Am mers la scoala , si m-am gandit sa mă mai plimb in speranta sa il gasesc pe han
Mergeam pe o alee soarele aproape a apus si intunericul de noapte se intindea peste oras .... era o liniste mortala ....hmmm ciudat ..... sa dispara asa dintr-o data , oare ce i-a facut mama lui ? Oare era sangele lui ? ..... oare unde e ? Oare e bine ? ..... de ce nu a venit la mine daca i sa intamplat ceva ? ....
Ma simt asa inghitit de ganduri .... dar toate intrebarile nu aveau un raspuns oricum le-aș invarti in mintea mea nu au nici un sens ... nu duc nicaieri .... nu inteleg .... ma simt asa singur.... e un sentiment asa ciudat ma simt singur dar totusi parca ceva ma urmareste ... nu inteleg ? Ce e in capul meu .....
* poc *
Lino: aah ! Ce naiba ?
Han: am nevoie de ajutor ! Te rog ... te inplor !Zice tanarul care plangea si era plin de sange ... parea lovit si se citea teama si teroarea din ochii lui .
Il iau in brate si incerc sa il calmez pentru al putea ajuta .
Lino: han , e inregula sunt langa tine , nu te voi mai lasa singur vreodata , promit !
.........................
Am reusit cumva sa il duc pe han acasa , si-a facut dus si am insistat sa il ajut cu ranile dar ma respins asa ca i-am facut o cana cu ceai si i-am dat niste fursecuri .
Lino: vorbeste cu mine , ce sa intamplat ?
Han: ..... lino .... mama mea .....
Lino: e inregula , continua .
Han: a aflat .... ca noi doi ... si a zis ca mă va omorâ asa cum a făcut si cu tata ... a zis ca nu merit sa traiesc ... poate are dreptate ....
Lino: han inceteaza , mama ta nu are dreptate e oribil ce ti-a zis ... meriti sa traiesti si esti o persoana perfecta si unica , mai ajutat enorm si sunt sigur ca nu e asa cum a spus ea , esti cel mai inportant lucru din viata mea sti asta da ?
Han: si eu te iubesc , dar uneori simt ca nu am de ce sa traiesc , ca nu merit sa traiesc si ma cuprinde o ceata de ganduri negre .... intelegi ? De aia imi fac acele zgarieturi...
Lino: e inregula , si eu am ganduri de genul si zile mai proaste nu trebuie sa te dai batut , eu te iubesc asa cum esti cu zgarieturi sau fara .
Han: da doar ca devine din ce in ce mai des .... si din ce in ce mai rau ...Dupa ce a zis asta han se uita cu ochii plini de lacrimi si imi arata încheieturile lui care erau pline de zgarieturi dar din ce in ce mai adanci , cand am facut-o noi doi avea vro 10 care nu erau una langa alta si erau subtiri nici nu se vedeau , acum debea daca i se vedea pielea de zgarieturi..... il inteleg deoarece trece prin momente grele si il iubesc de cand i-am observat comportamentul am realizat ca e in depresie sau ca sufera de anxietate dar ascundea asta cu zambetul lui .... un zambet care ascundea durerea care il chinuia nu aveam de gând sa il las singur ....
L-am luat in brate strans
Lino: han , e inregula .... te iubesc asa cum esti dar mi-ar placea daca in loc sa faci aceste rani sa vorbesti cu mine , sunt alaturi de tine sti asta da ? Te iubesc sti asta da ? Sti cat de mult tin la tine da ? Nu stiu ce m-as fi facut daca nu imi luminai zilele , fara tine .... as fi fost un nimic
Han: si eu te iubesc.... dar doare nespus de tare .... nu stiu cat voi mai putea sa fac asta ..... sa gandesc asa .... imi pare rau
Lino: e inregula esti doar un copil care merita sa fie iubit si are nevoie de afectiune de aia sunt aici pentru tine , te iubesc han jisung....................
Stateam langa el a adormit in cele din urma dar a plans o gramada , saracul .... imi lare asa rau ca trece prin asta ...
E asa frumos cand doarme , fata lui e luminata de o raza de luna de la geamul de langa patul meu
Îi mangâi usor parul
Ma uit la fata lui , aceea fata care ma facut sa zambesc de o multime de ori , dar totusi care acum era plina de lacrimi ..... of ..... mi-as fi dorit sa fiu langa el atunci , in noaptea aia .....
.....................
♡726♡
CITEȘTI
🪫❣️Ciudat 🪫❣️
FanficAre o familie protectiva si o viata plina de reguli singurul lucru pe care il vrea e libertate si sa gandesca ca ceilalti . pentru el iubirea e diferita , in ochii parintilor sai e un ciudat . totul incepe de la vizita unei veche prietene a mamei sa...