Am incercat sa il caut pe han din priviri la scoala , dar nu dadeam de el , acum ploua usor este un peisaj mirific dar rece .
Ma simt as trist si singur , inca il caut din priviri ...... nu apare ..... merg spre casa , si ma infund in ganduri dar aud o voce cunoscuta
Han: hey lino , vino putin
Credeam ca mi sa parut sau ca aud eu vocu din cauza tristeti asa ca am continuat sa merg dar acel cineva ma tras in spate si ma facut sa cad pe iarba rece si uda .
Han: buna!
Ochii mei sau luminat cu fericire cand l-am vazut l-am starns in brate si lacrimile mele au inceut sa curga , erau astupate de stropi de la ploaie , dar han sia dat seama imediat
Han: de ce plangi ?
Lino: nu iti poti inchipui cat de dor mi-a fost de tine !
Han: si mie mi-a fost dor de tine !.................
Han : lino vino dupa mine !
Lino: stai ! Cum poti alerga asa repede ?
Han: te vei obișnui!
Lino: han asteapta !
Han: hai odata ! Zice han si imi zambeste larg razand de cat de lent eram acum ma astepta .
Acum eu si han saream in balti îi priveam din nou zambetul , ziua mea se luminase chiar daca inca ploua , eram ud leoarca dar ma simteam asa cald langa el , totul era perfect dar dupa ceva timp a trebuit sa merg acasa , am preferat ca han sa nu ma insoteasca de data asta , deoarece nu vroiam ca mama sa stie ca inca ma vad cu el ...........................
Lino: mama am ajuns !
Ml: unde ai fost ? Nu ai fost cu han nu ?
Lino: nu , am uitat o carte in clasa si a fost nevoie sa ma intorc .
Ml: uitucule , ma mir cum nu ti-ai uitat capul, dute si te schimba sa nu racesti ........................
Dupa ce m-am schimbat la masa mi-am facut curajul sa o întreb.
Lino: mama , ce sa intamplat cu tata ?
Ml: ti-am spus a murit într-un accident
Lino: mama , am vorbit cu han si el mi-a zis altceva
Ml: deci ai vorbit cu el ?!
Lino: nu , de mai mult timp !
Ml: ce a zis ?
Lino: ca .... tatal meu si tatal lui sau vazut .... si caMama a rasturnat farfurile de pe masa
Ml: sa nu imi mai pui intrebarea asta in viata ta ! Tatal tau a murit in accident de masina si atat ! Saptamana viitoare ne mutam ca sa ma asigur ca nu m-ai ai dea face cu han
Lino: mama imi pare rau , eu doar ....
Ml: taci !.....................
Acum stau pe podeaua baii , e al naibi de rece ..... am cautat in dulapul de sub chiuveta , am gasit niste lame , am luat una si am asezat-o pe incheietura mea dreapta ..... han a zis ca ma voi simti mai bine daca as face-o..... dar ...... mana imi tremura .... daca fac ceva gresit ..... daca imi tai vreo venă ... cand a făcut-o el era dieferit , am lasat lama jos si am inceput sa imi sterg lacrimiile ..... oh han de ai sti ..... chiar mi-as dori sa fi langa mine acum ..... sa ma faci sa zambesc ......
Tot la ce ma gandeam era acel sarut al naibi de ciudat al naibi de placut , al naibi de neasteptat !
Oare ce sar fi intmplat daca as fi zis da atunci ?............................
♡554♡
CITEȘTI
🪫❣️Ciudat 🪫❣️
FanficAre o familie protectiva si o viata plina de reguli singurul lucru pe care il vrea e libertate si sa gandesca ca ceilalti . pentru el iubirea e diferita , in ochii parintilor sai e un ciudat . totul incepe de la vizita unei veche prietene a mamei sa...