איאן הוביל אותי בדממה מוחלטת אל חדר אחורי ומוסתר בבית. הוא היה מצויד בכל מיני דברים מלחיצים - מיטה עגולה, נדנדת סקס, מראות ענקיות מול המיטה וכורסת עור רחבה.
בחדר היה תא מקלחת וקיר עמוס קרסים ועליהם שוטים מעור, אזיקים ואביזרים רבים נוספים.
פי נפער כשהבנתי את התסבוכת שאליה נכנסתי.
קולו העמוק נשמע בפתח כשהוא החליף מילה עם בחור.
הדאגות שלי היו מוצדקות כשאיאן נכנס וסגר את הדלת. המבט בעיניו היה להוט....רעב.
״בזמן שאת ניסית לברוח ממני, אני חתמתי על חוזה עם אבא המזדיין שלך שאת שייכת לי,״ פי נפער זה לא הגיוני, אבא שלי לא יעשה את זה. ״אתה פסיכופט אתה צריך פסיכיאטר.״ הוא שתק ובחן את גופי במבט רעב.
הוא התקרב כמו חיה משחרת לטרף, ועיניו האפלות נעוצות בי. ידיו היו תחובות בכיסים באופן שהיה אמור להעיד על נינוחות, אבל גופו היה דרוך מדי.
ככל שאיאן התקרב, הכיווץ בבטן שלי גבר, הוא היה גבוה ורחב במיוחד, דמות שלא נדחסה בקלות לחליפת עסקים, אבל הוא הצליח לגרום למראה הזה לעבוד.
בקושי הצלחתי לנשום מרוב בהלה כשהוא חג סביבי כמו אריה סביב טרף.
הייתי על סף דמעות ובלעתי את הרוק בכוח. רציתי לבכות. לא רציתי לתת לו את הסיפוק הזה.
הוא גרם לי לרצות להתכופף בפני ההילה העוצמתית שלו, אבל ניסיתי להסתיר את זה ככל האפשר.
״לא היית צריך לקנות אותי. ואם אני לא מה שציפית, אתה יכול לבטל את העסקה,״ אמרתי בקול שקט, בתקווה שהוא יסכים.
החיוך שלו התרחב וגרם לו להיראות צעיר יותר לרגע, חוץ מעיניו. הן היו נלהבות וחדות, חפות משעשוע. אבל הן לא היו אפלות כפי שנראו מרחוק.
עיניו ניחנו בגוון מרתק של ירוק עם טבעת חיצונית כהה יותר.
הייתי מבועתת ממנו לחלוטין, אבל בו-זמנית הקול העמוק והשקט והריח הגברי השפיעו עליי מבפנים. התעורר בי רצון לרכון ולהצמיד את האף שלי לצווארו.
״עכשיו תקבלי את העונש שלך.״ הוא היישיר אליי מבט והוריד את שרוול השמלה שלי. היא גלשה במורד זרועי ומגעה היה כמעט מייסר.
איאן רכן לעברי והזיפים שלו התחככו בכתפי. צמרמורת כיסתה את עורי. כשהוא הגיע לצוואר שלי ושאף עמוק, נשכתי את השפה התחתונה. הקרבה והמגע שלו עשו שמות ביכולות שלי לחשוב בצלילות.
YOU ARE READING
הבוקר שאחרי
Romanceאנסטסיה קילין, בחורה בת 17 שיוצאת לחגוג את פרידתה; בבוקר שאחרי היא קמה במקום לא מוכר. ~~~~~~~~~~~ *מין *שפה בוטה ~~~~~~~~~~~ סיפור ראשון שאני כותבת מקווה שתאהבו🤍