SIKINTI

57 9 37
                                    

Hayat bazen hiç ummadığınız asla hayal edemeyeceğiniz şeyleri gerçek kılabilir ve siz buna engel olamazsınız...

Yeliz

Tüm okul gökyüzünde açılmış olan Kara deliğe benzer kapılar görüyorduk.korku ve merak herkesin içini sarmıştı.Bunlara ne sebep oluyordu?

2 gün önce

Sabahın yedisinde niye soğukta bekliyoruz ki?Ha, doğru!okul var.Okul başarılı bir okul falan ama Sivas'ta soğuk hiç çekilmiyor.Donuyor yarım saattir.Acaba erken mi indim?ha! İşte servis umarım güzel bir gün olur ne kadar olabilirse...

...

Sabahın körüne matematik dersi mi konur.ya sabır bunlar hiç öğrenci olmadı herhalde sabah sabah uyuyorum ben.zaten okul bir işkence gibi sahte dostluklar,erkeklerin peşinde koşan kızlar yada tam tersi erkekler buraya nasıl gelmişler hayret! Arkadaşlarım yani aslında sanki iki tane var gibi ama seray ve sahra biraz geç kaldılar.seray çok naif bir kız kendisi kapalı orta boylu beyaz tenli ela gözlü biri sahra da kapalı o da orta boylu ama seraydan 2 cm kısa o gözlüklü kendisi yabancı dil üzerine eğitim almak istiyor.
Sınıfta bazen konuştuğum kızlar da var yok değil (!)Rana ve Ravza diye ikizler var tek yumurta ikizleri ikizlerin ikiside uzun boylu kahverengi gözlü kıvırcık saçlı ama biri gözlüklü hangisi olduğunu unuttum.Dur!Rana gözlüklü ikisininde yüzünde çiller var.Bide bazen yani bugün gibi sabah okula erken gelenlerden olarak öykü var öykü çok güzel bir kız ince belli orta boylu naif bir kız saçları kahve ve sarı arası gözleri koyu yeşil ara sıra onunla sohbet ediyorum ama pek beni sevmiyor galiba.tabi sınıf komple kız değil ama ben hepsini saymayı düşünmüyorum. Sınıfımızın çalışkan öğrencisi ve en büyük rakibim Yaşar, çocuk ortanın üstü bir boya sahip gözlüklü biri ama inek gibi de değil. Pek konuşmuyoruz.Metehan var o da Yaşar'ın kankası baya yakınlar derste sürekli konuştuklarından her ders azar yiyorlar.o konuşmayla nasıl beni geçiyorlar anlamıyorum.metehan bir tık Yaşar'dan uzun ve biraz kilolu o biraz esmer Yaşar'a göre onunlada bazen konuşuyorum.Utku dersek kendisi fazla zeki (!) Kaba konuşmayı bir şey sanan bir şahsiyet onunla çok nadir konuşuyorum. Aslında resmen herkesle nadiren konuşuyorum. Utku beyaz tenli kıvırcık ve kumral saçlı bir çocuk boyu ortalamanın biraz altında.bide utkuyla resmen düşman olan kibir manyağı volkan var. Çocuk resmen tüm okulin ona aşık olduğunu sanıyor öylede davranıyor.

"Yeliz!Yine daldın bir sorun mu var?" Bu ses Seray'a aitti.
"Yo,yok birşeyim biraz geç kaldınız bende merak ettim"

"Servisim arızalandı ama Sahra bugün servise gelmedi"dedi.
"Umarım hasta falan değildir, bünyesi çok zayıf."
"Haklısın, umarım hasta değildir." Dedi seray.

Evet sınıfımızın en iyi huylu ikizleride geldi(!)bu ikili yanlarına bir kaç kız alıp karşı cinsle takılmasa olmuyor.aslında Rana bazen bana ılımlı davranıyor ancak Ravza her şeyi söyleyip ben dalga geçiyorum diyen biri ama onunlada ara ara konuşuyorum.Ay zil çalıyor.başlasın yiğit hocayla matematik...

Matematik dersinden sonra teneffüs

Sahra sonunda geldi kolunu catlatmış zeki kız(!)ama onu çok seviyorum.

"Müzik dersinde yarınki edebiyat ödevini halledelim bence zaten hoca koroya seçtiklerini çalıştıracak."dedi seray.

"Bana uyar"dedim.

İkimizde sahraya döndük.o bize sizce ben nasıl yazicam diye bakıyordu.Tabi kız solak sol bileği çatlak.serayla gülmeye başladık.

"Sanada yardım ederiz merak etme meleğim"dedim."iyiki varsın yeliz"dedi sahra.
Bunu duymak iyi gelmişti.dersimiz müzik olduğu için müzik atölyesine geçtik.

"Bir şey diyeceğim sizce şu volkan ve utku niye sürekli birbirleriyle uğraşıyorlar?"diye sordu sahra niye bilmiyorum ama yüzünde muzip bir sırıtış vardı."bence volkan ve utku birbirlerini seviyorlar, yakında açılırlar"diye dalga geçtim.
Banane o iki aptaldan.Dersin ortasında Naz hoca bir anda Yaşar, metehan,Rana ve Ravza'ya bağırdı.Sabahtan beri bir şeyler fısıldaşıp gülüyorlardı.yani ne var acaba bu kadar gülünecek?!Hoca bağırınca hepsi sus pus oldu.

...

İkinci derste atolye olduğu için sınıfta masa gibi şeyler yok üç duvarı kaplayan bir koltuk düzeneği var ben Seray,sahra yan yana oturduk.ortada seray sağında sahra solunda ben vardım.benim yanıma volkan oturmuştu.derste biz ödevi yapmala uğraşırken sahra bir soruyu bana doğru uzatıp bakıp bakamayacağımı sordu.tam kitabı alacakken volkan kitabı aldı.
"Ne kadar aptalsınız bu kadar basit bir soruyu nasıl çözemediniz şaşıyorum,pardon siz bunu çözecek kapasitede değilsiniz."dedi.sakin bir ses tonuyla(!)"soruyu sana sormadık 1 ikincisi her şeye burnunu sokup herşeyin en iyisi olduğunu sanarak aptal olan sen oluyorsun üçüncüsü bundan sonra eğer arkadaşıma laf söylersen seni pişman ederim! Anlaşıldı mı?!" Dedim.Galiba sesim bir tık yüksek çıkmıştı.Tabi sınıfın sesizi böyle bir tepkiyi nasıl verdi herkes merak ediyordu.volkan utanmış ve sinirli bir sesle "beni tehdit etmek ne demekmiş gösteririm sana" dedi.Aman Allah'ım çok korktum(!)"göster ozaman"dedim.
Tabi tüm sınıf ikimizin alttan alttan bir düelloya girdiğimizin farkındaydı.ama haklı olduğum halde içimde bir sıkıntı vardı.bağırdığımda oluşmuştu sanki...
Sahra ve serayla ödevi bitirmeye döndüm tabi volkan bize o gün bir şeyler söylemedi.

Utku'dan

Sınıfın sessiz kızı olarak bilinen kıza bak volkan dövmekten beter etti.

Uzun kumral dalgalı saçları ve açık ela gözlü bir kız olan yeliz herkesle arasında mesafe olan kariyer odaklı bir kız aslında çok nadir konuşuyoruz ama konuşması insana huzur verici gibi geliyor.Bekle!ben ne düşünüyorum böyle aptal mıyım ben 156 kızdan daha iyilerine layığım.elimi sallasam ondan yirmk tanesini bulurum.ama volkan yelizden er ya da geç intikam alıcak.ve onu korumam gerekiyor gibi hissediyorum.umarım her şey yolunda gider.

.........................................................................

Aslında bu benim ikinci kitabım diğer kitabımı yarım bırakmak zorunda kalmıştım.umarım bu hikaye hoşunuza gider.

Emeğin karşılığı olarak oy verip yorum yapmanız beni çok mutlu eder❤️
Teşekkürler yeniden

DİĞER BOYUT "MİLLTEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin