Alvast sorry voor m'n slechte Engels, en dit is een terugblik van wat 6 jaar eerder gebeurde want je hebt in het vorige hoofdstuk kunnen zien dat hij al een x was afgewezen aan de zin: misschien maak ik nu wel kans.
Nu lees je hoe dat verliep.~6 jaar eerder~
Pov Matthy:
Vandaag ga ik me aanmelden voor de opleiding in Londen voor bedrijfskunde. Youtube gaat ookal best goed, ik heb al 300k volgers en ik vind het wel leuk om te doen maar in Londen studeren aan bedrijfskunde is net wat leuker.*in Londen*
Pov Matthy:
Wauw alles is hier zo anders dan in Nederland en ik voel me er meteen thuis, hier zou ik heel graag willen wonen er werken, maar eerst de test halen. Volgensmij moet ik hier naar binnen"Good morning Matthyas Maarten het Lam, you are here for the course for bedrijfskunde, right?." Vraagt de vrouw achter de Bali. "Eh, yes." Ik weet ff niks beters te zeggen.
"Okay, you can go to there, the first door right, and then the 3rd door left, there is Miss Jolanda Achterhoek."
Ik volg de route die de vrouw vertelde en ik kom in een kamer aan met allemaal losstaande tafels.
"You can sit right here." Een brunette dame die waarschijnlijk die Jolanda is wijst me een plek aan.
"Hai, i'm Jolanda achterhoek, in this room you go make your exam."
"I'm Matthyas het Lam."
"Okay, it's sounds Dutch, is it?"
"Yes, are you also Dutch, your name sounds Dutch"
"Ja, maar dat doet er nu niet toe, hier is je test, je hebt 1 uur. Veel succes."Oke, dit Matthy, dit mag je niet verpesten je toekomst hangt hier vanaf, veel succes. Ik zit mezelf maar wat moet in te praten.
*2 weken later*
De test uitslag is binnen, ik durf het niet te openen, Robbie is er ook bij.
"Robbie, ik durf t niet te openen, jij moet t doen."
"Oke, isg." Antwoord Robbie.
*opent de mail*
"Eh Matt, het spijt me, je bent gezakt." Zegt Robbie zachtjes, "Gaat het?"
"Eh ja hoor, maakt niet uit, ik ga voorlopig wel door met youtube en kijk dan wel wat ik ga doen, ik moet ff alleen zijn sorry." Ik wil niet huilen waar Robbie bij is, dalijk vind die me een loser.
JE LEEST
Secret Falling In Love || Voltooid
Roman pour AdolescentsRobbie en Matthy zij opelkaar verliefd, maar durven het niet te zeggen. Koen scheld Robbie steeds uit voor homo dus is Robbie bang dat als hij het tegen Matthy zegt dat matthy niet op hem is en koen hem uitlacht. Later komt Milo in coma, en verhuisd...