E
Oy verin picoslar
ben niye taslakları tassakları diye okuyom amkJisung'dan:
Sınıfa çıkmıştım. Sırama oturdum ve ellerimle başımı kaptarak yattım. Nedensizce çok uykum vardı. Sadece uyumak istiyordum.
Hyunjin yanıma oturunca esneme bir tane geçirince sinirli gözlerle o na doğru baktım."Ne vuruyon olum"
"Canım istedi."
"Sikerim seni Huncin."
"Kaç cmi
"Hasbinallah"Hoca gelince ikimizde konuşmayı kesip ayağa kalktık , hoca oturun komutu verince geri oturduk ve kitapları açtık. Ders Namjoon hocanın dersiydi. Bu adamın sıkıntıları var abi. Adam Hyunjin ile bize taktı amk, her ders bir kere de olsa bize laf sokuyor adam.
"Günaydın çocuklar. Bu gün ki dersimiz bildiğinize göre rehberlik."
Pf rehberlik dersi. Bu sene son senemiz olduğu için okul ayrıyeten rehberlik dersi ayarlamış. Neymiş hayat dersi öğrenecekmişiz.
Bok."Bu gün ki konumuz; Aşk."
Herkes of almaya puf lamaya başlayınca hoca iki elini bir birine vurarak sınıfı susturmuştu.
"Hocam başka konu yok mu bu ne"
"Size fikrimi sorduğumu hatırlamıyorum. Ve özellikle aşk konusunu seçme sebebim, siz gençsiniz kanlarınız kaynıyor aşk konusunda kendinizi kaptırıp da mahvolmayın diye."Diyince herkes susup hocayı dinlemeye başlamıştı.
"Aşk. Aşk nedir bilir misiniz? Bir kalıba koyulamayan, herhangi bir zamana sığdırılamayan, miktarı ayarlanamayan bir duygudur bu. Aşkın büyüklüğü kalpleri ısıttıkça kelimeler kalpten yola çıkıp dile gelir. Romantik diyaloglar hiç çıkmaz akıllardan. Kelimelerden taç yapıp da saçlarına takmak ister sevdiğinin, aşktan yandığı zamanlarda... Sevdiğinizin gözlerine bakarak dile getirmek isteyeceğiniz, kimi zaman da utangaç bir çiçeğin yakasına iliştireceğiniz aşk sözleri vasıtası ile aşkınızın kalbini çalabilirsiniz."
Diyince herkes aşırı şaşırmıştı. Namjoon hoca ve böyle bir konuşma sitili?
Bu adam ya birisini çok sevmiş ya da doğa üstü bir yaratık.Hoca konuşurken aklıma gelen tek şey Minhoydu.
Namjoon Hocanın anlattığı şeyi tam olarak Minho da yaşıyordum. Göz ucu ile o na baktığımda onunda bana baktığın gördüm ve genişçe gülümsedim. O da bana gülümsedi ve göz kırptı.
Daha sonrasında önüme dönüp hocayı dinlemeye devam ettim."Mevlana'nın 'Aşk sandığın kadar değil, yandığın kadardır' dizesindeki derin maneviyatı farketmemek mümkün müdür?"
Herkes başını olmsuz anlamda sallayınca hoca gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Hayır çocuklar yanılıyorsunuz. Mümkündür."
Dedi ve cümlesini ekleyerek konuşmaya başladı;
"Aşk hiçbir ölçü aleti ile ölçülemez, ama hissedilir. Hemde çok derinden... bu yüzden dikkatli olmalısınız. Aşık olduğunuz kişiyi iyi seçmelisiniz. Biliyorum bu sizin elinizde değil. İnsanlar hiç beklemediği bir anda hiç beklemediği birisini aşık olabilirler. Ama dikkat edinde o hiç beklemediğiniz bir anda kapınızı çalan aşk, gelip de evinizi yıkmasın."
Herkes hocayı alkışlamaya başladı.
Alkışlama bitikten sonra hoca konuşmaya başladı"He bu arada oluşturduğum proje gruplarını değiştirmek için uğraşmayın değiştirmeyeceğim. Projeyide haftaya bitirmiş olun. Bitirmeyene eksiyi basarım."
hizli gecis
"Namjoon Hoca ne konuştu öyle amk"(hyunjin)
"Harbi olum"(jisung)
"Ben sana diyim bu adam birine aşık olmuş sonrada red yemiş."Hyunjin kendi dediği şeye bir anda anırmaya başlayınca susması için bir tane yapıştırdım ve kendim konuşmaya başladım.
"Sanane Huncin Allah Allah-"
"Selam."Sözümü kesen kişiye bakmak in sağa döndüğümde Yeonjun'u görmeyi hiç beklemiyordum.
"Eee jis, nasılsın?"
"İ-iyiyim iyiyim de noldu? Neden geldin?"
"Niye gelemezmiyim?"
"Hayır ondan değil şaşırdım sadece."Hyunjin bana kaş göz yapmaya başlaşıynca alttan ayağına vurdum ve elini yumruk yapıp dişine götürünce gülmemek için kendimi zor tuttum.
"Şey, projeyi planlamak için bi kafede buluşmak ister misin?"
Ne? Bana az önce dolaylı yoldan çıkma teklifimi etti o bana mı öyle geldi? Yok be, sadece eksi almamak için uğraşıyor işte.
"Olur."
Yüzünü geniş bir gülümseme alınca istemsizce bende gülümsemiştim.
"O zaman ben sana haber veririm."
"Tamam.""Pist guzellik, naber?"
Yanagimdan makas alip yanima oturan minhoya göz devirip cevap verdim."Ne bu? Flörtleşme tekniklerin berbat Lino."
"Amaan çokta umrumda. Nasılsın bakalım? Çok fazla öksürüyor musun? İlacını içiyorsun değil mi?"
"He he içiyom. Arada bi öksürüyorum ama sorun değil."
"Neden sorun değil ki? Jisung istersen çıkışta hastaneye gidelim, hm?"
"Hayıır gerek yok dedim ya sanaa, ilaçlar yetiyor işte."
"Yetmiş olsaydı öksürmezdin ama."
"Ya Minho kapatalım lütfen bu konuyu."
"Pekiii"Biraz durduktan sonra konuşmaya devam etti.
"Bu gün Yeonjun'u gördüm yanında, ne konuştunuz?"
"Proje için buluşmak istediğini söyledi de napcan?"
"Hiç merak ettim. Buluşacak mısın peki?"
"Buluşmak zorundayım yoksa eksi alırım."
"Bi tane eksiden ne olacak sanki."
"Ya Minho zorun ne senin ne istiyon?"
"Seni."Diyerek beni kendine çekti. Yüzlerimiz çok yakındı.
Bu çocuk cidden beni baştan çıkarıyor..."N-ne"
"Jis şaka yapıyorum de lütfen? Hani biz öpüştük, ben seni sevdiğimi söyledim sende beni sevdiğini söyledin hani?"
"Evet?"
"Ya sevgili olmamız gerekiyor sapsik."Acitmadam kafama vurdu ve gülümsedi.
Çok güzel gülüyor çok...
Ha ne demişti?
NE SEVGİLİ Mİ"Sen- sen ciddimisin?"
"Evet."
"OHA OHA."Hızlıca Minhoya sarıldım ve gülmeye başladım.
Çok mutluydum şu anda. Sevdiğim adam ile sevgili olmak? Çılgınca geliyor biraz...
Ama çok mutluyumm"Sakin ol sincapim."
"Minho beni hiç bırakma olur mu?"Kollarını belime sardı ve yüzünü yüzüme iyice yaklaştırıp dudaklarıma bakarak konuştu.
"Seni sonsuza kadar bırakmayacağım Jis."
Ve dudaklarımızı birbirine kapattı...
Ehehehehehe
Nasıl bölüm ama
Eheheheheh
Bi tane bebis smut istemişti büyük ihtimalle bir sonraki bölüm smut olur
Nys
Bb
💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do you know me?//Minsung
FantasyJisung,astım hastası olduğunu yıllarca herkesten saklamıştı,belki biri gelirde onu bu hastalıktan kurtarır diye umuyordu..Sınıfından birisi olan Lee Minho ile arası bir anda çok iyi olmaya başlamıştı.Minho,Jisung'u sakinleştirebilen tek kişiydi.. İç...