Canlarım jimini hamile bırakmak istiyorum biliyorum fazla değişik ama bizim için değil 😎
Bu konuyu neden bu kadar abarttım onuda bilmiyordum ama suga jay la beni arkasında bırakarak yürümeye başlayınca, gözlerime hakim olamadım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım
Kafam dönmeye ,midem bulunmaya ve nefes darlığı çekmeye başladım. Yere yığılıp can çekişiyordum resmen. Dizlerimin üstünde öylece sugaya bakıp ağlıyordum.
"SİKTİR JİMİN NOLUYOR İYİMİSİN AÇ GÖZLERİNİ!!!"
Bayılmışım...
Bayılmadan önce duyduğum tek ses jay'e ayitti.
Gözlerimi hastanede açtım, kendimi o kadar bitkin hissediyordum ki 4 gün boyunca uyuyabilirdim.
Gözlerimi hafifçe açtığımda sugayla doktorun konuşmalarına şahit oldum.
"Ne olmuş doktor bey iyilesebilecek değil mi?"
"İyileşecek korkmayın Min bey sadece aşırı stres ve üzüntüden panik atak geçirmiş fakat biraz daha gecikseydiniz hastayı kaybedebilirdik"
"Panik atak mı? Peki kalıcı bir hasar oluşmaz değil mi?"
"Onu daha bilemiyoruz Min bey"
Suga'nın gözlerinden ateş çıkıyordu.
"NASIL BİLEMEZSİNİZ LAN ÇABUK NE GEREKİYORSA HEMEN YAPIN ADAMI HASTA ETMEYİN !!!!!"
Demiş ve adamın boğazına yapışmıştı,ağzımdaki hava takviyecisini çıkarıp sugaya seslendim,sakinlesmesi lazımdı.
"S-suga"
Dememle aniden bana dönüp adamı başka yere itirerek yanıma doğru koştu.
"Jim iyimisin, iyisin değil mi,bir yerin açıyor mu?"
"Kalbim acıyor yoon ben özür dilerim biraz abarttım sanırım "
Gözlerimden yaşlar dökülürken hıçkırarak yoona bakıyordum jay şuan umurumda değildi.
"Önemli değil yavrum surdan bi çıkalım "
•••••
Sonunda eve gelmiştik,yoon beni direk odaya çıkartıp üstüme rahat birseyler giydirdikten sonra yatağa yatırmıştı .
"Yoon seni çok özledim "
Diyerek dudağımı büzdüm,ve gözümden yaşlar döküldü .
"Güzelim şimdi bunun sırası değil,hem bende senden özür dilerim"
Diyerek burnuma,yanağıma,alnıma,dudağıma ufak ufak ve narin öpücükler bırakıyordu.
Çok yorgun olduğumdan dolayı hemen uyumuştum. Gözümü açtığımda karşımdaki kaslı ve sert bir yapısı olan adama bakıyordum ama bana bakınca o ifadeleri hemen gidiyordu.
"Günaydın güzelim, hadi kahvaltımızı yapıp ilaclarimizi içelim "
"Teşekkürler YOONUMMMM"
"Ama böyle yaparsan ben seni yerim ;)"
"Ye o zaman"
Diyip göz kırpmis ve kahvaltımı edip ilaclarimi içmiştim.
Ve ardından hemen uyku...
15 gün sonra
Herşey mükemmeldi ve kusursuzdu yoon bugün ilk defa beni şirketine götürecekti,çok heyecanliydim.
Şirketin önüne gelmiştik ki canım kahve istedi.
"Yoon canım kahve istedi ben kahve alıp geleyim sen hangi katta olacaksın?"
"Bende geleyimmi güzelim senle"
"Yok bebeğim gerek yok,sen hangi katta olacaksın?"
"15.katta yavrum"
"Tamam hemen gelirim"
Yoon kafasını onaylar şekilde sallamış ve yoluna devam etmişti, bende bi 10 dk yol yürümüş ve kahveciye ulaşmıştım.
Hemen iki tane ice americano alıp geri dönüş yoluna koyuldum...
Geldim ve asansöre bindim 15.kata basıp yukarı çıktım, kapıyı çalmaya gerek duymadım.
Kapıyı açtım bide ne göreyim yoon'un kucağında sarışın bir kadın.
"Yoon"
"Jim vallahi göründüğü gibi değil bi dinle"
Yoonunda rahatsız olduğu çok belliydi ve onu ittirmek istesede kız inmiyordu.
Kıza bakarak
"Sen mi inersin yoksa ben mi indireyim seni o kucaktan?"
Tehditkar bir bakışla kıza baktım ve dudağımın içini sinirden ısırmaya başladım.
"Götün yiyorsa gelde kaldır "
Diyip sürtünmeye başladı yoon kızı kaldırmaya çalıştıkça daha da kendini bastiriyordu.
Kıza yaklaşarak
"Sana şuan çok acıyorum "
"Kendi gotune acı sen varoş"
Kızın yüzüne yaklaşarak ellerimi yüzünde gezdirerek
"Tüh nede güzel yüzün,saçların varmış"
Diyerek aniden kızın saçından asılıp kızı yoonun kucağından kaldırıp, kızı yerde sürmeye başladım.
"Bak nasılda tahriş oluyor O GÜZEL SACLARIN VE YÜZÜN!!!!"
yoon ise bu yaptıklarımın şokunda
"Oha Jim sen çok fenasın "
Onu dinlemeyip kızı yerde sürüye sürüye asansöre getirdim herkes bana bakıyordu. Asansöre binip hemen zemin kata indik ,yoon hayranlıkla bana bakarak bizi takip ediyordu.
Bende hala kızı yerde sürüyordum kız debelensede hiçbir işe yaramıyor du.
Kızı sürüye sürüye şirket kapısının önüne fırlattım ve
"Hadi yallah seni bidaha burda görürsem sağ kalmassin bebeğim "
Diyip göz kirpmis ve yoonun koluna girip asansöre doğru ilerlemistik
"Yavrum o neydi öyle ya vallahi benim canım acıdı "
"Benim böyle masum olduğuma bakma sen,ben çok kıskancımdır."
"Onu biliyorum zaten bebeğim "
Diyip odaya doğru ilerlerken çalışanlar beni alkışlamaya başladı. Hem utanmış hemde sevinmiştim .
"Ayyyyy şapşikler alkislamayin"
Diyerek herkesin gülmesine yol açmıştım, odaya girdik ve ice americanolarimizi içtik.
Bölüm sonu
Arkadaşlar kısa bir bölüm oldu ,yb kısa zamanda gelecek.
Beni destekleyip yorum ve oy atmayı unutmayın.
Yazım yanlışları varsa affedin,sizi seviyorum lolipolarim bb🫶🏻🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğurlum~ yoonmin✔️
Fanfiction"Kes sesini ve yala jim" "Beni yakalarsan yalarım yoon" Semeyoon☆ Ukejim☆