7

51 12 22
                                    

~Jimin

Deli çocuk sonunda evimden gitmişti. Sanırım çok omegavars okumuştu o yüzden böyleydi. Neyse ne be banane bir daha gelirse kapımı acmazdim olur biterdi. 

Koltuğa uzandım. Acaba prensi bulduklarında nasıl bir prens olucakti? Şuanki kralimiz çok iyiydi ve savaştan uzak durmaya cakisiyirdu ülkemiz için bencede en iyisi böyleydi dünyayı birbirine katamak yerine sakinlik. Hee tabi arada ufak surtusmeler oluyordu ama neyse.

Bu prens ne yapardı kim bilir? Umarım iyi biriydi burnu havada egoistin teki olmasini istemezdim yoksa burası hic çekilmezdi aslında kötü davranırsa halkın istediği yapılır kral çekilirdi. Krala yönetiliyor olabiliriz ama yinede ülkedeki vatandaşların isteği ile değiştiriyorlardı.

Kafamı bunlara takmayı bırakıp kafamı koltuğa yasladım ve düşünmeye başladım.

Dediklerinde ciddi miydi? Ahh salak uydurma işte be ne kafana takıyorsun.

Kapım alacaklı gibi çalınca yerimden zıpladım. Dışarıya baktığımda siyah giyimli kişiler olduğunu gördüm.

Hayır o kapıyı açmam hızlıca kedimide alıp yukarıya çıktım ve yere yattım.

Elim titrerken kapı çalmaya devam ediyordu.

"Hadi ama kapıyı acıyacak misin?" Dedi o ses tanıdıkti ailemi öldüren kişiydi o, daha çok titremeye başladığımda direk savölyelerin numarasını tuşladim.

"Kapıyı kiramiyacağımi mi sanıyorsun?" Nerden bulmuştu beni annem burayı kimsenin bilmediğini söylemişti.

Telefon açıldığında titreyen sesim ile konuştum "M-merhaba. Evime bi-biri girme-girmeye çalışıyor. He-hepsi si-siy-ah giymiş. Çok k-kor-korkuyorum. Ailemi öl-düren onlar-di." Dedim 10 saniyelik seyi korkumdan 1 dakikada söylemiştim.

"Adresiniz neresi?" Bilmiyorm ismimi söylesem bilir miydi?

"Park Jimin ben-im a-ad-adim. Ge-geçen gel-mis-tiniz."

"Tamam oraya yakın bir savolye var onu gönderiyorum oraya tamam mı sakin ol."

"Bir kis-iyi öl-öldürürler. Çok faz-lalar."

"Tamam hemen gönderiyorum şimdi senden sadece saklanması istiyorum Tamam mı? Şimdi sakin ol tamam mı sanki saklambaç oynuyormuş gibi düşün evine biri girmeye çalışmıyor. Arkadaşlarım ile bir yerde toplanmış saklambaç oynuyorsunuz." Bu biraz daha rahatlamaya sağlamıştı.

"Tamam."

"Nerdesin sen şuan?"

"Yerde silah sıkarlar diye duruyorum 2. Katdayim."

"Şimdi birinci kata in ama eğilerek tamam mı?"

"Tamam." Dediğini yaptım ve aşağıya indim.

"Şimdi seni görüntülü arayacağım ve sende bana evini gosterceksın."  Kafamı salladım.

Görüntü açıldığında evi göstermeye başladım o sırada telefondan kapının açılıp kapanma sesi geldi.

"Ne yapıyorsun Yean- orası neresi?"

"Bir kişinin evine girmeye çalışıyorlarmış görevliler gelene kadar saklanmasına yardımcı olacaktır Kralım."

"Telefondaki bana kapının orayı gösterir misin?" Dediğinde gösterdim.

"Tamam oraya git ve aynanın üstüne elini gezdir bir tane çıkıntı varsa oraya bas hadi."

Dedigini harfiyen yaptım...

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Yeanjun orda isminin tamamini söylemediği kişi haberiniz olsun ve sizce orayı nerden biliyor ve sizce dediği olucak mı?

Yazım yanlışları icin özür dilerim kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

My little prince / YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin