komt het nog goed?

99 5 2
                                    

Wat is er gebeurd met Charlotte en Milo?

Pov Milo:
Ik had gwn naar Charlotte moeten luisteren en met haar mee naar huis moeten gaan en niet dat laatste biertje moeten nemen, dan had ik het kunnen voorkomen dat ze werd aangereden. Het is al meer als 2 weken geleden gebeurt en heb het nog steeds niet aan die jongens verteld. Ik denk dat het vandaag tijd is om het aan de jongens te vertellen

Pov Rob
We gaan vandaag voor het eerst naar ons nieuwe kantoor, nou ja eigenlijk de 2e maar voor Matt en mij de 1e. Ik heb er zin in en Matt hopelijk ook. Gister avond was best moeilijk want ik had het niet aan zien komen en vind het ook rot voor Jamie. Het is best een eindje rijden naar kantoor toe vanaf Eindhoven maar binnenkort gaan Matthy en ik officieel samen wonen in Ameide. Ik heb er zin in maar ga het mooie Eindhove wel missen.

*aangekomen op kantoor*

Pov Matthy:
Hey jongens daar zijn we dan. Beter laat dan nooit. Ik moet lachen en loop naar mijn nieuwe bureau. Mijn en Antons bureau staan aan de zijkant een beetje en daar gaan we samen editten. Ik wil net gaan zitten als Milo met een serieuze blik aan ons 4 vraagt of we even mee willen komen. Ik schrik een beetje want zo ken ik Milo niet.

*Lopen ergens anders heen*

Pov Milo:
Nu is het moment dat ik het aan de jongens ga vertellen.
"Ik moet iets vertellen waar ik best wel mee zit, maar durfde het niet eerder te vertellen."

Pov Raoul:
Miel wilt ons iets vertellen maar hij vind het zelf best spannend. "Toe maar, vertel het ons, we zullen er voor je zijn wat het ook is." Ik probeer Miel gerust te stellen. "Nou ehm het zit zo dat, Charlotte is dood" Milo barst in tranen uit. We geven hem allemaal een knuffel. "Je had het ons toch kunnen vertellen?"
"Ja weet ik, maar het is mijn schuld en ik had Charlotte niet alleen moeten laten, dat laatste biertje had ik niet moeten nemen, het is allemaal mijn schuld." Milo hieper ventileert helemaal. We proberen hem gerust te stellen en te zeggen dat hij er niks aan kon doen maar het helpt niet.

*die middag om 5 uur, milo is na 1 uur rustig geworden en naar huis gegaan*
*Ze gaan weer naar huis*

Pov Robbie:
Matt en ik gaan voorlopig nog in Eindhoven wonen en Matthy's huis is Ameide renoveren. We hopen binnen 2 maanden klaar te zijn want dan moeten we weg uit Eindhoven, dan is m'n huis niet meer van mij, het voelt zo gek dat ik het huis waar ik dan pas een paar maanden woon en me zelf al zo erg thuis voel nu al weer ga verkopen.

Ik zet zometeen Matthy af in Eindhoven en dan rijd ik naar Den Bosh naar het ziekenhuis omdat ik met Jamie mee ga, ik vind het gek want ik geef nog om Jamie maar niet als relatie, ze is m'n ex en we hebben geen ruzie gehad toen het uit ging en verwachten nu zelf een kindje, het is zo raar om dit alles te beseffen.

Ik heb Matthy thuis afgezet en rijd nu naar Den Bosh. Ik vind het best spannend, want het word de 1e echo.

Pov Matthy:
Ik ben alleen thuis want Robbie is met Jamie naar het ziekenhuis, het is etenstijd en we hebben niks in huis. Ik heb ook geen zin om boodschappen te doen en daarna nog koken, dus ik bestel gwn sushi. *De sushi is er* Ik zit lekker m'n sushi te eten en TV te kijken als ik ineens een tiktok melding krijg van een volger die een tiktok heeft doorgestuurd normaal negeer ik het gwn, maar nu heb ik een gevoel van Matthy je moet het openen, het is belangrijk. Dus ik klik er op

Secret Falling In Love || VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu