Ingewikkeld

137 6 0
                                    

Wat is er met Robbie?
Ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden tot nu toe

*Matthy komt naar buiten gerend en ziet Robbie huilen*

Pov Matthy:
Ik zie Robbie huilen en ren naar hem toe, ik ga naast hem zitten en sla m'n arm om hem heen. Hé maat, wat is er? Vraag ik. Hij kijkt me huilend aan en zegt: Ik word gwn gek dat Koen me steeds homo noemt, ik ben het ook maar dat hoeft hij niet te weten en hoe moet i dit aan Jamie vertellen ik wil haar hart niet breken. Zegt hij Paniekerig. Ik geef hem een kusje en zeg het komt wel goed, we houden het nog even geheim tot dat we een mannier hebben om het aan Jamie en Carolijn te vertellen.

Pov Robbie:
Dankje Matt, wat moet ik zonder jou, en ik geef hem een knuffel.
We blijven nog even samen op de stijger zitten naar het water te kijken, en ik voel me zo gelukkig. Zullen we weer naar de jongens toe, vraag ik.

Pov Milo:
Wtf zag ik dit nou goed, waren Matthy en Robbie nou aan het zoenen? Zijn ze echt Homo, werd Rob daarom zo boos op Koen?, Ik zeg maar niks tegen de jongens want anders vermoord Rob me echt.

*Matthy en Robbie komen binnen*

Pov Matthy:
Ey, ik ga slapen want ik ben moe.
Het is pas half 8, Raoul kijkt me bezorgd aan, gaat het wel goed Matt? Ja, ben gwn een beetje moe.  En ik loop naar m'n kamer.

*het is ondertussen half 11 en iedereen is naar hun kamer*

Pov Robbie:
Ik kan echt niet slapen dus bel Matt.  *aan de telefoon* Hé schatje, zeg ik lachend, kan nie slapen. Kom maar naar mij toe, zegt Matt. *Robbie loopt naar Matt's kamer* Hey schatje, kom maar bij me liggen, zegt Matt heel lief. Ik kom naast m liggen en geef m een kusje.

*Volgende ochtend*

Pov Milo:
Waar blijven Matthy en Robbie, vraagt Koen, Ik ga ze wel even halen zeg ik snel. *Ik loop naar Matthy's kamer* Wtf jongens, waarom liggen jullie in 1 bed. Niks zeggen ajbbb, vraagt Matthy angstig. Ik zeg niks, wees maar niet bang, maar zijn jullie homo? Jullie waren gister ookal aan t zoenen. Zeg ik
Eh ja, maar zeg ajbbb niks. zegt Robbie, we willen het nog ff geheim houden. Oh oke, maar we gaan ontbijten.

*5 dagen later*

Pov Matthy:
Vandaag gaan we tegen Carolijn en Jamie vertellen dat we homo zijn, ik vind het erg spannend want wil haar hart niet breken.   Robbie, kom je, ik breng je wel bij Jamie, roep ik naar boven.   *Ze rijden naar Jamie* Matt ik vind het eng, ik wil haar hart niet breken, ze houd zoveel van me, Zegt Robbie angstig tegen mij. Het moet, we houden het al bijna een week geheim, zeg ik tegen Robbie. Ik leg m'n hand op z'n been tot we bijna bij Jamie zijn, je kunt het maatje zeg ik terwijl ik hem bij Jamie afzet, bel maar als ik je moet ophalen.

Pov Robbie:
*gaat bij Jamie naar binnen*
Hey schatje, Jamie komt op me afgerend en geeft me een knuffel, heb je zo gemist.  Hoe kan ik het nu vertellen, ze gaat kapot zijn, ik wil haar niet breken, de gedachtes blijven in m'n hoofd rond zweven. Jamie, ik moet eigenlijk wat vertellen, ik kijk Jamie aan.

Pov Jamie:
Hij kijkt me met een serieuze blik aan, ik schrik. Wat ie er? Vraag ik bezorgd. Sorry dat ik dit moet zeggen, maar ik maak het uit, Robbie durft me niet meer aan te kijken. Mijn hele wereld stort in, het enige wat ik kan doen is huilen, wat hoezo waarom doet hij mij dit aan. Wat heb ik mis gedaan. Er duizelen honderden vragen door mijn hoofd. Ik kijk hem aan en vraag: waarom doe je me dit aan, wat heb ik mis gedaan?
Sorry Jamie, maar ik ben homo.  Ik kijk hem aan: Wacht, je bent homo!?. Eh ja sorry, hij durft me niet aan te kijken. Ik kijk hem en zeg, daar kan je toch niks aan doen, maar mag ik alsjeblieft nog wel een knuffel? Ik kijk hem hoopvol aan. Tuurlijk, zegt hij. En geeft me een knuffel.

Pov Robbie:
Ik ben opgelucht, Jamie werd niet eens boos, maar ik heb haar hart wel gebroken. Ik bel Matt om te vragen of hij me ophaald zeg ik tegen Jamie. Ik heb nog 1 vraag, Jamie kijkt me aan en vraagt

Dit was het weer voor vandaag, hoop dat jullie het nog leuk vinden

Secret Falling In Love || VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu