"İnciiiii bu kaaaaç" Buse elini yüzümün önünde sallayıp duruyordu."Görmüyorum Buse? BUSE KÖR OLDUM." kör olmuştm artık bir daha görmeyecektim.
"İnci niye ağlıyorsun kızım?" Emre'nin sesini duymamla ona döndüm.
"Emre ben kör oldum. Sende kontrol et bi kendini sağır olmuşsundur belki."
"Sağır mı hayır ya ben daha ne şarkılar dinleyecektim." Emre'de ağlamaya başlamıştı.
"İnciğ Burcuyu falan birisini arasana. Böyle eve gidemeyiz. Bizim bir evimiz var dimi lan."
"Dur arayım."
Kimi arıyacaktım ya ben. Hadi kızım hadi hatırla sarhoş değilsin sen yapabilirsin bunu birini ara demişti ama kimi arayacaktım ki? Aman ne önemi var sanki.
Tuşlara girip bir kaç tuşa bastım ve telefonu kulağıma yasladım. Neyse ki sadece kör olmuştum eneayi Emre gibi sağır değil.
"Merhaba, kimsiniz?"
"Aloğ biz şeydeyiz şey Buse burası neresi ha barda biz şeyi kutluyorduk şey unuttum biz bişi kutluyorduk bizi eve götürür müsünüz?"
"Hanım efendi kimsiniz beni mi işletiyorsunuz?"
"Seni niye işleteyim be kimsin ki sen!?" Diye çemkirdim. Zaten kör olmuştum birde işim gücüm yok bunu mu işletecektim ben.
"Beni tanımıyor musunuz?"
"Hayır bizim kampüsten misin adın ne?"
"Göktuğ."
"Neğ! Göttuğ mu? İsmi göt olan biri bizi buradan nasıl çıkaracak ki?"
"Hanım efendi GÖK Göktuğ göttuğ değil."
"Ay kapat be ismi göt olan birine güvenemem."
Telefonu kapatmakla buse konuşmaya başladı."Aradın mı Burcu'yu gelecek mi?"
Burcu mu?
O kimdi?
🌸
Selam,
10 bölüm biriktirip yayımlamaya başlayacağım kitabı. 1-2 haftaya düzenli bölüm gelmeye başlayacak.
O zamana kadar beni buradan @fisnesuyu
Ve Instagram'dan(okunmayanyazar__)
Hesaplarından takip edip gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.Ayrıca kitap cringe gözüküyor ama ilerleyen bölümler böyle olmayacak.(suphelı)
Yıldızımı parlatmayı unutmayın✨
Gelecek bölümde görüşürüz⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rastlantı
Short StoryGökalp: Keşke yanımda olsaydın Gökalp: Şuan sana o kadar ihtiyacım var ki Gökalp: Sana sarılsam bütün herşey geçerdi yemin ederim. Kafamı telefondan kaldırıp karşımdaki lüks siteye baktım. Ona sürpriz yapmak için geldiğim gün bana bu mesajları atm...