2.Bölüm: Voldemort

168 13 47
                                    

1992~ Malfoy Malikanesi

Tom Riddle'ın anlatımıyla 

  Zaman döndürücüyü kullanıp geleceği gitmiştim. Elimdeki mektubu cebime koyup kapıya vurdum. Çok kısa sürede bir ev cini tarafından kapı açıldı. Kapıda bana bakan ev cinini elimin tersiyle kenara itip içeri girdim.  Şu lanet şeylerin ayak altında dolaşmasından nefret ederdim. 

Büyük karanlık evde yürürken bir yılan sürünerek önümden gidiyor, bana yol gösteriyordu. Çataldiliyle sorduğum birkaç soruya yanıt vermemişti, belki de buraya gelerek hata yapmıştım.

Bir odanın önüne getirdi. Kapının aralığından içerdeki iki kişiyi görebiliyordum. Yüzünü görmediğim kişi bir koltukta oturuyordu ve ayakta olan, yüzü bir fareyi andıran adam ise ellerini önünde birleştirmişti. 

"Gel." diye seslendi arkası dönük adam.

Çok tanıdıktı sesi, sanki daha önce tanıyormuşum gibi. İçeri girdim, yavaş adımlarla yaklaşıp durdum. Fare suratlı adam bir adım geriye çekildi ve kafasını eğdi.

Arkası dönük adam yeniden "Gel, daha çok yaklaş." dedi. Yüzünü görmek için karşısına geçtim, gerçekten onu tanıyor gibiydim.

"Sen kimsin ? Mektubu sen mi gönderdin?" diye sordum.

Çarpık bir gülümsemeyle "Soru sorulmasından hoşlanmadığını sanıyordum." dedi.

"Ne? Neyden bahsediyorsun?"

Doğrulurken hafifçe öksürdü "Hala anlamadın mı Marvolo? Ben senim , senin geleceğinim." dediğinde geriye çekildim. Mektupta bahsettiği şeyler bunlardı demek.

"Sen... sana ne oldu böyle?" diye sordum. Benim görünüşümün gelecekte böyle olabileceğini düşünmemiştim, güçsüz duruyordum. Kırmızı irisler, bir insan vücudunun aksine daha beyaz bir ten , bir yılanınki gibi düz bir burun ve burun delikleri yerinde yarıklar vardı. Görünüşü bir yılanı andırıyordu, güç savaşı uğruna sonunda bedenimden de mi vazgeçmiştim?

"Bana ne olduğu önemli değil. Senin amacın Harry Potter'ı öldürmek." dedi. Sesi öfkesine yansıyordu fakat bunu belli etmek istemiyordu.

"O da kim?"

"Benim yani senin sonunu getirecek kişi. Beni bu hale getiren o. Hogwarts'ta bir öğrenci."

"O bir çocuk mu? Bir çocuk mu benim sonumu getirecek?" dedim şaşkınlıkla. Bir çocuğun beni bu hale getirmiş olması bile benim için utanç vericiydi. Ondan kesinlikle kurtulacaktım. "Ne yapmam gerekiyor?" diye sordum.

"Hogwarts'ta bir öğrenci olacaksın. Bu sayede Harry'e daha yakın olabilirsin. Onu bir tek sen öldürebilirsin Voldemort." dedi.

Voldemort. Artık o lanet ismi taşımıyordum demek ki. İğrenç geçmişimden, babamın isminden kurtulmuştum demek.

"Peki ya onlar bunu anlarsa?"

"Hepsinin hafızası bu akşam silinecek. Bana dair hiçbir şey kalmayacak."

***

"Riddle, Tom" dedi seçmen şapka ardından bağırdı "SLYTHERİN!"

Gelecekte de olsam Slytherin'e seçilecektim elbette. Masama giderken üzerimdeki bakışları hissedebiliyordum. Demek ki gelecekte de insanlar beni yakışıklı buluyormuş.

GEÇMİŞTEN GELENWhere stories live. Discover now