Yeliz'den
"Öl-öldüm mü?!"dedim.Ne demek öldün ne saçmalıyorlardı... Ölüler geri dönemez...bu mümkün değil...ya ailem onlar gerçek değiller mi... arkadaşlarım da mı ölü...
"Ye-yeliz iyi misin?!rengin attı...nolur ses ver!"dedi sahra.endiselenmisti ona nasıl ölü olduğumu söylerdim...
"Pe-peki, şuan ölü müyüm..?"dedim...nolur cevap evet olmasın her şey yalan olmasın... lütfen...
"Hayır şuan hayattasın kardeşim...sadece artık insansın..."dedi
ánnabéll."Her şey çok karışık biliyorum ama burda bize inanman çok zor evimize, yuvanıza gidelim herkes seni bekliyor"dedi əmbér.
"Ev mi?...benim evim var...annem babam kardeşlerim var... Onları bırakmak istemiyorum..."dedim ağlıyordum... arkadaşlarım ne olduğunu bilmiyorlardı ama ben ağlayınca korkmuslardı.
"Sen iki boyutata aitsin artık...burdaki ailende senin ailen bizde... Sana adınla hitap etmemize izin verir misin mélōdý..."dedi lênõnä...
"Tek gelmek zorunda mıyım..
Geri gelebilecek miyim..."dedim."Eğer güçlerini rahat kontrol edersen gelebilirsin"dedi ánnabéll.
"Yanlız gelmek zorunda mıyım?.."diye tekrar sordum.
" arkadaşlarının yanında gelmesi senin için iyi olur hem biz gördüysek onlarda görebilirler senin canını yakanlara nasıl biri olduğunu gösterebiliriz"dedi əmbér, canını yakanlar kısmını öfkeyle söylemişti.
"O halde millten'a gitmeye hazır mısın kardeşim?"dedi lênõnä
"Hazırım"dedim ve arkadaşlarıma döndüm.
"Yanımda olmanıza ihtiyacım var..."dedim.
Sahra elimi tuttu."seni bir daha yalnız bırakmayacağız değil mi Seray?"dedi sahra.Seray başını salladı.Sonra sınıf arkadaşlarımızda yanımıza geldi."sabah için özür dilerim..."dedi yaşar.Başımı sallamakla yetindim.Öykü yavaşça yanıma yaklaştı..."herkes senin için endiselendi seni yalnız bırakmayız"dedi.samimi bir sesle
"Teşekkürler öykü"dedim.
Utku bana garip bakıyordu,rengi atmıştı..."bizde yanındayız"dedi utku kendisini ve volkanı gösterirken.Volkan gelmesede olurdu."Sizden bunu istemem doğru mu bilmem ama benim diğer boyuta gitmem gerek yalnız olmak istemiyorum.."dedim.
Sahra bana kızgın gibi bakarak "sen manyak mısın tanımadığın varlıklarla gidemezsin!"diye kızmaya başladı...belki bazı noktalarda haklıydı ama onlarla aramda bir bağ varmış gibi hissediyordum..."onlar benim kardeşim hiç kimse başka bir boyuttan hiç bir sebep yokken gelmez"dedim. O zaman yumuşadı."o halde gidiyoruz dimi sınıf"dedi seray herkes onu onaylamadı...Garip bir şekilde ravza,rana, yaşar metehan,utku,volkan öykü... onayladı sadece...
"Bu kadar kişinin olması bile mucize seray"dedim seraya doğru sınıfa sizi öldürürüm bakışı atıyordu çünkü.
"Ama..."dedi sözünü kesmek zorunda kaldım "kimseyi zorlayamayiz seray..."dedim.
"Peki."dedi seray.
Milllere döndüm."gidebiliriz..."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER BOYUT "MİLLTEN"
Fantasia"Beni o soğuk zeminde ölüme bıraktın!Nasıl seni affermemi beklersin!" "Biliyorum zor ama hepsi senin içindi..."