Een mini bankzittertje

59 7 2
                                    

Hoe gaat het met Jamie?
Komt Matthy terug?

~Tijdskip 15 weken~
Jamie is gisteren bevallen van een meisje: Nowi Fay Van Der Graaf, Roepnaam: Nowi

Pov Raoul:
Jamie is gister bevallen en Lieke en ik gaan er zo naar toe "Liek, schiet op we hadden om 3 uur afgesproken, het is al half 3 geweest en we moeten nog een uur rijden." Zeg ik zuchtend terwijl Lieke nog bezig is met haar outfit, na 10 minuten is ze eindelijk klaar en rijden we naar Den Bosch.

Pov Robbie:
Koen en Milo zijn net aangekomen en Raoul is er nog niet, "het is niks voor Raoul om zo laat te zijn." Zegt Koen. "Waarschijnlijk was Lieke nog bezig met haar outfit." Zegt Milo lachend, Koen lacht mee maar ik ben er met m'n gedachtes niet bij, ik denk aan Matthy. Hij is al bijna 4 maanden weg en hij weet niet Dat nowi geboren is, ik mis Matthy heel erg en hoop dat hij zo snel mogelijk terug komt want het voelt zo alleen als ik thuis ben zonder hem.
"Roel en Lieke zijn er bijna." Zegt Koen Ik knik maar zeg niks.

Ik zit met Nowi in m'n armen als Lieke en Raoul binnenkomen, "Ahw, wat is ze een schatje." Zegt Lieke als ze mijn richting oploopt. Opeens krijg ik een trots gevoel van binnen, het kleine schattige meisje wat ik in m'n armen heb is mijn lieve kleine dochtertje.

Pov Matthy:
Ik ben al bijna 4 maanden in Amerika, het is er echt geweldig maar ik denk dat het tijd is om naar huis te gaan, ik ben benieuwd hoe het met Jamie gaat en of ze al bevallen is, hoe het met Milo gaat, hoe het nu tussen mij en Koen gaat en tussen mij en Robbie.

Ik heb m'n koffers gepakt, Mike gedag gezegd en zit nu in de Uber naar het vliegveld, hoe dichter ik bij het vliegveld kom hoe zenuwachtiger ik word.

Pov Robbie:
Het is ondertussen al avond, Jamie en Nowi moeten nog 1 nachtje blijven en ik zit in de auto terug naar huis, ik ben moe van de afgelopen dagen en ik mis Matthy gwn.

~de volgende ochtend~

Pov Jamie:
Ik word wakker en zie Robbie met Nowi in z'n armen naast me zitten, ik vind het zo schattig om te.zien.

Pov Matthy:
Ik heb net m'n ouders en broertjes verrast dat ik thuis ben en Jaïr heeft me net bij het ziekenhuis gebracht, ik weet nog niet of Jamie al bevallen is of ze nog niet. Jaïr en ik lopen samen naar de goede verdieping.

*Matthy klopt aan*

Pov Robbie:
Ik sta naast Jamie terwijl ze Nowi vast heeft als er ineens word aangeklopt "Kom maar binnen" Zeg ik en de deur word geopend. "Kijk is wie d'r weer is." Zegt iemand, het klinkt als Matt en ik draai me om en ren op hem af, "Ik heb je zo gemist." Zeg ik huilend van blijdschap. Matt is intussen naar het bed gaan lopen en ziet Nowi liggen: "Wat is ze schattig, hoe heet ze?"     "Nowi Fay van der Graaf." Antwoord Jamie

~521 woorden~

Dit was een heel kort deel, een mini bankzittertje!!

Secret Falling In Love || VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu