Ma trezesc ametit , asa ca ma duc la baie si vomit ....

Ma duc la micul dejun .... dar mama nu era acolo , unde era ? O caut .... dar nu este nicăieri.... ciudat .

Ma inbrac si ies afara , ma duc langa mica padurice din apropiere , imi amintea de han .... ma uit in reflexia mea din micul rau .... stiti ce vad ?

O persoana îndrăgostita peste cap ce are nevoie de han sa respire ......off

Plec din padure in cele din ura si merg eu acasa la han .... nu imi venea sa cred ce vedeam .... era oribil .....

In fata casei lui erau o gramada de politisti si casa avea o lunga pamblica galbena in jurul ei.... era asa oribil ... m-am apropiat si am intrebat un politist ce sa intamplat.
Lino:ma scuzati , ce s-a intamplat ?
P: de ce intrebi ?
Lino: aici locuieste prietenul meu ... Han ....Han jisung....
P: se pare ca prietenul tau e de ne gasit la fel si mama lui ... pe camere am vazut ca mama lui a plecat la ora 5 plina de sange si el a plecat la ora 8 cu un ghiozdan in spate..... atat stim

Nu puteam sa cred trebuia sa fi gresit , sa fi mintit ... nu ... eu nu ....

Imaginea se intuneca .... am cazut jos ...

....................

Deschid ochii daor alb in jurul meu dar m-am uitat in stanga acolo era mama .
Lino: mama ce sa intamplat ?
Ml: imi pare asa rau .... eu daor nu am vrut ca mama lui sa iti faca vreo ceva ... si a ajuns sa i faca propriului fiu ,imi pare asa rau
Lino: mama te rog , nu inteleg.
Ml: han , han era in depresie din cauza mamei sale ea e o femeie oribila am vrut sa il tin aproape de noi ca sa nu sta cu mama lui dar mama lui m-a amenintat asa ca am incercat sa te tin departe de el dar nu te opreai asa ca m-am sperita pe el dar ..... dar mama lui a aflat.... a aflat tot.....
Lino: cum adica tot ?
Ml:a aflat ca suntei inpreuna
Lino: dar tu cum ai ?
Ml: stiam ca va fi asa , stiam ca vei fi ca tatal tau nu ca ar fi fost o problema , am incercat sa i zic si lui ca il iert dar el nu se putea iarta asa ca sa sinucis dupa ce mama lui han la omorat pe tatal lui han deoarece se vedeau .... el credea ca faptul ca se vede cu baieti e problema dar eu doar vroiam sa fie simcer , l-as fi iertat dar el ... oh.....

Si mama a inceput sa planga , totul era asa ciudat

Am luat-o in brate

Lino: e inregula va fi bine !
Ml: te rog sa nu ma parasesti si tu ! Te inplor ! Imi pare asa rau !
Lino: nu o voi face , e inregula!

.........................

Nu imi vine sa cred ..... de ce han ? ....

♡474♡

🪫❣️Ciudat 🪫❣️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum