Şimdiki Zaman
Victoria'dan
Elimdeki dosyalara bakarken odaya giren Ivan abimin sağ koluna döndüm . Elimdeki dosyayı almak için gelmişti . Dosyayı ona uzatınca baş selamı verip dosyayı aldığı gibi odadan çıktı. Abim dosyaları kasaya koyduğu benim dosyayı vermemi istemişti .
Abimin çalışma odasından çıkıp salona indim . Orta sehpanın üstünde duran çizim kağıtlarımı aldım toparlayıp orta sehpanın üstüne yeniden koydum . Mutfağa geçtim bir bardak su içip bardağı yerine koydum . En son çalışan hizmetçi yemeklere zehir koyduğu için eve hizmetçi almıyorduk . Dolaptan çıkardığım hazır çorbaya baktım. Yemek konusunda berbattım bu yüzden hazır çorbayı yapmaya başladım . Olduğundan emin olunca bir kaseye koyup salona geçtim. Televizyonda bir film bulup izlerken çorbayı içmeye başladım. Filmin yarısına doğru gelen uykumla saate baktım. Saat 00.26'ya geliyordu . Odama çıkarken dış kapıdan gelen sesle yeniden aşağı indim . Marat abim gelmişti. Ona uykulu gözlerle bakan bana dönüp konuştu .
Marat: Ты еще не спишь? (Sen daha uyumadım mı?)
Victoria: я просто заснул.(Uykum az önce geldi .)
Marat abim anladım anlamında kafasını salladı ve omzuma kolunu koyup ve konuştu.
Marat: Тебе стоит поехать в Италию (İtalya'ya gitmen gerekiyormuş.)
Victoria: Почему ?( Neden ki ?)
Marat: Сделка Дэниела не показала, что его друзья нарушили сделку, поэтому Майкл выясняет, почему. Пришли два бизнесмена из Турции и Испании и сказали, что будут говорить правду. Вам тоже нужно идти, потому что я напоминаю вам, что вы являетесь держателем 20% акций.(Daniel'in anlaşma yaptığı adamlar anlaşmayı bozmuş nedenini söylememişler bu yüzden Michael nedeni araştırıyor . Türkiye'den ve İspanya'dan iki iş adamı gelmiş onlarla konuşacakmış öyle dedi . Seninde gitmen gerekiyor çünkü hatırlatırım %20'lik hissedarsın ya .)
Victoria: Мне нужно пойти заключить сделку (Anlaşmayı imzalamak için gitmem gerekiyor.)
Marat: Поговорив с мужчинами, он обязательно сказал мне, идти мне или нет.(Adamlarla konuştuktan sonra kesin gidip gitmemem gerektiğini söyleyecekmiş.)
Victoria: Почему он мне не позвонил?(Beni niye aramadı ki ).dedim üzgünce o sırada Marat abim orta sehpanın üstünde duran telefonu aldı ve bana uzattı .
Marat: Может ли это быть из-за того, что у вас села батарея? (Şarjın bittiği için olabilir mi ?)
Victoria: Я собирался зарядить его, но забыл (Şarja takacaktım unutmuşum.)dedim Marat abimle odama girdim . Makyaj masasının üstünde telefonumu şarja takıp Marat abime döndüm. Odamın kapısına yaslanmış bana bakıyordu.
Marat: Когда я ушел, у брата Ивана и Льва было еще много работы. Спокойной ночи.(Ivan abi ve Lev'in işi daha çok vardı ben çıkarken . İyi geceler .)dedi ve odamın kapısını kapatıp odamdan çıktı. Giyinme odamda üstümü değiştirip yatağıma geçtim .Yazardan Saat 02.54
Ivan ve Aleksey önlerindeki iki dosyaya bakıyorlardı. Aleksey , Ivan'ın Rusya'da ki en büyük ortağıydı . Ivan elindeki fotoğraflara ve haber kanalının paylaşımlarına bakarken konuştu .
Ivan: Кто знал ту ночь? ( O geceyi kim biliyordu?)
Aleksey: Я никому не рассказал, и Виктория тоже.
( Ben o geceden kimseye bahsetmedim Victoria da bahsetmedi.)
Ivan: Человек, распространивший эту новость, должен иметь отношение к той ночи, иначе существование такого видео невозможно?( Bu haberi yayan kişinin o geceyle bir bağlantısı olmalı yoksa böyle bir videonun olması imkansız.)
Aleksey: Я сказал, что мы оба привыкли к алкоголю и что нам невозможно запомнить такое, и на следующий день мы с нашей спутницей Викторией даже сделали анализ крови. В наших телах появилась материя. Это отчет. (İkimizin de alkole alışkın olduğumuzu ve bunu hatırlamamamızın imkansız olduğunu söyledim ve ertesi gün Victoria ve ben kan testi bile yaptık. Vücudumuzda madde olduğu ortaya çıktı. Bu da raporu .)dedi ve ceketinin cebinden çıkardığı kağıdı Ivan'a verdi .
Ivan: Человек, который это сделал, определенно сделал это, думая о падении фондовых рынков в результате этой новости, и мне кажется, я знаю, кто он.(Bunu yapan kişi kesinlikle bu haber sonucunda hisselerde yaşanacak düşüşü düşünerek yapmıştır ve sanırım kim olduğunu biliyorum.)Yarım Saat Sonra
Ivan ve Aleksey yarım saatin sonunda bir karara varmışlardı . Aleksey önlerindeki ikinci dosyayı aldı . En az diğer dosya kadar önemli olan dosyaya bakarken konuştu .
Aleksey: Ты скажешь Виктории?( Victoria'ya anlatacak mısın?)
Ivan bir anda kendine gelip konuştu.
Ivan: Что?(Neyi?)
Aleksey elindeki dosyayı salladı.
Ivan: Я не знаю . (Bilmiyorum)
Aleksey: Я думаю, тебе следует сказать мне как можно скорее.( Bence en yakın zamanda anlatmalısın.)
Ivan kararsızca Aleksey'e baktı .Saat 10.45
Victoria karşısında ki televizyona kitlenmiş bir şekilde bakıyordu. Bakmasının sebebi sevdiği bir dizinin istediği yönde ilerlemeyen bir sahnesi veya benzer hiçbir şey değildi , bakmasının sebebi abim dediği insanlara bile anlatmaya utandığı şeyin haber olarak magazine çıkmasıydı . Onu kendine getiren çalan telefonuydu . Ivan'ın aradığını görünce bir an durakladı . Çağrı kapanıp yeniden çalmaya başlayınca telefonu alıp açtı .
Ivan: Виктория ( Victoria.)
Victoria: Брат (Abi)
Ivan: Я прихожу домой, нам нужно поговорить.( Eve geliyorum konuşmamız gerekiyor.)
Victoria: Я жду .( Bekliyorum.)dedi ve yan tarafında bulunan tekli koltuğa oturdu. Ve televizyonu kapattı. Utanıyordu abisinin en yakın dostlarından biriyle birlikte olduğu için daha doğrusu bunu sakladığı içindi utancı. Birkaç dakika sonra açılan kapıyla ayağa kalktı. Tek başına gelecek gibi konuşmuştu ama yanında Aleksey'de vardı . Hiç konuşmadan Tekli koltuğa oturdu Ivan aynı şekilde Aleksey'de konuşmadan Ivan'ın çaprazındaki koltuğa oturdu. Victoria yeniden yerine oturup Ivan'a çıkardı bakışlarını.
Ivan: Что произошло между вами той ночью - ваше дело. Единственное, что меня беспокоит, это твое счастье, Виктория. И я не верю, что твое счастье продолжится после этой новости. Потому что новости будут продолжаться независимо от того, правдивы они или ложны.( O gece aranızda geçen şey sizi ilgilendiriyor. Beni ilgilendiren tek şey senin mutluluğun Victoria. Ve bu yapılan haberden sonra mutluluğunun devamına inanmıyorum. Çünkü haberler doğru ya da yanlış farketmeksizin devam edecek . )
Victoria: Брат (Abi)
Ivan: У меня есть только одно предложение для вас. ( Sana sadece bir önerim var.)
Victoria: Почему ?( Nedir?)
Ivan: Я не буду какое-то время притворяться любовниками с Алексеем, по крайней мере, пока люди не забудут ту ночь.Алексей принимает это соглашение, потому что эта ситуация причиняет ему такие же потери, как и нам. ( En azından o geceyi insanlar unutuna kadar Aleksey'le sevgili rolü yapman . Aleksey bu anlaşmayı kabul ediyor çünkü bizim kadar onunda zararına neden oluyor bu durum.)
Victoria Ivan'ın bu kadar sakin olmasını beklemiyordu . Düşündü kendi için olmasada abisini düşündü yıllarca emek verdiği şirketin bir anda hisseleri düşüşe geçerdi . Kendi hatası olduğunu biliyordu . Çünkü Ivan'ın dikkatli olmasını söylediği halde o dikkatsiz davranmıştı . Aleksey'le karşı bir çekimde hissediyordu. Kendi için olmasa dahi Ivan abisinin iyiliği için kabul edecekti .
Victoria: Я согласен.( Kabul ediyorum.)
Eve girdiği anda hiçbir şekilde konuşmayan Aleksey konuştu.
Aleksey: Тогда я проведу пресс-конференцию завтра. ( O halde yarın için basın toplantısı düzenleyeceğim.)dedi ve evden çıktı. Victoria Ivan'dan izin alıp odasına gitti .Aleksey PAPOVOVİÇ
26 Yaşında
Ivan'ın Rusya'da ki en büyük ortağı ve yakın arkadaşı
3 yıldır Victoria'ya aşık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCTORİA
Ficção AdolescenteNormal karışma olaylarından farklı gelişen olaylar ve durumlar içerir. Karışan bebekler hikâyesidir klişe sahneler olabildiğince az yazılmıştır .