Azi era sambata , nici nu vroiam sa ma ridic din pat ..... ma simteam asa moleșit , cred ca de la plans , mi-a venit greata dintr-o data asa ca am mers in baie si am vomitat in vasul de toaleta , m-am inbracat intr-un trening si tricou , ma simteam fierbinte , cred ca am febra ..... ma duc jos pentru a lua miculdejun acolo mama deja gatea , am luat loc fara sa zic nimic , mi-a asezat in fata o farfurie cu omleta si un pahar cu suc de portocale .....
Am mers sa iau micul dejun dar nu avem pofta de mancare , imi venea doar sa vomit .... asa ca am baut cate putin doar din suc
Ml: ce planuri ai azi ?
Lino: sa stau .... zic eu in soapta
Ml: ce ?
Lino: sa stau , nu am altceva sa fac ....
Ml: de ce nu iesi cu prietenii ?
Lino: care prieteni ?
Ml: atunci vei merge la magazin sa imi cumperi mie cate ceva pentru casa si pisici bine ?
Lino: bineAveam o stare asa posomorata si mama nu facea decat sa o inrautateasca , scria le o foaie ca sa cumpar , dupa 2 minute in care am baut toata cana cu suc mi-a dat-o .
Am iesit pe usa si am inceput sa merg spre magazin ... sorele stralucea arzator le cer , era foarte cald choar daca soseaua inca era uda de ieri .... m-am oprit pentru a imi vedea reflexia într-o balta . Stiti ce vedeam ?
Un baiat singur , trist , deprimat care nu va mai fi niciodată fericit .
Am continuat sa merg am intrat in magazin am luat tot ce era de luat de pe lista, nu erau multe lucruri , cred ca mama m-a trimis ca sa nu stau degeaba , dupa ce am achitat am plecat spre casa , am trecut si pe langa un loc de joaca care avea 2 cosuri de baschet si putin mai departe 2 leagane si un topogan , erau doua echipe ce jucau , a venit un baiat cu parul roscat la mine si ma intrebat destul de rapid , debea daca intelesem ce a zis
?: vrei sa joci bachet cu noi ?
Lino: eu am .... nu potApare alt baiat ceva mai inalt si imi i-a sacosele din maini si le pune pe o banca .
?2 : oh haide , ce ai de pierdut mai mukt de 20 de minute nu te retinem .
Lino: pai bine .... sa jucamHabar nu aveam sa joc si pe langa ma simteam si oribil din cauza febrei mele dar am jucat cu ei , pana cand .....
Privirea mi sa încețoșat si vedeam negru am cazut cu mainile pe cap , auzeam un tiuit puternic , si aveam o durere puternica de cap am inceput sa tremur simteam ca mor ........
...............................
Deschid ochii
Nu era nimeni .... sau asta credeam eu
Se aude o voce cunoscuta in spatele meu
Han: lino te simti bine? E inregula sunt aici cu tine acum
Lino: de unde ?
Han: baiatul roscat e in clasa cu mine , m-a sunat si mi-a zis , ei au plecat si am ramas eu cu tineMa ridic usor chiar daca inca ma durea capul .
Han imi intinde o sticla cu apa , si un pachet cu servetele .
Han: bea putina apa , si uda un serverel si aseazal pe fruntea ta , iti va scadea febra , zice acesta dar cand am vrut sa i i-au sticla a plecat si lea pus pe o banca .
A venit si m-a jutat sa ma ridic si m-a asezat pe banca , am baut putina apa , acesta mi-a facut semn sa ma intind si sa stau cu capul pe picioarele lui .El a udat un servetel si mi la asezat pe frunte .
Han:am venit azi dimineață la tine am intrebat-o pe mama ta daca poti iesi , ea fuma si .........
Lino: ce ?
Han: a luat tigara si a sitins-o pe mana mea , mi-a zis ca sunt un nimic ca tatal meu si sa stau departe de tine ......Ma ridic cand aud asta si ma uit la incheieturile lui , da ave un semn , imi ridic privirea spre fata lui , oh .... avea ochii asa stralucitori , oh dar nu , vroia sa planga
Lino: han imi pare asa rau , il iau in brate mai strans ca niciodata , mama zice asta din cauza mea din cauza ca eu nu ar trebui sa stau cu tine sunt o persoana oribila care nu stie sa fie fericita, tu esti o persoana minunata nu cum a zis ea esti unic si foarte amuzant dragut si multe altele han ......han esti perfect asa cum esti .... pentru mine esti perfect asa cum esti.
Sin instinct m-am uitat in ochii lui , parca era o galaxie erau asa frumosi , l-am sarutat scurt , nu ma pricepeam dar era prea dragut si am simtit ceva prea puternic , ceva ce ma indemna sa o fac .era asa ciudat .....
Lino: te iubesc han !
Han: si eu te iubesc minho !...................................
♡811♡
CITEȘTI
🪫❣️Ciudat 🪫❣️
FanfictionAre o familie protectiva si o viata plina de reguli singurul lucru pe care il vrea e libertate si sa gandesca ca ceilalti . pentru el iubirea e diferita , in ochii parintilor sai e un ciudat . totul incepe de la vizita unei veche prietene a mamei sa...