İnce Çizgi

100 8 2
                                    

Draco'nun bakış açısı

Draco nihayet kaleye ulaştığında derin nefes alıyordu. Başını hayranlıkla Draco'nun göğsüne bastırmış olan koyu saçlı çocuk kollarındayken ne yapacağını gerçekten bilmiyordu. Revire gitmek çok riskliydi. İnsanlar bir şeylerin tuhaf olduğunu fark edeceklerdi. Dakikalarca düşündükten ve düşündükten sonra Draco sonunda şimdiye kadarki en riskli şeyi yapmaya karar verdi. Onu Slytherin yatakhanesindeki kendi odasına götürecekti.

Olabildiğince sessiz kapıyı açmaya çalıştı ve gizlice Ortak Salona girdi. Şans eseri herkes şu anda akşam yemeğini yemek için Büyük Salon'daydı. Draco ilk kez küçük özel odasına sahip olmanın mutluluğunu hissetti.

Eski yatağa ulaşır ulaşmaz Draco, Harry'yi yavaşça koyu yeşil kadife battaniyenin üzerine yatırdı ve başını yumuşak yastıkların üzerine koydu. Kapının kilitli olduğundan emin oldu ve dikkatlice Harry'nin ayakkabılarını çıkardı. Pantolonunu ve gömleğini de çıkarabilirdi ama Draco onu uyandırmaktan korkuyordu ve ayrıca Harry'nin ilk etapta bu konuda rahat olup olmayacağını da bilmiyordu.

Kısa süre sonra kendi ayakkabılarını çıkardı, daha rahat kıyafetler giydi ve Harry'nin hâlâ huzur içinde uyuduğu yanına oturdu. Draco sadece ona baktı, güzel genç çocuğun yüzünün her santimine hayran kaldı. Ve şöyle düşündü: Eğer bu dünyada sonsuza kadar bakacağım tek bir şeyi seçebilseydim, bu kendisi olurdu.

Bir süre yüzünü inceledikten ve parmaklarıyla nazikçe hatlarını çizdikten sonra eskiz defterini almak için ayağa kalktı. Onun resim yapmayı sevdiğini kimse bilmiyordu. İçinde derinlerde sakladığı sırlardan biriydi bu.

Kuzgini saçlı çocuğu çizmeye başladığında, Draco bir saniyeliğine durdu, sadece Harry'nin alnına hafif bir öpücük kondurmak ya da siyah saçlarını okşamak için.

Zamanla yorulduğundan, Draco eskiz defterini yatağın altına sakladı ve gardırobundan ilave bir battaniye çıkardı ve bunu her ikisinin de vücudunun üzerine yavaşça çekti. Yanındaki hafif panjuru fark ettiğinde Harry'ye yaklaştı. Draco taze kesilmiş çimen ve çam gibi kokan kokusunu içine çekti ve ona sarıldı.

Draco derin bir nefes aldı ve ilk kez özgürce nefes alabildiğini hissetti. Harry'nin yanında kendini hafif ve güvende hissetti ve Draco aniden şunu fark etti:

Tam olarak olması gereken yerdeydi ve daha önce hiçbir şey bu kadar doğru gelmemişti.

Bu düşünceyle gözlerini kapattı ve uykuya daldı. Yıllar sonra ilk kez huzur içinde uyudu.

Harry'nin bakış açısı

Harry baş ağrısıyla uyandı ama kendini o kadar da kötü hissetmiyordu. Ayağa kalktığında Draco'nun ona baktığını fark etti ve sonra içinde bulunduğu odayı fark etti.

"Ne oldu ve biz neredeyiz? Aman Tanrım, Slytherin yurdunda mıyız-"

"Sakin ol Potter, burası benim özel odam." Draco dedi ve yavaşça Harry'nin saçından bir tutamı kulaklarının arkasına koydu.

"Dün akşam ne yapacağımı bilmiyordum bu yüzden seni odama getirdim, bu en güvenli seçenekti." o devam etti.

"Kafanı çok kötü vurdun değil mi?"

"Sanırım öyle" diye mırıldandı Harry.

"Kafanı kontrol edeyim, tamam mı?" Draco sordu ve yavaşça Harry'nin kafasına dokundu. Kan çoktan kurumuştu ve yara dünkü kadar büyük görünmüyordu.

"İyileşiyor, bu harika." Draco alçak bir sesle konuştu.

Draco'nun kimseye karşı bu kadar nazik ve şefkatli olabileceğini bilmiyordu.

"Hala acıyor mu?" Draco'nun sesi onu düşüncelerinden kurtardı.

"Uhm- biraz evet ama sorun değil" diye yanıtladı ve hafifçe gülümsedi.

Draco başını salladı.

Sadece birkaç dakika sonra Draco'nun kucağına çekildi ve dudakları birbirine değdi. Draco, Harry'nin kalçalarını yakaladı ve onlara bastırırken Harry, Draco'nun yüzünü avuçladı.

Aniden bir saatin çalması onları böldü ve Draco küfrederek ayağa kalktı. Saate baktığında yüzü bembeyaz oldu. "Siktir, siktir, saat dokuz oldu, derslerimiz şimdi başlıyor"

Harry'nin gözleri büyüdü ve ayakkabılarını giymek ve Draco'nun okul eşyalarını toplamasına yardım etmek için yataktan fırladı.

Yaklaşık 5 dakika sonra ikisi de hazırdı ve aceleyle kapıyı açıp odadan dışarı çıktılar.

Ve Harry birine çarptı.

Kalbi durdu. Yavaşça başını kaldırdı.
Harry'nin tanıdığı uzun, neredeyse beyaz saçları gördüğü anda hayatı sona erdi. Tek kelime edemedi.

"B-baba?" Draco bağırdı, sesi titreyerek.

"Sus oğlum, yeterince duydum zaten. Senden tek kelime duymak istemiyorum." Lucius buz gibi soğuk bir sesle söyledi.

"Şimdi dersine gidiyorsun ve bu akşam konuşacağız.

Harry yutkundu ve Draco'ya son kez baktıktan sonra sessizce arkasını döndü ve omuzları gergin ve başı aşağıda, uzaklaştı.

"Onu ve itibarını mahvediyorsun, bu tamamen senin suçun, seni değersiz, zavallı melez. Seni bir daha oğlumun yanında görmek istemiyorum."

Bu sözler Harry'yi tamamen hazırlıksız yakaladı ve derin bir nefes aldı.

Lucius Malfoy sadece soğuk bir şekilde gülümsedi ve başka bir şey söylemeden uzaklaştı.

Harry, Draco'nun kapısına yaslandı ve yavaşça yere çöktü ve hiçbir şey diyemedi.

-Bölüm sonu notu-
10 Bölümü yayınlamakla beraber geri kalan 10 Bölümü de çok yakın vakitlerde yayınlamış olacağım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hafıza Kaybı | DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin