Aga bi onceki bolumde sizi zort ettim he
ama gercekleri bu bolumde öğreneceksin korkmayın angst değil🥰Flashback...
"off napcam ben amk!?"
"ya minho kasilma."
"nasıl kasilmiyim? Ondan hoslandigimi ona aciklamaktan degil de,acildiktan sonra bana karsi bisey hissetmediğini soyleyip arkadasligimiz biterse diye korkuyorum ben!"
"Ya minho o'da seni seviyor diyorum sanaa"
"Of jeongin off"
"Madem inanmıyorsun o zaman bir oyun oynayalım."
"Nasil yani?"
"Yani diyorum ki,biz sevgili taklidi yapalim ve jisungun tepkisini olcelim."
"Dogru lan. Sonunda beynini kullandin he."
"Kullandim kullanmasina da changbin'e ihanet etmis gibi oldum sanki..."
"Ne ihaneti amk sevgili bile değilsiniz sen sadece changbin'den hoslaniyon."
"He dogru."Flashback end...
Jisung odasinda sessiz sessiz aglarken uyuya kalmisti. Minho Jisung'un bu tarz bir tepki verecegini hic dusunmemisti. Cunku jisungun kendisine karsi arkadasliktan baska hic bir duygu beslemedigini dusunuyor du. Hyunjin de jeongin eve geldiginden beridir ona side eye atiyordu. Chan ise jeongin ile tanismis sohbet ediyoru.
"Ehm, ben kalkayim artik."
"Peki. Gene bekleriz."Chan bunu der demez hyunjin chan'a da side eye atmaya basladi.
Ama Chan jeonginin bir sucu olmadigi icin ona gayet de iyi davranmisti."Ben jeongini gecireyim."(minho)
Herkes basi ile onayladıktan sonra minho jeongin ile evin kapısına yöneldi.
Jeongin hafif kisik bi ses ile konusmaya basladi:"Pist minho,ben sana diyim bu cocuk sana asik."
"Of jeongin of,sacma sapan bisey yaptık biz. Jisung buyuk ihtimal cok üzüldü."
"Tabi üzülmüştür olm. Chabgbin bana gelip sevgilim oldu dese ben hastanelik olurum."İkiside kikirdamaya basladi.
"Neyse sen bana haber et minho."
"Tamam gorusuruz.".
.
.
.
.
.
.Sanirim o jeongin denen cocuk gitmisti. Odamdan cikmak istiyorum ama yapamam. Minho yu gormek istemiyorum. Ama onun bir sucu yok ki. Ben olsam da bana asik olmazdim. Kim sever ki zaten beni bu tiple? Ben sadece kendi kendime minho ile ilgili hayal kurdum. Ve birdaha da kurmiycam.
"Jis gelebilirmiyim?"
Minho kapiyi hafif aralamis bana bakiyor du. Araladigi kapidan gozume gelen isik ile gözlerimi kapatmistim. Minho hala bana bakiyor du. Gelme desem ona haksizlik yaparim ama gel desem kendimi umutlandiririm. Ne demekiyim ki simdi?
"Gel."
Ciddi bir ses tonu ile konusmaya calismistim cunku sesim titriyor du. Odanin isigi kapali oldugu icin aglamakan sismis ve kizarmis gozum belli olmuyor du.
"Jisung sen iyi misin?"
Tabii cok iyiyim ya! Sevdigim cocuk manita yapmis tabi cok iyiyim ya!
"İyiyim."
"Emin misin?"
"İyiyim dedim ya!"Sinirleniyorum ama minho ya da kiyaniyorum.
Off ne olacak benim bu halim."Peki..."
"Bu evde bir tane daha oda var. Biraz kirli ama temizlersek mis gibi olur. Sanada yatak aliriz orada kalırsın."Onunla ayni yatakta yatmayi cok istiyordum ama kendi iyiligim icin onu kendimden uzak tutmam lazim di.
"P-peki. Nasıl istesen..."
Minhonun sesinden ne kadar cok kirildigi belli oluyor du. Ama yapacak bisey yok.
"Sey chan yemek için cagiri-"
"Yemiyecegim."Bir anda lafini kesince minho duraklamisti.
"Ama-"
"Amasi yok minho. Yemiyecegim."
"Peki..".
.
.
.
.
.
.Anlamıyorum, anlayamıyorum. Jisung neden bana bukadar sert ve kaba davranıyor?
Sanırım onu cok fazla kırdım...
Of Jeongin off hersey senin yuzunden oldu!
Sacma sakaj plani yuzunden jisung benden sogudu.
Sikrir ya! Bir de ona dun aksam jeonginin cocukluk arkadasin oldugunu söylemiştim. Sonra da sevgili oldugumuzu ogrendi... Artik bana guvenmiyordur bile...Bebislerim korkmayin angst yapmiycam
Sadece minnak bir kaos yaptim
Zaren diger bolumde ikisini baristircam sonra da sevgili yapip final yapcam
Ozel bir isteginiz varsa yazabilirsinizzz
Bb
💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do you know me?//Minsung
FantasyJisung,astım hastası olduğunu yıllarca herkesten saklamıştı,belki biri gelirde onu bu hastalıktan kurtarır diye umuyordu..Sınıfından birisi olan Lee Minho ile arası bir anda çok iyi olmaya başlamıştı.Minho,Jisung'u sakinleştirebilen tek kişiydi.. İç...