Ayyy bugün doğum günüm. Herkese iyi okumalarrrrrr
Ice americanolarimizi içtik ve yoonla birbirimize bakıyorduk, taki kapı çalana kadar,ikimizde o kadar dalmışız ki birden irkildik.
"Gir"
İçeri esmer ,gri gözlü ve çok güzel bir kız girdi.
Telaşla,
"MİN BEY ACIL DURUM!!"
Ben ne olduğunu anlamamıştım.
"Hemen geliyorum!"
"Noluyor yoon?"
"Güzelim acil durum var ,ben şoförlerden birine diyeyim seni eve bıraksınlar geç kalabilirim"ve benim duyabileceğim bir ses tonunda ağzında geveleyerek "şuan seninle uğraşamam"
Deli gibi etrafında dönüyordu, ve bana seninle uğraşamam demişti. Haliyle üzülmüştüm.
Bi hızla kapıyı açtı ve sert kapatarak çıktı, havada kararmıştı. Ama tabikide soförlerle gitmicektim,çünkü kızgınım.
Ve üzgündüm ,ağlıyordum kapıyı yavaşça açarak çıktım.
"Jim bey Min bey sizi birakmamı söyledi "
"Ben gelmiyorum, söyle onada beni aramasın tamam mı,malum benimle ugraşamazmış şuan"
Derken İçeri yolarak dışarı fırlattığım kız girdi hangi yüzle geliyorduki ,yüzsüz.
"Owww kıyamam jimincik üzülmüşmü,inşallah ölürsün."
Sırıtarak karşımda duruyordu ,şimdi yoona olan hırsımı bu kızdan çıkaracaktım.
"Sen hangi yüzle buraya geliyorsun,yüzsüz."
Kız bana gözlerini devirip duruyordu sinir olmuştum ve ,
"Şimdi herkes beni iyi dinlesin ,ben bu kızı burda dövecem ama heleki biriniz ayırmaya çalışsın, HEMEN KOVULUR!yaparım biliyorsunuz"
Kimse gıkını çıkaramıyordu,ben o yelloza yaklaştım ve kulağına fısıldadım.
"İstersen sen kaç yoksa ölebilirsin;)"
"Ahahhahha bide beni öldürecekmiş ba ba ba ba"
"Ayy ne kadar cringesin sen öyle ya ıyyy"
Dedim ve saçından kavradığım gibi karnına 3 kere sert bir tekme indirdim.
"Aaaaah"
O sırada koruma bana yaklaşmaya başladı.
"Ne dediğimi unuttun mu sen ?"
Dediğim gibi geri çekildi.
••••
Kızın haşatını çıkarmıştım, ve sürükleyerek dışarı atmıştım.
Neyse o konu kapandı ve bende hırsımı aldım. Şoför yaklaştı
"Hadi gidelim Jim bey"
"SANA DEDİĞİMİ UNUTTUN MU ,GELMIYORUM!!!"
ve onu arkamda bırakarak yürümeye başladım,hava zifiri karanlıktı ve şirkette kapanmak üzereydi, ama yoon beycik hiç aramamış,aramayı bırak bir mesaj bile atmamıştı.
Soğuk da iyice bastırmışdı, neyseki montum vardı.
••••
2saatir dışarıdayım ama ne yaptığım, nereye gittiğim hakkında hiçbir fikrim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğurlum~ yoonmin✔️
Fanfiction"Kes sesini ve yala jim" "Beni yakalarsan yalarım yoon" Semeyoon☆ Ukejim☆