9

57 6 0
                                    

Hadi bakem yeni bölüm uwuu

İyi okumalar,çok soğuk parmağım uyuştu yiav.

"TANRIM YOON NE YAPTIRDIN BANA SEN KATİL OLDUM"

evet adamı vurmustum ama istemedim,katil değilim ben,o beni gaza getirdi,yoon getirdi ,katil değilim.

Yoon hicbirsey olmamış gibi adamlarına onu buradan almalarını ve burayı temizlemelerini istemişti, çok rahattı.

Ben hala tir tir titriyordum.

"B-ben katil değilim"

Yoon belimden beni çekerek bana sarıldı.

"Güzelim eğer beni istiyorsan buna katlanmalısın,benim çok düşmanım var ,beni zaafimdan vurmaya çalışacaklar, benim zaafım sensin ve kendini koruman gerek. Seni ben egitecegim."

Bi dakika ya ben neden ağlıyorum ki? Tamam birini öldürmüş olabiliriim ama benim sevgilim zaten bir mafya ve bende tehlikedeyim,yoon doğru söylüyor kendimi korumalıyım.

Yoonun elleri arasından kaydım ve gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim.

"Haklısın, kendimi korumam lazım "

"Vay be bu kadar kolay kabul edeceğini tahmin edemedim kkkk"

"Gülme ya bak vazgeçerim "

"Tamam sustum güzelim"

Arabaya bindik ve eve yol aldık, yoon'cum arabayı kullanırken bir yandan beni kucaginda okşuyordu, öküz.

"Sende niye hiç romantiklik yok ya ,hep seks hep seks ,elleşme lan"

"Jımine bak sen bana kendinide elletmezmiş altımda inlerken görürüm seni 'hadi yoon,hızlan-hadi Gir artık yoon'dersin ama sen"

"Sus yaa"

Yanaklarım al al oldu utanmaktan nefret ediyordum birda mafya olacağım pü bana.

Yeni grup kur
Kişiler:

-kookiem🍪 ekle✅️
-hosi🥹 ekle✅️
-rrrraap monstee😽 ekle✅️
-rminki👌🏻 ekle✅️
-sevgilim🖤 ekle✅️

Kişiler eklendi✅️

Grup adı: JİM VE KÖLELERİ

Grup fotoğrafı:

Grup oluşturuluyor---------

JİM VE KÖLELERİ

Uğurlum~ yoonmin✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin