Sahra'nın seslenisiyle tüm sınıf kapıya baktı.Herkes ne tepki vereceğini kestiremiyor gibiydi.Her zaman soğukkanlı olan seray şuan yok olmuş gibiydi.yer kaynarcasına sallanıyordu.Neydi bu?Deprem mi?Yoksa daha büyük bir felaket mi?....
"KİMSE YOK MU?!O NEFES ALMIYOR!"ses sahra'nındı.Ne duruyordum ben...
"GELİYORUM!"
Hızlıca sınıftan çıktım.Lavabonun önünde yeliz yerde sahrada onun basindaydi.sahra ağlamaklı bir sesle:
"Nefes almıyor,ne yapacağız?..."dedi.
Tam cevap verecekken basım dönmeye başladı.kendimi hatta tüm okulu okul bahçesinde buldum.Gökyüzünde büyük, sayamayacagim kadar fazla karadelik vardı ama karadeliklerin çemberleri renkliydi.karadeliklerin içinden büyük ışıklar göründü. O ışıklardan başka bir şey göremiyordum, anlaşılan diğerlerinde görmüyordu.ses soluk yoktu,Sonra bir ses duyuldu.Sesi anlamıyordum ama çok öfkeli bir halk var gibiydi.Kadın sesi gibi inceydi.Uzaylilar gerçek olamaz öyle değil mi?!
Sahra'dan
En son yelizin başındayken bir anda bahçede bulduk kendimizi.Karadelikler bilim insanlarının anlattığı gibi değildi...
Sanki onlar geçit gibiydi...BEKLE yeliz yok!Onu aramaya başladım sonra geçitlerden ışıklar göründü.Hiç bir şey duyamıyordum.Öfkeli bir kadın sesi işittim.Ne dediğini anlamıyordum.Sonra bir anda ışıklar kayboldu.Ve o varlıklar göründü.Aynı bize benziyorlardi ve bir o kadarda benzemiyorlardı.Sayamayacağım kadar çoklardı.Ama hepsinin lideri gibi görünen bir kadın vardı yani diğerlerine göre biraz daha dişi enerjisi vardı.Bu kadın öfkeli şeyler söyleyen olmalıydı.Kadın çok beyazdı, Saçlarıda çok beyazdı ama sanki arasında sürekli bir rüzgar akımı varmış gibi uçuşuyordu.DUR onlar uçuyordu.Boyları en az 3.50 metreydi.Devler gerçek miydi?Vay!Kadının gözleri inanılmaz bir krem rengine sahipti.hani kirli beyaz deriz ya öyle bunlar mutasyon geçirmiş insanlar mıydı yoksa başka bir şey mi?...Kadının yanında bir erkek belirdi,emin değilim ama eril enerji saçıyordu.Onun saçları çok kızıldı.Ve..Gözleri kırmızıydı.Vampir falan olabilirmiydi? Allah'ım bu bir rüya olabilir mi?!Ve kucağında yatan Yeliz vardı.Ama nefes alıyordu.Çünkü göğüs kafesi inip kalkıyordu.Yeliz yavaş yavaş uyanmaya başladı.Tabi onu tutan kişiyi görünce bayılmassa iyiydi...Yelizden
Off başım...Bekle ben kimin KUCAĞINDAYIM?!kafamı kaldırdığımda çığlık atmam bir oldu.Kızıl kafalı bir vampir beni kucağında tutuyordu,tamam kabul filmlerde bu mükemmel bir şey,beni indirmesini söyleyecektim ki havada olduğumuzu farkettim arkadaşlarım bahçede bize bakıyordu...Sonra yanımda duran heykel gibi bir kadın konuşmaya başladı...
"Onun canını nasıl yakarsınız?!!Hangi hakla gardian olduğunu bilmiyor musunuz??"O kadar fazla bağırıyordu ki resmen her yerinden oynuyordu...
"Şey pardon beni indirebilir misiniz?"dedim alçak bir sesle nasıl Türkçe konuştuklarını anlamamıştım.
Galiba uyandığımı farketmemislerdi...Arka tarafa baktığımda resmen bir ordu vardı.Mitolojik savaş kıyafeti giymiş gibiydiler ama gruplanmislardi.Krem tonlarda olanlarlar kucağında olduğum adam gibi kızıllar saçları ıslak gibi olan mavi yeşil arası giyinenler. Bir de saçlarında çiçekler ve tozlar olan kahve rengi olan grup vardı.Kadın yavaşça bana korkar gibi döndü.Aslında arkadaşlarım bana garip bakıyorlardı...
"Az önce ne dediğimi anladın mı?"diye sordu.Bu kadın ne garipti ya çok sesli ya çok sessiz aynı rüzgar gibi...
"Evet herkes anlamadı mı?"diye sordum ve öğrencilere baktım.onlar... anlamamıştı...
"Hayır sadece miller birbirlerini anlayabilirler.."dedi uysal bir sesle..
Korkmaya başladım.Resmen bağırarak "İNDİRİN BENİ!"diye bağırdım.neyime güvendiğim hakkında en ufak fikrim yoktu...
"Lütfen sakinleş her şeyi anlaticaz"dedi ama ben sadece inmek istiyordum.
"Lütfen beni indirin lütfen."dedim ağlamaklı sesle korkuyordum yerden çok yüksek değildik ama ben yinede korkuyordum.
.........................................................................
Kısa oldu kusura bakmayınOy ve yorum sayısının biraz artmasını bekliyorum
Haftaya görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER BOYUT "MİLLTEN"
Fantasy"Beni o soğuk zeminde ölüme bıraktın!Nasıl seni affermemi beklersin!" "Biliyorum zor ama hepsi senin içindi..."