Değişiklik yapıcam Ela 20 yaşında ve Anaokulu öğretmeni zaten tek fark yaşı bir yaş arttı ve mezun oldu bu kadar <3
Kitap:
Eliz tebrik etti ama Sare size hala biraz tripliydi.
Afra:"Ben söylemesem açılamicsktın bile! "
Sare:"Yooo ne alaka ben sen miyim? "
Afra:"Ben ne alaka ben birine aşık bile değilim! "
Sare:"K- şey"
Gözü ile Kerem'i işaret ettiAfra:"O na biri diyemem çok mükemmel "
Kerem tuaf tuaf baktı ama diğerleri anladığı için güldüHalil:"Sen ona mı aşıksın?"
Afra:"Yok ben birine aşık değilim"
Eliz:"Telefonun öyle demiyor ama"
Afra:"O farklı o fanatiklik"
Ela:"Ha ben geziyodum X bak sansürlüyom değerimi bil. "X'im de X'im " diye gezen
Afra:"Ben sansürlemiyorum sende Kazım diye ölüyon"
Kazım ful dikkat Ela'ya baktıEla:"Ne alaka amk. Hem ben ona aşık bile değilim "
Afra tek kaşını kaldırdıKazımcan:"Ela'cım"
Ela'ya baktıEla:"Benden hiç Sare'ninki gibi tatlı cümleler bekleme. Azcık bekleyebilirsin ama çok değil"
Kazımcan:"Aşıksın yani? "
Ela:"Ben öyle bir şey dediğim hatırlamıyorum Kazımcan Karataş"
Kazımcan:"Bende öyle anladım Ela Karataş"
Mert:"Allah'ım neydi benim günahım. Bunlar niye bu kadar çapkın amına koyim bide aşık olunca daha da betersiniz"
Eliz:"Ben naptım? "
Mert:"Sen masumsun alınma"
Eliz güldü ve kafası ile onayladıKazımcan:"Eeeee Ela'cım"
Ela:"Ne Ela'cım daha sabah hatta daha az bir süre önce tanıştık kiiii ben seni daha önceden de tanıyodum"
Kazımcan:"Bende seni daha önceden tanıyordum. Numaran bile var"
Afra:"Hassiktir can güvenliğim söz konusu ben odamdayım"
Sen koşarak odana çıktın. Ama telefonun aşağıda kalmıştıEla:"Telefon numaramı da bilmezsin sallama amına koyim "
Kazımcan:"05** *** ** **"
Ela:"Sen şakasın yada sapıksın"
Halil falan nerdeyse hepsi hayretle onları dinliyorduKazımcan:"Afra abla sağolsun "
Ela sıkkın bir sesle ofladı. Elini kafasına doğru tuttu(anlatamadım aşağıda görsel var)(Şöyle)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ona Aşıksın
RomanceCenk:"Benim olucaksın Afra Kara! " Kerem:"Ondan uzak dur! " ...