Nasılsınız aşklarım bence fic iyi gitmiyor belki bitiririm belki yazarım lütfen oylayıp yorum yaparmısınız<3
Yakışıklımdan önce uyanmıştım,onun mükemmel yüzüne bakıyordum.
Onunla ilgili düşünmeye başladım acaba hayatında neler oldu,neler yaşadı,neden bu başkalarına bu kadar sert.
Derken yakışıklım kalkmıştı...
"Günaydın kedi yüzlüm"
"Günaydın güzelim"
Hemen banyoya gidip elimizi yüzümüzü yıkadık ve mutfağa kahvaltı hazırlmaya indik.
O bana aşçının yapacağını söylesede ben istemedim ve krep yapmaya başladım bu zaman kadar kime krep yaptıysam,çok sevmişti bakalım yoon sevecek mi?
Önümdeki malzemeleri karıştırırken belime sarıldı ve kokumu içine çekti.
"Senin kokuna dünyaları yakarım güzelim"
"Öylemi"
"Öyle"
Diyip göz kırptı,krepleri yapmış ve masayıda hazırlamıştım. Yemeye başladık yoon ilk ısırığını alınca ıhhm diye bi ses çıktı.
"Noldu beğenmedin mi ?"
"Hayır, hayatımda yediğim en lezzetli krep olabilirr tanrım çok leziz."
"Daha fazla ye o zmn"dedim ve gülümseyerek yan tarafa doğru döndüm
Kahvaltımızı yaptık ve evden çıkıp arabaya bindik.
"Nereye gidiyoruz yoon ?"
"Süpriz bebeğim"
Sanırım bi yarım saat geçmişti ve kapalı bir otoparka girdik. Yoon beni bi yerde indirdi ve onu beklememi söyledi tam o sırada bi koruma yanıma geldi.
"Efendim ben taehyung min beyin korumasıyım ve sizin arkadaş-"
"Kook mu oda senin numaranı istemişti bana numaranı ver"
"Ah öylemi ne güzel ***** "
Kooka onun numarasını attıktan sonra kook çok mutlu olmuştu galiba neyse ben uzaktan gelen yakışıklıya odaklandım şuan.
Yoon geldi ve beni elimden tutup beyaz ışığa doğru yürüttü biraz yürümenin ardından
"Tanrım, bir hayvanat bahçesi"
"Evet güzelim buraya daha önce hiç gelmedim ve kendime bir söz verdim sevdiğim birini bulana kadar buraya gelmicektim ama suan burdayım" dedi ve sırıttı. Hemen yoonun kucağına atladım ve ona teşekkür ettim
Hayvanat bahçesi çok güzeldi ve akşama kadar ordaydık kimse yoktu yoon sadece ikimizin olmasını istemişti, o yüzden hayvanat bahçesini kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğurlum~ yoonmin✔️
Fanfiction"Kes sesini ve yala jim" "Beni yakalarsan yalarım yoon" Semeyoon☆ Ukejim☆