Bölüm Şarkısı: Düşünürüm - Kalben
❄️Gözlerimi yavaşça araladım. Gözlerim yavaş yavaş ışığa alışıyordu. Etrafıma bakıp nerede olduğumu anlamaya çalıştım.
'Günaydın uyuyan güzel!" dedi Açelya. "Yaklaşık dört saattir uyuyorsun, nasıl hisssediyorsun şu an?" Dört saattir dediği an gözlerim büyüdü. Nasıl uyumuşum öyle!
"Siz burada mı bekliyorsunuz dört saattir?" diye sordum hayretle. "Evet." dedi Ateş düz bir sesle. Bu çocuk hiç mi duygu değiştirmiyor hep sakin. Acaba duygu alma ameliyatı falan mı var? Kendi dediğime kıkırdarken Ateş ve Açelya bana garipsemiş gibi baktılar.
Açelya merakla "Bir şey mi oldu?" diye sordu. Sanki normal bir şeyden bahsediyormuş gibi "Acaba duygu alma ameliyatı var mıdır?" diye sorunca Açelya gülmeye başladı. Ateş dediğimi düşünüyor gibiydi.
"Bence yok ama bazen insanlar bazı durumlardan kaynaklı duygularını gizlemeye çalışabilir." dediğinde tebessüm ettim. "Haklısın aslında ama açıklama yapmana gerek yoktu, şaka yapmıştım." dediğimde Açelya gülmeye başladı. Ateş de tebessüm ettiğinde onu ilk defa bir duygu gösterirken gördüğüm için şaşırdım. Ama belli ettiğimi düşünmüyorum.
"Neyse çok uyumuşum dersten geri kalmayalım daha fazla." dediğimde ikisi de kafasını salladı. Dışarı çıktığımızda Açelya ile yollarımız ayrıldı.
Sınıfa girdiğimizde Beyza ile Bora yan yana oturuyordu. Aklım almıyordu, bana bunları yaptıktan sonra birde bu...
Birden Bora'nın bakışları üzerime çevrildi. Aşırı kıskanmıştı. İçimden 'Oh olsun.' diyerek sırama geçtim. Tabii başka boş sıra olmadığından kaynaklı Ateş de yanıma geçti.
❄️❄️❄️
6. Bölüm Sonu