0.3

19 2 7
                                    

Bölüm Şarkısı: Aşkı Harcamanın Seksen Yolu - TNK
❄️

Teneffüs oldu. Bora ile Ateş'i konuşurken gördüm. Ateş gıcık olmuş ve sinirlenmiş bir şekilde Bora'nın yanından ayrıldı. Merakla Bora'nın yanına gittim. O sırada göz ucuyla Beyza'nın sınıftan çıktığını gördüm.

"Noldu, ne konuştunuz?" diye meraklı bir şekilde sordum. Sert bir şekilde "Seni hiç ilgilendirmez!" dedi. Ne kadar Bora ile aram limoni olsada bu tepkiyi beklemiyordum.

"Bora sen iyi misin?" dedim. Yarı sinirli yarı alaylı bir şekilde "Asıl sen iyi misin Su? Derste fark etmedim sanma ama yeni çocuktan gözlerini alamadın. Bir salyan akmadığı kaldı." dedi. "Bora kes! Yeni bir kız gelsin de seni görelim. Ha ayrıca sen hiç konuşma Beyzayla bir sikişmediğin kaldı, zaten ne belli sizin sevgili olmadığınız!" dedim bende sinirle.

Birkaç gün önce Beyzayla kavga etmiştik. O zamandan beri Borayla daha yakındı. Okula birlikte gelip gidiyorlardı. Resmen Bora benden daha fazla Beyzayla vakit geçiriyordu. Bu olay o günden beri dikkatimi çekiyordu ama hiç dile getirmemiştim.

Bora söylediklerimin üzerine fısıldayarak "Bakacağız." dedi ve hızla sınıfın çıkışına yürümeye başladı.

Bir anda yerimden fırlayarak "Ne!"diye haykırdım ve bende hızla çıkışa yürümeye başladım. O sırada Bora çoktan sınıftan çıkmıştı. Hızımı artırırken bir yandan durması için Bora'ya bağırıyordum.

Önce spor salonuna geldik. Gözleri hızla salonu taradı ve hedefini bulmuş gibi hızla sol tarafa yürümeye başladı. Gittiği noktaya baktığım zaman Ateş'i gördüm. Hızlanarak Borayla Ateş'in arasına girdim.

Bora'nın gözü dönmüş gibiydi. Bir hışımla bedenimi tutup diğer tarafa savurdu ve o anın şaşkınlığıyla yere kapaklandım. Bora'nın umurunda değildim ama Ateş anlık olarak bana bakmış ama Bora'nın ona bağırması ile ona dönmek zorunda kalmıştı.

"Ya sen ne çeşit bir manyaksın! İlk günden sevgilimi mi almaya çalışıyorsun!" diye gürledi Bora. Ateş, Bora'nın aksine gayet sakin bir şekilde "Sevgilinle konuşmuşluğumuz, bakışmışlığımız bile olmadı. Sevgilinin ismini bile bilmiyorum ben." dedi. Sevgilin kelimesini bastırarak söylemişti.

Bora Ateş'in sakin kalışına daha çok sinirlendi ve Ateş'in yakasına yapıştı. O an hala yerde yattığımı fark ettim. Hızlıca ayağa kalktım ve Boralara yaklaştım.

Bora bir anda "Sen karışma Su!" diye kükredi. Sözünü dinleyip yerimde kaldım çünkü şu an hiçbir şeyin farkında değildi, gözü dönmüştü ve bana bir şey yapabilirdi.

Ateş hala hareketsiz bir şekilde Bora'nın onu bırakmasını bekliyordu. Bora aksini yapıp Ateş'in kolunu tutup hızla çekiştirmeye başladı. Ateş hala sakindi. Bora'nın onu sürüklemesine izin verdi ve peşinden gitti. Bende arkalarından koşuyordum.

Kantine geldik ve Bora tekrar etrafa bakındı. O sırada Beyza'nın oturduğu masaya gitti ve Ateş'i bıraktı. Beyza'yı sakince kaldırdı ve "Evet sadece sikişmediğimiz kaldı Su!" dedi sesi ile neredeyse herkes bu tarafa bakmıştı.

Bora bunları umursamadı ve Beyza'yı kendine çektiği gibi öpmeye başladı. Ne kadar tahmin etsem ve kendimi bunlara hazırlasamda insan üzülüyordu. Sol gözümden bir damla yaş düştü ve yere çöktüm...

❄️❄️❄️

Ah be Su...
3. Bölüm sonu.

Kar TanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin