Alig aludtam valamit az éljel. Nathaniel visszajött és ezzel tönkretesz mindent. Lehet van abban valami amit Meave mondott. Mi van ha tényleg apám hívta őt vissza, azért hogy ő legyen az alfa.
Mindig is voltak apámmal viszájaink. Főleg mióta anyám meghalt, azóta sokkal rosszabb lett a kapcsolatunk. Nem támogatja azt hogy halhatatlan legyek. Szerinte ezzel hagyományt szegek.
Mivel vérfarkas vagyok ezért képes vagyok hallhatatlanságra, ezt nehezen el lehet érni. Jó úton járok mivel a karamimat teliholdtól függetlenül ki tudom engedni. A halhatatlanság azzal is jár hogy akár mikor át lehet farkassá változni. A halhatatlanok farkasbőrben és emberként is hallhatatlanok és sérthetetlenek. Egy egyszerű vérfarkas emberként sérthetetlen, de farksaként halhatatlan és sérthető.
Elég régóta én vagyok az első a családunkban aki próbálja ezt az állapotot elérni. Apám megtiltotta hogy elkezdjem, de nem hallgattam rá. Próbált meggyőzni hogy ahagyjam abba, megfenyegetett, nem hogy nem tesz meg alfává, de még ki is tilt a falkából. Én persze nem hallgattam rá.
A halhatatlanságot úgy lehet elérni ha a testünket kimozdítjuk a konfortzónájából. Például szoktam jeges vízbe fürdeni. És vannak boszorkányok által kevert szérumok amik felerősítik a farkas ösztönöket.Reggel egy hideg zuhannyal kezdtem a napot. Ez a huszonnégy óra megeröltető lesz. Már most érzem ahogy csábít az erdő, a fák, a szél, a kisállatok kergetése. De mindez nem engem hív, hanem a másik énemet.
A tusolás után lementem reggelizni. Koránkelő típus vagyok. Apám és Nathaniel még bőven alszanak.
Ma nem ittam kávét mivel a szívverésem így is elég gyors. Miután megreggeliztem elindultam az erdőbe futni.Reggel hétre értem haza, a többiek is felkeltek és már készülődtek.
Kicsivel később elmentem Meaveért, felvettem és elmentünk a suliba.________________________________________
Mint mindig ma is Ashton hozott el az iskolába. Ahogy beértünk az épületbe különváltunk. Megláttam Hayleit és odamentem hozzá.
-Szia - vont szoros ölelésbe.
-Neked is szia - köszöntem.
-Ma van a nagy nap - mosolygott rám. Haylei nem farkas de tud a dologról mivel a nevelőapja is az.
-Csak egy a sok közül - kicsit feszült voltam. Nem csak amiatt mert ma este átváltozok hanem amiatt is mert első órán dolgozatot írok és nem sokat tanultam rá. Haylei az aggódó arcomat látva egyböl rájött hogy nem csak a Hold állása aggaszt.
-Hé, a dogába majd segítek - átkarokta a vállamat és így mentünk be a terembe.A tanár elémrakta a dolgozatot. Matek doga volt, azon bellül pedig a Pitagorasz tétel. Gyűlölöm ezt a Pitagoraszt bárki is volt ő.
A harmadik feladatnál jártam amikor megéreztem hogy valami nem oké.
Felnéztem a lapból és forgott velem egyet a világ. Hangos koppanással lefejeltem a padot.-McQueen, jól van? - kérdezte a tanárom.
-Kimehetek a mosdóba? - bólintott, én pedig kirohantam a teremből.Ahogy beértem a wc-be leöblítettem az atcomat hideg vízzel. Belenéztem a tükörbe és ijedten vettem tudomásul hogy a szemem kéken izzik, mint amikor farkas vagyok, vagy használom az erőm.
Megkapaszkodtam a kézmosóba mert szédültem. Ismét belenéztem a tükörbe.
-Múlj el kérlek - suttogtam magam elé.Lépteket hallottam a folyosórol. Ijedtemben behajtottam a wc ajtaját és eltakartam a szemeim a bejővő személy elől. Meglepődtem, ugyanis Mason bukkamt fel. Ő is bent volt a teremben ahonnan kijöttem.
-Minden rendben? - ekkor melgátta az izzó tekintetemet.
-Nem múlik el - ideges voltam.
-Hideg vízzel próbaltad?
-Igen, de nem segít - kezdett rajtam urrálenni a pánik.
-Oké ne parázz rá. Kell egy kis friss levegő - az ablakhoz lépett és kitárta azt. Én is odamentem és próbáltam minnél nagyobbakat lélegezni.
Vettem egy hatalmas levegőt amely betöltötte a teljes tüdőmet és közben csukva tartottam a szemem. Próbáltam megnyugodni és lejjebb vinni a pulzusom. Felnéztem Masonra aki mosolygott.
- Elmúlt.
-Hála a levegőnek - megkönnyebbülés lett úrrá rajtam.
ESTÁS LEYENDO
Offenzív Hold
Hombres LoboMit jelent az a szó hogy offenzív? Kegyetlen. Kegyetlen a Hold. Hogy miért? Mindenért. Maddie Meave McQueen csak egy gimis lány négy fiú testvérrel, név szerint Martin, Matthew, Mason és Michael. Az öt testvér közt levő kötelék elszakíthatatlan, köz...