~Jimin
Her şeyi anlatmıştı ve ben gülmekten yariliyordum şuan.
"Olum sen aklı başında birine benziyorsun zirdeli çıktın yaa. Buna cidden inanılır mi lan?" Diye gülmeye devam ederken o Ciddi misin bakışları atıyordu bana.
"Tamam ilk görüşte aşka gercek diyoruzda bu kadar değil. Omegavarstayız sanki amk. Neysin omegami alfami delta diyicem ama delta olmaz senden." Diyip gülmeye devam ettim. Cidden güleceğim yoktu.
"Gülmen bitti mi?" Dedi. Sinirliydi sanırım çokta...
Gülmemi durdurup ona baktım tamam devam et.
"İsminiz neydi?"
"Jimin park Jimin."
"Bak Jimin ne kadar inanmasanda gerçekler böyle. Kaç sene araştırdım, kac kitap okudum bunlarla ilgili ve hepsinde gerçek olduğunun bir kanıtı vardı ve-"
"Dur! Benim evim neden değişti o zaman? Sikiyimki ben burda kaç senemi geçirdim en son istiyicegim şey bile değil bu evin değişmesi ben tek bir yerine bile dokunmamisken bi ruh eşi zirvaligindan dolayı mı evim değişti."
"Evet ama bununla ilgili detaylı bir bilgi yok. Okuduğum kitaplarda genelde bu ev değişimden bahsetmiyorlardi bir tane vardı ama onunda sayfası yırtıktı."
"Peki hadi diyelim gercek senlen evlenmemi mi bekliyorsun?"
"Bilmem sen istersen."
"O zaman çok beklersin ben bekar hayatıma devam edicem çünkü bir kere daha aynı şeyleri yaşayamam."
"Sen evlenemezsen bende evlenemem."
"Nedenmiş o? Gayette evlenirsin istersem bende evlenirim ama istemiyorum."
"Evlenemezsin ikimizde evlenmeyin sadece beraber evlene biliriz."
~Yoongi
Her sey doğruydu sadece evlenme olayı yalandı benlen evlenemiyorsa başkası ilede evlenemezdi.
"Olmaz canim acır ruh eşi olduğumuz için. Seninde canın acır."
"Amk omegavstaki şeyleri bana saymak için mi geldin? Yok o yok bu kardeşim manyak mısın? Adamı zorla sinir ediyorlar ya."
"Çok şirinsin." Dudaklarimdan istemsizce döküldü kelimeler.
Küçük bir gülümseyip kapıya gidip dışarıya çıktım of tam bir geri zekaliydim.
~Namjoon (ülkenin kralı)
Benim çocuğum olabilecek kişilerin hepsinin listesi alınmıştı 100 kişi içinden bulmak umarım kolay olurdu.
Hepsi hakinda bilgileri kısaca okuyordum.
Park Jimin adlı kişi son kişiydi ama elime geçen doğru dürüst bir bilgi olmamıştı.
"Taehyung." Benim en iyi savolyemdi. Herkez ile iyi anlaşır plan yapardı boşuna onların başkanı değildi.
Önümde saygi ile eğilip konuşmaya başladı "buyrun doğru olmiyan bir şey mi var kayıtlarda yada eksik hemen duzeltiyim."
"Sadece bu kişilerle ilgili bir şey istiyorum o bilgi olursa bulabilirim."
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Namjoon Jin ile evli haberiniz olsun Namjin var. Bu arad cidden birbirleri dışı kimse ile evlenemezler o sebebi Yoongi'de bilmiyor o yirtik sayfada yaziyor bu bilgi.
Yazım yanlışları içi özür dilerim bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little prince / Yoonmin
FanfictionYoongi sadece yeni geldiği karlar ülkesi şehirini gezmek istemişti hayatinin aşkını bulucağını bilmeden.