GÜN ALMA

2.1K 31 13
                                    

Nasıl uyandığımı bile bilmiyorum. Sabah abim erken saatte gelip beni uyandırmıştı. Daha tam uykumu alamamıştım oysa. Uyandığımdan beri abime sövüp saydım . Yataktan kalktığımda elektrik çarpmış olan saçlarımı görmezden geldim.

Makyaj ürünleri masaya döküp hafif bir şeyler yaptım.

Makyaj işini hallettikten sonra . Siyah elbisemi seçtim . Elbiseyi giydigimde nedense bı mutlu oldum çünkü bana bu elbiseyi arkadaşım büşra almıştı.

Son olarak birde kirpiklerim in daha çok görünmesi için biraz daha rimel sürdüm.

Kapı çaldığında tam zamanında bitirmiştim. Sakın adımlarla içeri girdiğim de abim Atlasın geçen seferki yanında duran kardeşi vardı.

"Buyur geç sana bir kahve ikram edelim" abim sorusunu yöneltti.

Ancak Atlas ın kardeşi bunu umursamadı her gelinden belli olsada beni şaşırtarak "Teşekkür ederim ama abim eğer tam zamanında yengemi oraya götürmezsem canıma okur" yenge mi?
" Başka zaman sözüm olsun. "Dedi ve bana eli ile kayı gösterdi.

Budurumda bile yenge ye de takılmazsın be gökçe

Beraber araya bindiğimiz de hafif çalan bir ingilizce şarkı açtı ve yola çıktık.
"Heycanlı mısın yenge"dedginde ne diyeceğimi bilemedim.

"Neden heyecanlı olamam lazım? "

Bana bakarak sadece gülümsedi.

Çocuk sana normal bir soru sordu gökçe neden ters cevap veriyorsun yakışıklı ya

İç sesim yine saçmalaya başladıysa başladı benim mesayi. Kızım sen salak mısın neden kocan hakkında merak ettiklerini sormuyorsun krizi fırsata çevirsene her şeyi ben mi söyleyeyim

Nerden benim kocam oluyor ya ! Daha evlenmedik bile . Sana sormadım lütfen kapat şu çeneni . Hiç bir şeye değil kocam kelimesine mi takildin sende kafayı yemişsin bacım kocam değil diyorsun ama dün o işi pişirmeye hazırdın.

İç sesimi görmezden geldim çünkü sinirimi bozuyor bu iç ses
Hangi insana kendi iç sesi ile kavga eder ki?

Ben kendi içimde saçmalamaya devam ederken arabanın durduğunu bile farketmedim. "Geldik yenge"diyen sesle kendime gelmiştim.

Bu çocuk eğer bana yenge demeyi birakmazsa kalpten gidicem .

Atlas ın kardesi ile araban indiğimde bir AVM nin onundeydik. Beraber içeri girdik.

Bu kıyafet i giyerek harika bir seçim yapmişsın gökçe çim herkesin gözü sende.


Bir kafeye geldiğimizde hemen köşede Atlas ve bir kız vardı. O tarafa yönümü değiştirmiştim ki Atlas ın kardeşi beni durdurdu.

"Yenge biz biraz surda oturalım. Abim çağırınca gideriz. " Ses etmedim ama kafam da karışmıştı o kız kimdi?

Neden koyun gibi seni nereye yönlendiriyorlarsa oraya gidiyorsun kızım biraz kendin ol! O kız senin noşanlının yanında neden gidip hesap sormuyorsun??

Takıntılı Mafya(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin