baslik bi garip oldu ae
bu arada yazdığınız bütün yorumları okuyorum aşırı eğlenceli okurken hep gülüyorum teşekkür ederim🫶🏻🥹🩷
iyi okumalar🥰Jiung'dan:
Ders bitmişti ve tenefüs olmuştu,başım her an patlayabilirdi yani o derece ağrıyordu.
Su içersem geçerdiye düşündüm ama su içmekten midem bulanmıştı."Jisung"
"Ha"
"İyi misin?"
"M-minho-"
"Ahh"fesat anladınız dimi🥰
Başım cidden çatlıyordu ona cevap bile vermiyordum.
"Hey,Jisung sen iyi değilsin"
Bileğimde hissettiğim el ile titredim,vücudum sıcaktı ve soğuk birşey değince garip oldum.
Minho bileğimden tutmuş beni kantine indiriyordu.
Ne yaptığında dair en ufak bir fikrim yoktu."Jisung gel buraya otur,ben sana su alıp geli-"
"Hayır istemiyorum sabahtan beridir su içiyorum ve midem bulanıyor"Minho endişeli bir şekilde bana bakıyordu.
Nasıl yani beni önemsiyor muydu yoksa?
Aslında ilacımı içsem geçerdi ama rahat bir yer bulamıyordum içmek için."Ozaman kalk hastaneye gidelim iyi değilsin"
Hayır hayır olamaz gidemem eğer gidersem Minho astım olduğumu öğrenir,yapamam gidemem...
"HAYIR!"
Bir anda bağrınca inleyip kafamı tutmuştum Minho ise anlam veremez bir şekilde bakıyordu.
"Jis saçmalama iyi değilsin hastaneye gitmemiz lazım"
"Hayır Minho iyiyim hep böyle oluyor,hem ben hastaneye gittim zaten ilaç verdi bir kaçtane içersem geçer"Evet cümlede virgülden sonrası kesinlikle yalandı.
Yalan söylemeyi hiç sevmem özelliklede sevdiğim kişilere.
Ama şuanda tek kurtuluş biletim yalandı..."Peki"
"Hey trip mi atıyorsun?"
"Yoo"
"Atiyon"
"Atmiyom"
"Atiyon"
"Atmiyom"
"ATİYON"
"ATMIYORUM HAN"Bana Han diye seslenince herkes dönüp bize baktı,yüzümün kızardığını hissetmiştim çünkü anksiyetem devreye girdi.Ellerimin titrediğini hissedebiliyordum,herkes bize doğru bakıp konuşuyordu.
Gözlerimin dolduğunu fark edince bir anda koşup okul kapısından dışarıya çıkmıştım.
Koştum,koştum ve koştum...
Nerede olduğumu bilmiyordum ama sessiz ve kimse yoktu,tam istediğim ortamdı.
Omzumda hissettiğim el ile arkama dönmüştüm.
Minhoydu..
Nefes nefeseydi galiba oda benimle beraber koşmuştu."Jis"
"Ne var neden beni takip ettin"
"Jis konuşalım mı"
"Ne konuşacağız?"
"Sana orda bağrındığım için özür dilerim"
"Ha"
"Ben sinirlerimi kontol edemiyorum Jis"
"Anladım"
"Özür dilerim-"Minho daha sözünü bitirmeden ona sarılmıştım ona sarıldığım an bütün vücudumun rahatladığını hissettim, nasıl böyle hissettirebilir ki?
"Jis.."
"Min sus ve sarıl"
"T-tamam"En az 2 dakika falan sarılmıştık.
"Jis bir sorun mu var? İyisin değil mi?"
"Evet iyiyim,sadece birisine sarılmayalı uzun zaman olmuştu"
"Bana istediğin zaman sarılabilirsin"
"Sağol"Minho gülümsedikten sonra elimi tuttu ve ilerdeki banka doğru çekti şuanda sanki sevgili gibiydik fenada olmazı ha-
ÖHÖM ÖHÖM"Jisung ben seninle birşey konuşmak istiyorum"
"Tabii"
"Ben kaldığım kurstan ayrılıyorum"
"Aaa neden"
"Öyle olması gerekti"
"Anladım"
"Bunu sana anlatma sebebim ise..."
"Min anlata bilirsin"
"Şey derken biraz utanıyorum ama ben sizinle beraber kalsam olur mu?"
"Nasıl bizim evde mi?"
"Evet"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do you know me?//Minsung
FantasíaJisung,astım hastası olduğunu yıllarca herkesten saklamıştı,belki biri gelirde onu bu hastalıktan kurtarır diye umuyordu..Sınıfından birisi olan Lee Minho ile arası bir anda çok iyi olmaya başlamıştı.Minho,Jisung'u sakinleştirebilen tek kişiydi.. İç...