~Jungkook
Evde daha doğrusu şatoda oturmuş dışaridaki Taehyung'a bakiyordum daha doğrusu kesiyordum.
"Off bacaklara bak bee gotude güzel." Diye diye keserken içeriye biri girince hemen kendimi duzelttim ve oraya baktım. Babam girmişti yani üvey babam. İki tane babam vardi biri Jin babam gercektende babamdi diyeri ise üvey babam Nomjoon'du.
"Abini görmek istiyor musun Jungkook?" Dedi heycanli bir şekilde. Ayyy bulmuslar miydi? Meraktan çatlıyordum.
"Soru mu bu?" Diye kalktım ve yanına geldim.
"Nerde? Ne yapıyor? Bu zamana kadar nasıl kendi başına idare etmiş? Prens olmayı kabul etmiş mi? Etmediyse ben hayatta olmam çünkü resim çizmek daha hoşuma gidiyor."
"Sakin ol daha gidicez Taehyung'da bize eşlik edicek." Dedi ve kulağıma egildi "Hem belki konuşursun ve daha yakından kesersin."
Diyip geri çekildi ve odadan çıktı. Siktir yaaa bunu nerden biliyordu? Neyse bunu düşünemem şimdi hemen arabaya bindim ve oraya gittik. 6 araba ile neden bu kadar fazlaydı bende bilmiyordum.
~Jimin
Araba sesi geldiğinde yine korkmaya başlamıştım çünkü daha fazla adam gelmiş olabilirdi ve bu savolyelerin işini epey zorlastirirdi bunun olmasını istemiyordum.
Silah sesleri ve bir çok küfür edisler duyulmaya başlamıştı bense yerime civilenmis gibi duruyordum. Durum daha ne kadar kötüye gidebilirdiki derken benim bulunduğum yer açılmaya başlamıştı hemen odaya göz gezdirdim ve silah gördüğü an elime aldım silahı.
Silah kullanmayı biliyordum merak etmeyin.
Duvara yaslanıp silahı kapıya çevirdim. Tam kapı açıldığında benden uzun boylu tatlış biri girdi içeri.
"Ben Jungkook senin üvey kardeşinin başta soyliyim ben seni şimdiden sevdim ve kral asla olmam ben resim çizmeyi seviyorum ve su arkamdaki savaşan kişi ile sevgili olursan seni tavşan gazabına uğraşırım minik kardesimm."
"Ahh çok gevezesin ama bu güzel sanada merhaba ve Neeee!" Diye çığlık attım. Herkez bi an durmuş ve bana bakmisti. Tatlica bir gulumseme yaptım ve siyah giyimli bir adamın kafasına sıktım. Bunu yapmam ile silahlar tekrar sıkılmaya başlamıştı.
"Gel tavsan senlen tanışalım hem burda daha güvenli olursun."
(...)
Saraya gitmiştim herkezi öğrenmiştim ve kanitlamislardi. Jin üvey babam Nomjoon ise babamdi birde üvey kardeşim Jungkook vardı onunda sevdiği Taehyung cidden yakışıyorlar ama Jungkook naz yapıyordu işte.
Neyse ben size olayı anlatıyım.
Namjoon ile annem başta evliymiş ben doğduktan sonra annem hastalanmış ve ölmüş o sıradada ateş kraliginin bizlen baya bi husumeti varmış o yüzdende benim anem babam sandığım kişilere vermişler beni ve ne olur ne olmaz diye sadece kralın bildiği bir ev anahtarı vermiş kral aileme yani artık onlarda biliyormuş evi. Sonra annem öldükten 5 yıl felan sonra babam Jin babam ile karşılaşmış ve ona aşık olmuş onlarda evlenmiş tabi Jin babamda daha önceden evliymiş ama sonradan kadın Jin babamı aldatınca Jin babam Jungkook'u alıp kadından boşanmış.
Yani kısaca ikiside daha önceden evliymiş sonra birbirleri ile evlenmişler.
Şimdi ise bileğime bakıyordu hepsi. "Bende ne olduğunu bilmiyorum ama bir çocuk benim ruh eşim olduğunu söylüyor bence yalan."
"Hayir doğru. Ev degisikti zaten bunu anlamı o çocuğunda kral olduğunu gösteriyor siz evlenmek zorundasınız sen veya o istesenizde istemeseniz mecbur evleneceksin çünkü evlenmezseniz başka evlenmek istediğiniz kişinin başına bir şey gelir ve ölür." Yine gulmemeliydim.
"Kim demiş?"
"Ben dedim çünkü Jin baban ile biz ruh esiyiz zaten eşlerimiz ile ayrilmamizin temel nedenide buymuş inanmıyorsan gösterelim." dedi ve omzundaki izi gösterdi. Siktir tamam o çocuk ile evleniçektim
Ve onunla severek evlenmiştim...
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Bunları diyer bölümde koymam lazımdı ama ben bu bölüm koysam bir şey olmaz dedim. (Elimde bir kaç resim daha var.) Saç renklerinde jiminde beyaz Yoongide siyah olarak düşünün olur mu?Final diyormusum şaka diyer bölüm final hani bu bölüm kısaca olayları toparlamak istedim diyer bölüm Yoongi ve Jimin arasında geçecek.
Yazım yanlışları icin özür dilerim diyer bölüm görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My little prince / Yoonmin
FanfictionYoongi sadece yeni geldiği karlar ülkesi şehirini gezmek istemişti hayatinin aşkını bulucağını bilmeden.