Bölüm Şarkısı: Kıskanıyorum - Göksel
❄️"Kara kara kara gözler onu buna bakıyor mu?"
Yürürken kulağımda çalan şarkının hoş melodisi sayesinde okula vardığımı fark etmemiştim. Sınıfa girdiğimde her zamanki yerime geçtim ve Beyza'yı beklemeye başladım.
Yaklaşık 10 dakika sonra Beyza ve Bora gülüşerek sınıfa girdiler. Bora'nın gülümsemesi beni gördüğü gibi soldu. Beyza benim yanıma, Bora da kendi sırasına geçti.
Birkaç dakika sonra sınıfa edebiyat öğretmenimiz ve bizim yaşlarımızda bir çocuk girdi.
"Günaydın çocuklar, çok uzatmadan yeni gelen arkadaşınız size kendisini tanıtsın. Ondan sonra derse başlamamız lazım, müfredatın gerisindeyiz."Sınıftaki herkesin gözleri yeni çocuğun üstündeydi. O sırada onu inceleme fırsatı buldum. Koyu kahverengi saçları, kahverengi gözleri ile güzel bir uyum sağlamıştı. Kaşının üstünden kulağının ortalarına kadar uzanan bir yara izi vardı. Ama bu onu kesinlikle daha çekici göstermişti.
"Merhaba ben Ateş Oyak, sanırım bu kadar..."
"Sınıfımıza hoş geldin Ateş. Bora'nın yanına oturabilirsin." dedi öğretmenimiz. O sırada gözüm Bora'ya kaydı. Ateş'e çok sinirli bir şekilde bakıyordu.
Bora, öğretmenin dediği şeyi duyunca isteksiz bir şekilde tek elini kaldırdı. Ateş ağır adımlarla Bora'nın yanına geçti.
❄️❄️❄️
2. Bölüm sonu