Yukardakı tarih bizim için Azerbaycan için sıradan gün değil artık.Bu tarih Azerbaycan için bir mateme dönüşen gün oldu.Başta 4-ü çocuk olmakla 16 insan hayatını kaybetti.Bir adamsa kendini yanarak değilde balkondan kendini atarak yani siz bilen dilde söylesek intihar ederek kendini öldürdü.Bölümün başlangıçdakı resme dikkatle bakın orada pastanın yanındakı çocuğu gördünüz sanırım.Bakın o kız belki haberlerde görmüşsünüdür baddaniyeye sarılan bir çocuk.Peki bir sorun neden baddaniyeye sarılarak çıkartıldı oradan?O kız yanıp,kül olarak baddaniyeye sarılarak dışarı çıkartılmışdı.Bir çocuğunda cesedi bulunmamıştır.Balkonda kendini atan adamsa 23 bilemedin 26 yaşlı cavan erkekti.Sen deme bir defa o mezarlığın girişinde poz vererek şeklini çektirmişdi ve feyze koymuştu.Bir dostu ise ona"Niyə məzarlığın qabağında şəklini çəkdirmisən?"diye sorar.O ise cevap olarak"Ora hazırlaşıramda kardeş"diye bildirdi.Ölenlerin arasında 68 yaşlı kadında vardı.Yangının hangi nedene göre alışıp yandığını biliyorsunuz belki.Bilmeyenler ise bilsinler.Nedeni o idiki,binaya ucuz duvar kağıtından istifade olunmasıdır.Hadise Azerbaycanın başkenti Bakünün Binəqədidəki Azadlık prospektinde baş vermiştir.Binanın katı ise 16-dır.Yangının baş verildiği saat (azeri saatıyla)10.45ALLAH ölenlere rahmet,yaşayanlara yalnızca sabr diliyoruz.AMİN!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azerbaycan-Odlar yurdu
RandomBurada Azerbaycanın medeniyyeti,sporu,mutfağından ve diğer meraklı bilgiler veriliyor.Azerbaycana gelmek istermiydiniz?Lütfen yorumda cevaplandırın.