriz eşit sayıda olduğu için boyle yapmak istedim.
Dövmenin asıl hali
Buda Yoongi de ve Jiminde olan kısımları. Y ve J'yi güzel yazmaya çalıştım ama anca benden bu kadar ama yine iyi yazmışım bence.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Omegavarslarda olan bir şeyi kendi kitabıma koydum ama bence bir şey olmaz. Devamı hakinda güzel fikirlerim var.
Yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize cook dikat edin olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little prince / Yoonmin
FanfictionYoongi sadece yeni geldiği karlar ülkesi şehirini gezmek istemişti hayatinin aşkını bulucağını bilmeden.