Lino: han , dar trebuie sa mergem la un medic !
Han: nu , nu ies din casa , daca ma gaseste , lino te rog ...
Lino: bine , dar pot sa o sun pe mama sa se intoarca , e plecata cu munca , o sa ne ajute !
Han: nu , nu am încredere in ea !
Lino: atunci .... o sa ma informez eu de ranile tale si te voi ajuta eu cu ele ... pe mine ma lasi ?
Han: da ... pe tine da !
...................Chiar daca aveam scoala nu io puteam lasa singur asa ca stateam in camera mea amandoi lui i-ma porint televizorul si se uite la ceva anime ... si eu ma uitam le calculator si scriam totul despre ranile deschise si ce produse imi trebuie pentru a le ingriji si vindeca .
Lino: ca trebui sa merg pana la farmacie , nu e departe , crezi ca poti sta singur in camera ?
Han: chiar trebuie?
Lino: da , cam da , dar ma întorc repde promit !
Han: bine atunci , dar nu ne putem suna eu pe un telefon si tu cu al tau sa ramanem pe un apel ?
Lino: bine , bine atunci .Lui i-am pornit un apel pe leptopul meu si eram cu el dar cu telefonul eram pe camera , dar microfoanele erau oprite .
M-am inbracat si am plecat .......................
M-am intors destul de repede stateam cu teama sa nu pateasca vreo ceva , asa ca in 30 de minute m-am si intors , acum aveam tot ce imi trebuia , cum sa pun in aplicare era mai dificil ....
Am ajuns in casa acolo han dormea in pace pe pat televizorul inca mergea , m-am apropiat de el si i-am dat bluza cat si pantaluni jos , e perfect , cat doarme pot sa i fac tratamentul asa nu va fi constient si nu va trebui sa il pun sa se dezbrace , asa va dura mai puti si se va face bine mai repede , am inceput sa îi desinfectez danile si sa pun bandanje , transpiram si tremuram tot , aveam mare grija nu vroiam sa fac ceva gresit , pe vanatai puneam usor un prosop udat cu apa rece , bine puneam este cam mult ce faceam de fat era sa ating usor din cand in cand ca sa nu se trezeasca dar totusi am facut o treaba buna , m-am intins langa el dupa ce l-am invelit .
Sudoarea imi curgea pe fata , mainile imi tremuram dar cand m-am uitat la el am simtit ca se merita ce am facut
Acum tot ce aveam de facut era sa continui tratamenul timp de o saptamana sau 2 si se va recupera destul de repede .... dar politia inca il cauta si pe el si pe mama lui .... va da o declaratie cand va fi pregatit .....
Era asa ciudat ma uitam la el si cadeam din ce in ce mai mult in iubire cu el .... cadeam in armonie ...
Dar in amaraciune cand il vedeam suferind si in durere
Iubirea e o durere dulce
Iubirea e cel mai puternic drog
E cel mai inportant lucru din viata mea e singurul lucru care m-a facut cu adevarat fericit vreodata
.......................................
♡511♡
CITEȘTI
🪫❣️Ciudat 🪫❣️
FanficAre o familie protectiva si o viata plina de reguli singurul lucru pe care il vrea e libertate si sa gandesca ca ceilalti . pentru el iubirea e diferita , in ochii parintilor sai e un ciudat . totul incepe de la vizita unei veche prietene a mamei sa...