Bölüm Şarkısı: Aşk Nerden Nereye - Gripin
❄️1 hafta sonra...
Bir haftadır okula gitmiyordum. Okula gitmek ne evden bile çıkmıyordum. Tek yaptığım şey yemek yemek, ağlamak, müzik dinlemek ve uyumak.
Dün gece annem ile olan konuşmamızın sonunda bu gün okula gitmem gerektiğini, bir haftadır derslerden geri kaldığımı söylemişti. Her ne kadar istemesemde yatağımdan kalkıp formalarımı giyindim.
Bunları yaparken aynaya bakmamaya özen gösteriyordum. Halim berbattı büyük ihtimalle. Üstelik başım ağrıyordu, midem bulanıyordu, gözlerim ağlamaktan yanıyordu ve ben okula gitmek zorundaydım! Bu bana işkenceden başka bir şey değildi.
Okula her zaman ki gibi müzik dinleyerek gidiyordum. Müzik dinlemek azda olsa acımı azaltıyordu.
Okula vardığım gibi sınıfa çıktım. Sınıfa girmek üzereyken Bora'nın Beyza'yı duvara sıkıştırmış bir şekilde öptüğünü gördüm. Beni farketmediler. Bu benim için bir fırsattı, hemen kapının arkasına geçip onları videoya çekmeye başladım.
Sınıfdaki kişilerden bazıları dışında kimse Bora'nın beni aldattığını bilmiyordu. Bu bir intikam günüydü.
Bora ve Beyza'nın dudakları ayrıldığında Beyza "Yaaa aşkım ne iyi oldu böyle Su yok artık rahat rahat ilişkimizi yaşıyoruz." dedi. Bora sadece "Evet."demekle yetinerek Beyza'yı tekrar öpmeye başladı. Fakat bu öpmem değildi resmen kızı yiyordu.
Buna daha fazla dayanamadım ve içeri daldım.
❄️❄️❄️
Yorumlarınızı bekliyoruz🫶🏻
4. Bölüm Sonu