SU'DAN
Benim balkonum ana caddeye bakar yol, sohbet yiyecek ve kesecek çocuklar ama tabi ben kesmiyorum çünkü benim sevgilim var ama biraz öküz neyse ondan sonra bahsederim ece'nin dalga kaynağıdır onun için bekarlık sultanlıktır biz böyle sohbete dalmış giderken içerden bi ses geldi
-yatın artıııııııık....
tabi biz sadece odaya geçtik yatmak gibi bi niyetimiz yoktu okullar tatile girmişti ama biz ikimiz tam bi kitap kurduyuzdur gerçi ben gerçek o sanal kurt ama olsun ben hep elime alıp sayfalarını karıştıra bileceğim kitap okurum oda hep wattpadten okur ama şuana dair hatırladığım tek şey çok acıkmıştık kalkip konserve mısır ısıttım ve yedik sonra yine kitap okurken.
yerde uyumuşuz kardeşlerimizin gürültüsüne kalktık benimkiler benim takılarıma bayılır tabi ki su'yun takıları yani nasıl güzel olmasın neyse bunlar biz uyuyoruz diye fırsattan istifade odamda ne var ne yok tüm takılarımı posterlerimi almiş bide aralarında kavga ediyolardi tabi ben onları görünce çıldırdım
evde birtek böyle bişeye kızınca bana kızılmaz bende fırsattan istifade ağzıma ne geliyosa dedim sonra hepsini toplayıp odama getirdim en gıcık olduğum huyumu sergiledim sinirden ağladım yine bu huyumdan nefret ediyorum neyse ne sonra kahvaltıya geçtik.
ECE'DEN
elimi yüzümü yıkayıp hemen kahvaltıya geçtik birlikte. En azından bu sefer insafa gelip kahvaltıyı onlar hazırlamışlar bu günkü işimizde halı paketlemekmiş biz de tamam dedik biz halıları paketliyorduk dayım da gidip sahiplerine veriyordu yengem insafa gelip dediki
-hadi kızlar yorulmuşsunuzdur gidin biraz yürüyüş yapın.
tabi bizde fırsat bu fırsat diyerek hemen kalktık zaten eve çıkıp ilk saç düzleştirme makinesi ile maşa makinesini fişe taktık kıyafet ayarladık ve giydik ben su'yun saçlarını düzleştirdim ona çok yakışır ben de düzleştirip hafif dalgalar yaptım. çok güzeldik anneannem görmesin diye hemen koşarak çıktık ve siteler arasında yürümeye başladık biz kenarda yürürken geri dönüşüm arabası yanımızda ani fren yaptı az kalsın üstümüze düşüyordu çok korktuk (o derece hızlıydı)
Meğer gerizekkalılar bize hava yapıyormuş delilik parayla olsa herkes akıllı olurdu bizde hemen girdik sitenin içine onlarda bıraktılar yakamızı tabi bide bizim mahallenin sapığı var Ufuk bütün kızları tanır oturdukları eve kadar bilir. bütün yaz onun gözü üstümüzdedir ama biz bir yolunu bulup arkadaş olduk. Biraz dolaşıp eve gidebilirdik ki öylede yaptık zaten biraz dolaştıktan sonra eve geldik. yengeme biraz daha yardım edip birlikte eve çıktık akşam yemeği yiyip ait olduğumuz yere köşemize yani balkonumuza çekildik.
yaz boyunca neler yapabileceğimizden konuştuk örneğin; su savaşı gibi saate baktığımızda saat 5'di bu sefer daha birşey yapmadık ve çok zaman üstüne adam gibi gecekliklerimizi giydik maskelerimizi yaptık(yazmasamda her gece yaparız)dişlerimizi fırçalayıp adam gibi yatağımıza girdik tabi biz girdiğimizde saat çoktan 6 olmuştu kargalar ötmeye başlamış erkenden işe gidecekler kalkmıştı biz ise yeni yatıyorduk ama o kadar yorulmuşuz ki yatağa yattığımız gibi uyuduk.
SU'DAN
kalktık sofra yine hazırdı annemler sağolsun. bu arada halam yani ece'nin annesi ecenin babaannesinde kalıyorlar çoktan gittiler. neyse dediğim gibi sofra hazırdı babam sağolsun insaflı babam okul için almam gerekenleri biliyordu aynı şekilde Ece'ninde alması gerekenleri. Bu sefer artık kredi kartini vermiyeceğine yemin etmiş nakit verdi evet yaz tatilinde olabiliriz ama ben artık son senedeyim bu sene üniversite sınavları var ve ben tıp kazanmak istiyorum bu yüzden çalışmalara başlamam lazım tabi ben böyle olunca ecede ne yapsın oda çalışıyor veya kitap okuyor her neyse dediğim gibi babam bugün bizi ihtiyaçlarımızı gidermek için çarşıya yolladı.
Çarşı çok kalabalıktı ama biz atik insanlar olduğumuz için hemen her şeyi aldık ve dolmuş beklemeye başladık bu arada tam dolmuş beklerken benim sevgilim gözüktü karşılaşacağımızı tahmin etmemiştim ilk defa eceyle yüz yüze tanıştılar ece açık sözlü bir insandır her şeyi insanların yüzüne söyler Atakan'a bir şey demediğine göre onu sevmişti eve gidince yorumlarını da aldım gözü tutmuş Eceden geçer not aldıysam gerisi kolay bu arada eve gelmeden de bir kaza yaşadık biz bir durak önce indik marketten bir şeyler alabilmek için saolsun belediyede hemen yolları yıkamış ve yoldaki küçük çukurlar göle dönmüş, tabi bizim oranın hayvanları da arabaları düzgün kullanamadıklarından biz tam kendi yolumuzdan ilerlerken öküz yanımızdan öyle bir geçtiki biz hep çamur olduk adam arabadan indi adam dediğime de bakmayın daha küçükler neyse adam arabadan indi bizden özür dilemeye başladı ben artık ne derece sinirlendiysem ağzıma geleni söylemişim ece'de bir kenarı oturup bağdaş kurup beni beklemiş.
Adam utancından kıpkırmızı oldu ama olsun oh canıma değsin tabi biz evde alay konusu olduk bu üstünüzün hali ne falan filan ama geldiğimde mükemmel bir haber öğrendim artık ça-lış-mı-yo-ruz annemler artık yorulduklarını bu yüzden iş yerini kiraya verdiklerini söylediler hatta daha önceden vermişlerde alıcısı bugün çıkmış artık rahatız ve bir süper haber daha seneye 18'ime girer girmez ehliyetimi alıyormuşum benim babam kızar mızar ama ehliyet sözü bana taaa 14 yaşımda vermişti ki sözünü tutar bide altımıza araba çekersek tamam Eceyle beni kimse tutamaz
devamı yakında KUZENAŞKLARDAN GÜLE GÜLE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Kuzeniz
Novela Juveniliki kuzen bir araya gelirse nolur diğerlerini bilmem ama bizimkiler bir araya gelirse eğlenceli olur. ece: takma adı öküzcük. Onu kitapçılarda veya bir teyze/amca 'nın yaninda sohbet ederken görebilirsiniz su: kendisi Ece'nin taktığı lakaplara dayan...