~Kerem bok yoluna giderken 💩~

55 6 1
                                    

Aşkolarr maalesef bölüm geç geldii kb iyi okumalarr

Saate baktım 20.00 yatağımda uzanıp bugün olanları düşenmeye başladım gerçekten yorucu bir gündü ama Ateş'in beni öpmesi aklıma gelince yine utanmaya ve yanaklarım deli gibi kızarmaya başladı.Kalbim deli gibi atmaya ve yüzüm gülmeye başladı nedense mutlu olmuştum hemde çok:

"Çünkü aşık olmuşsun"

"Yoo olmadım"

"Olmuşsun ama senden daha çok olan biri var"

"Ateş mi"

"Yok ben"

"Sence gerçekten seviyo mudur"

"Olmuşturr hem sen neden kendi iç sesinle konuşuyon"

"Kafayı yedimm biraz madem beni istemiyon gidiyom "

"İstesen de gidemezsin ama neysee"

İç sesimden ayrıldım ve Gece'nin odasına gittim o da telefona bakıyordu:

"Lan Gecee"

"Kanka ne bağırıyon kulağımın dibinde mal mısın"

"Belki birazz"

"Birşey mi oldu"

"Evet iç sesimle konuşmaktan kafayı yemek üzereyken iç sesim seninle konuşmamı söyledi"

"Sen de yanıma mı geldin"

"Eveett"

"Peki iç sesinle ne konuşuyodun"

"Ayy utandımm"

"Yoksa seni öpmesinimi düşünüyodun"

"Evet"

"Kızım sen buna aşık mısın"

"Bilmiyorum"

"Ama o aşık "

"Biliyorum"

Neyse hadi bugünkü dedikoduları gruba yazalımm"

              Salakmisincemileegg

Gece🌚:Ayy aşkolar sizin cevabınızı bekleyenmicem olan dedikoduyu hemen ankatiyom aktif olan okur

Gece🌚:Bakın şimdi Şu Kerem'le buluşucaktı ya işte sabah Kerem'in gelmesine 1,2 saat kadar varken kapı çaldı sonra biz kapıyı açtık ve çok yakışıklı bir adam vardı dedi ki ben Savaş Ateş'in arkadaşıyım yenge dedi Su'ya sonra bu dediki beni içeri almıycakmısınız neyse biz bunu içeri aldık bunla biraz konuştuk sonra kapıtekrar çaldi bı baktık daha doğrusu Su açtı kapıyı Ateş gelmiş sonra bu Savaş'a dedi ki gidelim Savaş dedi ki gitmem bu dedi gidelim Savaş dedi gitmem ama barışırsanız giderim sonra biz Savaş'la mutfağa gittim tekrar kapı çaldı bu sefer gerçekten Kerem'di sonra bu Su'nun kolunu tuttu Ateş'de geldi buna yumruğu bı çaktı Kerem yere uçtu sonra bu ikisi birbirlerine aşk dolu bakışlar atarken enişte geldi ve Su'yu öptüüü Su'da utançtan yanakları kıpkırmızı oldu vee işte sonn"

🐬Yunus 🐬:"Öptü derken"

Siz:"O kadar imansız değiliz yanağımdan öptüü"

🐬Yunus 🐬:"Dikkat et de başka bir yerinden öpmesin"

Hainyasir:"Yunus ne fesatsın aw"

Siz:Tabii ki öpemez izin vermem bı çakarım oracıkta tahtalı köye yollarım"

Gece🌚:"Sen mi çakarsın o mu"

Siz:"Ben(Hayır o çakar)"

Gece🌚:"hxgsyyfu"

Hainyasir:"Şimdi bu Ateş seni mi seviyo"

Siz:"Sanırım evet"

🐬 Yunus 🐬:"Vay amk"

Siz:"Neyse siz konuşun benim işim var"

Hainyasir:"Nee??"

Siz:"Acıktım"

🐬Yunus 🐬:"Herşeyi boş verin de sen niye kendini öptürdün mal mısın"

Siz:"Bir anda öptü bilerek mi yaptım aw"

Siz:"Hem sensin mal"

🐬Yunus 🐬:"Yoo sensin"

Siz:"O zaman bir soru sorcam eğer bilebilirsen ben malım bilemezsen sen malsın"

🐬Yunus 🐬:"Tamam sor ama sonra ağlama"

Siz:"2+2=?"

🐬 Yunus 🐬:"4"

Siz:"

Siz:"Yanlış mal"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz:"Yanlış mal"

Siz:"5 eder"

🐬Yunus 🐬:"Ben gidiyom yaa"

Siz:"Bilemedin ya git de ağlaa"

Gece🌚:"Off bana bile girdii"

Siz:"hwvusvohcsgf"

Hainyasir:"komik değildi ama neysee ben de gidiyom"

Siz:"Espiriden hiç anlamıyosunuz ağlayın"

Yazdım ve sohbetten çıktım.

Ateş'ten

Şu an o Kerem denen piç yanıma geliyor bende onun geliceği yere gidiyorum kendisine küçük uyarılarda bulunucam.Aslında gerçekten Su'yu dinleyip hiçbirşey yapmıycaktım ama anlattıklarından sonra Kerem'in dayağı hakettiğini anladım nasıl gözümden kaçtı hala bilmiyorum telefonuna çok dikkatli bir şekilde bizzat ben araştırdım ama ne ekran görüntüsü ne yazışma hiçbirşey bulamamıştım büyük ihtimalle bu işi tamamen bitirmek için onunla ilgili herşeyi silmişti ama şimdi bu Kerem götü tekrar gelmiş ve Su'yu rahatsız etmişti ama cezasını çekicekti birdaha Su'nun yanına bile yaklaşamıycaktı...
.

.

.

.
Dediğim gibi bölüm biraz geç geldi bu yüzden bölümü uzun yazmaya çalıştım inş beğenirsinizz..............



ATEŞ Ve SU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin