Şaka maka 10. Bölüme geldik yiav ,bi tatlisim bütün bölümlere oy atmış
Teşekkürler aşkım <3İyi okumalar..
Yoona sinsi bir bakış attım ve kucağında sürtünmeye başladım.
"Aağhh deli ediyorsun beni jim"
"Seni deli edeceğimi söylediğimi hatırlıyorum yoon"
Göz kırptım ve sürtünürken kulaklarına doğru yaklaştım ve onu kışkırtmak için
"Becer beni yoon"
Ardından kulağına üfledim, ürperdi ve beni belimden tutarak kendine sertçe bastırdı, hissedebiliyordum. Çok sertleşmişti.
Yavaşça kucağından indim ve kemerini çözüp pantolonunu indirdim.
Penisineel sallayıp
"Hadi seni indirelim minik şey"
"Minik şey? O senden büyük Jim kkk"
Neyse der gibi el salladım ve elime aldım o kadar büyükki elimin kapanmasına izin vermiyordu.
Ucunu ağzıma aldım ve dil attım.
"Aağh Jim devam ett"
Ucunu biraz yaladim ve ısırdım,bunu beklemiyordu tabikide.
"Jim napiyorsunn!! Çabuk buraya gel ve yarattığın şeyin sonucuna katlan!"
Koşarak mutfağa koştum,
"Yalamiyacagim!"
"Kes sesini ve yala Jim!"
"Yakalarsan yalarım yoon!"
"Yalamazsan yalama Jim!"
Diyerek durduğu yerden hareketlenip,merdivenlerden çıkmaya başladı.
Arkasından gittiğimi hissedince,
"Sakın gelme Jim şuan çok sinirliyim!!"
Gerçekten sinirliydi neden ?sadece şaka yapmıştım bir anda neden bu kadar sinirlendi.
"Geleceğim!"
Diyerek yanına doğru yaklaştım ve bir anda belimden tutarak beni sertçe duvara itti ,omuzlarimin kizardigina emindim.
"Ahh acıdı yoon"
Şirin gözlerle ona bakıyordum ama onun gözlerinde sadece ateş vardı, tanrım niye bu kadar sinirlendi ki .
Dudaklarıma yapıştı, o kadar hızlı hareket ediyordu ki,dudaklarımı aralıksız emiyordu,hızına yetişemiyordum.
Sonra dudaklarımızı ayırdı dudaklarım kıpkırmızı ve kanamisti.
"Benimle dalga geçme Jim!"
"Sadece küçük bir şaka neden bu kadar abarttın?"
"Beni delirtip sonrada yarım bıraktın Jim bu ne oluyor? Dalga geçmek!"
"Amma abarttın yoon ben gidiyorum jay beni bekliyor, ha haber vermedim değil mi ? Jay geldi onunla gezeceğim sende ge-"
"NE BOK YIYORSAN YE , SANA YAPMA DEDIGIM SEYLERI HALA YAPIYORSUN NERE GIDIYORSAN,KIMINLE GIDIYORSAN GIT!!"
offf yoonun siniri gerçekten hiç çekilmiyor.
"Delirdin mi yoon ne yapıyorsun?!"
Duvara sert bir yumruk atıp hızlıca odasının kapısını çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğurlum~ yoonmin✔️
Fanfiction"Kes sesini ve yala jim" "Beni yakalarsan yalarım yoon" Semeyoon☆ Ukejim☆