Afra ile Kerem arabaya binip evin yolunu tuttular.
Afra:"Kusura bakma seni de yorduk"
Kerem:"Sorun yok. Zaten o kadar da yorgun değilim. Ama yine de eve gidince uyurum"
Afra:"Uyuman lazım zaten. Yarın antreman var yorgun olursun "
Dedi Afra.Afra:"Zaten benim de işlerim var "
Kerem:"Ne işi? "
Afra:"Şey ya hani şarkı çıkarmak gibi bir planım var demiştim ya ondan. Yani deneme için"
Dedi AfraKerem:"Doğru doğru unutmuşum"
Dedi Kerem'de. Afra'nın yalan söylediğinden habersiz bir şekilde. Afra yarın stüdyoya değil de psikoloğa gidicekti. Haftanın iki günü gidiyordu. Pazartesi günü ve çarşamba günü. Bundan Ela hariç kimsenin haberi yoktu. Cenk'in yarattığı tranva yüzünden kendini koruyamıyor hala gelmişti neredeyse. Ama psikoloğa gittiği için bu kötü alışkanlığı yavaş yavaş yenmeye başladı.*
Eve varmışlardı. Afra arabadan inip eve doğru yol aldı cebinden anahtarı çıkardı -Afra o gün çıkarken anahtarı aldı- anahtarı deliğe soktu ve çevirdi. Kapıyı açıp içeri geçti Kerem'e de gel der gibi yaptı. Keremcde içeri geçti.
Afra:"Ben bi yarım saatte gelirim. Yani en fazla yarım saat o kadar olmaz muhtemelen. Yani inşallah "
Dedi ve yukarı çıktı. Önce kendi Eliz'in önlüğünü aldı. Sonra karşısındaki odadan -bütün kıyafetlerin bulunduğu oda- kıyafetler aldı. Hem Eliz için hemde kendi için. Kıyafetleri aldıktan sonra aşağı indi Afra. Kerem telefona bakıyordu Afra'yı fark etmemiş gibiydi. Afra çantayı yere koydu sonra mutfağa gitti. Eliz için yiyecek bişiler hazırladı. Sonra mutfaktan çıktı.Afra:"Gel çıkalım. Kerem? "
Kerem salonda değildi. Etrafa bakınmaya başladıAfra:"Kerem? Nereye kayboldun? "
Afra üst kata çıktı, odasına girdi. Kerem odasında hayretle bakıyordu. Afra'nın odası Galatasaray adına dizayn edilmiş gibiydi. Duvarda iki tana Galatasaray tablosu vardı elle çizilmişti bu belliydi. İki tane de Kerem'in portresi vardı her duvarda biri asılıydı. Yatak örtüleri sıcak renkler olan kırmızı, turuncu ve sarıydı. Kerem Galatasaray tablolsrı haricinde kendinin kilere hayretle bakıyordu. Afra'yı fark edince kızardıKerem:"Be-ben özür dilerim se ni göremedim bende odana bakmak istedim. Burdasındır diye. "
Odadan çıktı. Afra biraz sinirlenmişti aslında. Kimsenin kendi odasına girmesini sevmezdiKerem:"Cidden özür dilerim"
Afra derin bir nefes aldı bir süre sonra nefesini verdiAfra:"Sorun yok. Ama izin almadan girme. "
Kerem kafası ile onayladıKerem:"Sen mi çizdin o tabloları? "
Diye sordu Kerem. Afra da kafası ile onayladıAfra:"Evet saatlerimi aldı. Odama bu yüzden gidilmesini sevmiyorum. Mert bir seferinde tablomun üstüne boya döktü. Ablam da bi fırmamın üstüne boya döktü. Allah'ıma şükürler olsun ki geri imzalı bir şekilde Muslera'nın formasını aldım"
Dedi AfraKerem:"Anladım. Sende haklısın o kadar saatler vermişsin yani. Bir de takımdan giden birinin fırmadı olsa daha kötü olurdu. Kaptan'ın olması iyi oldu"
Afra:"kaptan demişken. Benim formamı imzalar musın? "
Kerem:"Tabi"
Afra mutluluktan Kerem'e sarıldı. Kerem'de gülümseyerek karşılık verdi. Afra gidip formasını getirdi ve bir kalem. Kerem formasını imzaladıAfra:"Teşekkürler "
Dedi.Kerem:"Rica ederım"
Dedi Kerem'de. Sonra birlikte aşağı indiler. Çantaları alıp arabaya koydular. Ardından kendileri de arabaya bindiler. Bir 10-15 dakika sonra eve vardılar. Kerem Afra'ya ilk inip kapısını açtı. Afra da kafası ile teşekkür eğerek etti. Birlikte eve girdiler. Halil ve Eliz uyumuşlardır diye düşündüler. Kendileri de üst kata çıkıp yattılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ona Aşıksın
Любовные романыCenk:"Benim olucaksın Afra Kara! " Kerem:"Ondan uzak dur! " ...