İçeri girdiğimizde beni karşılayan Atlas ın annesi ve babası karşıladı. Kısa bir selamlaşmadan sonra salona geçtik. Annesi ve babası ikili koltuğa geçerken yanıma gelen kız tekli koltuğa geçti.
Bende diğer ikili koltuğa geçtim. Tam oturmuştum ki Atlas aşağıya iniyordu.
"Hoş geldin kızım nasılsın iyisin inşallah" annesi tatlı dille sorarken Atlas yanıma oturdu tekli koltukta oturan kızın kaşı çatıldı bu benim dikkatinden kaçmadığı gibi Atlas ın da dikkatinden kaçmadı.
"İyiyim efendim sız nasılsınız"
"İyiyiz kızım işte napalim hem bana efendim deme Nergiz anne diye bilirsin."
" Tamam Nergiz anne"
" Görmeyeli nasılsın nişanlım? " Son kelimeyi bastırarak söylemişti
"İyiyim sen nasılsın"
" Sensiz nasıl olabilirsem öyleyim güzellik"
"Eee hadi yemeğe geçelim o zaman." Kız konuşuyor ama nedense gıcık kaptım garip bakıyordu.
Hep beraber ayağa kalktık ve masaya ilerledik ben atlasın yanına Giray ve kız karşılıklı olarak oturdular. Yardımcılar yemeği servis etmeye başladılar. Giray ın karşısında oturan salak sürekli bana bakıp önüne dönüyor du bu hiç hoşuma gitmiyor.
"Dudakların bu gün daha canlı gibi "? Atlasın sesiyle ona döndüm ama dönmez olaydım öyle bir bakıyordu ki yanaklarımın kızardığına emenim.
"Önüne dön gerizekalı yemekteyiz "bu çocuk normal değil Gökçe kaç kurtar kendini bak. Bu adam yemekte sana bunları diyebiliyor da evlenince neler neler jajahahhajjäsjjjssj
Bana garip bir bakış atıp önüne döndü. Herkes yemeğini yerken o salak yine bize bakıyordu . Biraz daha devam ederse
Sikicem haberi yok mala bak salak salak bakıyor kızım desene ne karın ağrın varsa .Birden çıplak bacağımda bir el hissettim öyle bir irkildim ki yere dusucektim. Başımı çevirdim de bana bakan Atlas sırıtıyordu . Ele hala bacağımı bırakmamıştı.
" İyimisin kızım ne oldu " diyen Nergiz anneye döndüm.
"İyiyim Nergiz anne dilimi ısırdım bir şey yok kusura bakmayın" Nergiz anne kafasını salladı ve önüne döndü bende önüme döndüm ancak bana engel olan şey Atlas ın bacağımdaki eli .
ATLAS tan ...
Kıpkırmızı olan yüzü ile önüne dönen gökçe yüzünden kahkahalar la gülmek istiyordum . Elim hala bacağını okşamaya devam ettikçe gökçe kasılıyordu . Elim biraz daha yukarı çıkınca daha da kasıldı bu hali beni tahrik ederken kan kırmızısı dudaklarına dişlerini geçirdi . Bu benim için son damlaydı . Kendimle birlikte gökçe yi ayağa kaldırdım annem e dönüp. " Gökçe ye biraz evi gezdirim"dedim ve yemekten kalktık.
Hızlıca merdivenlere yönelirken gökçe bana ayak uydurmaya çalışıyordu . Sonunda odama geldiğimizde odaya girdik ve kapıyı kapattım. Gökçe daha ne olduğunu anlamadan duvarla aramda kaldı.
Gökçe den
Bu adamın dengesizlikleri beni öldürecek. Şuan duvar ve onun arasında sıkışmış haldeyim .
"Neden seni buraya getirdiği mi biliyor musun? " Bu kötü bir neden ne benziyor kafamı hayır anlamında salladım bana biraz daha yaklaştı ve kalınlaşan sesiyle
" Dudaklarını herkes içinde ısındın sevgili nişanlım" biraz daha yaklaştı ve kokusu burnuma doldu . Sesli bir nefes alırken daha da yaklaştı " Bunun için sana küçük bir ceza vermem lazım " dedi ve daha fazla dayanamayarak dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Fazla sert öpen Atlas yüzünden dengem sarsıldı ve ona tutundum . Bu herketim onu sanki daha fazla tahrik etmiş gibi hızlandı.
Kendime gelerek onu ittim ancak hareket dahi etmedi. Kendimi ondan kurtarmaya çalışsamda kurtulamadım. O ise büyük bir tutkuyla öpmeye devam ediyordu.
En sonunda dayanamayıp iki bacağına gelişi güzel bir tekme attım. Bu onu benden uzaklaştırılmıştı. Normal bir hızda vurmama rağmen iki büklüm olmuş bana bakıyordu. Gözlerindeki karanlık öyle bir hal aldı ki ne diyeceğimi bilemedim. Sonunda doğruldu ancak hala aynı bakması beni ürküttü.
"Neden normal bir kız gibi tokat atmadın ki"bu sorunun cevabını gerçekten merak ediyor gibi duruyordu .
"Kabul et tokat seni kesmezdi " dedim ve omuz silktim ."Normal misin?"
"Bunu sen mi soruyorsun"?
"Kesinlikle normal değilsin ".
" Yemekte dudaklarımı ısırdım diye beni yukarı getiren ve ceza vericeğini söyleyen kişi mi bunu diyor "
"Cezayı hakketin ama " göz kırpması beni çıldırtıyor.
Kabul et yakışıyor bu hareketler ona
Gözlerimi devirdim .
"Neysene bir daha benden izinsiz bana dokunma" dedim sesimi sert çıkarmaya özen göstererek.
"Hmm diyorsun" kafamı olumlu anlamda sallayıp cevap verdim.
Bir anda üstüme geldi ve yine duvar ve arasında kaldım. Üzerime doğru eğildi burnu nerdeyse burnuma değiyordu "sence söz dinleyen birine mi benziyorum boncuk " sesindeki eğlenen tını da neydi . Zorlukla nefes verip " Hayır aksine kendini beğenmiş ve şımarık birisin" sesim kısıktı ama sorun değil di bence. "Boncuk tan büyük sözler ... Hmm peki bu kendini beğenmiş kişi seni dinler mi " cevap vermeme bile gerek kalmadan nemli dudaklarını boynuma sürttü. Derin bir nefes çektigimde kafasını kaldırdı ve bana baktı . Yeniden dudaklarıma yönelmişti ki kapı birden açıldı.
Ben yerimde donmuşken Atlas karanlık bakışını bu sefer gelen kişiye doğrultu. Kafamı çevirdigimde aşağıdaki kız olduğunu fark ettim . Kaşlarımı çatarak baktım ancak o sadece Atlas a bakıyordu.
Bu kızın derdi ne?
"Şey abi kusura bakma annem çağırdı onun için geldim " dedi ve birdaha bakmadan kapıyı kapattı ve gitti
Abi mi dedi ben mi yanlış duydum. Ben böyle bir görümce görmedim Allah yardım etsin bacım.
Atlas hiç bozuntuya vermeden tekrar bana döndü. " Nerde kalmıştık ?"
Konuyu değiştirmem gerekiyordu acilen .
"Sadece bir kardeşin var sanıyordum?"
"Giray ve Gizem Giray öz kardeşim ancak gizem babamın diğer eşinin kızı "
"Anladım aşağı inelim annenler bekliyormuş."
"İnelim bakalım " önden ben arkadan o merdivenlerden iniyorduk."Nergiz anne ben gıdım artık arkadaşıma sözüm var "
Atlas ın bundan haberi olmadığı için kaşları çatıldı.
"Tabii kızım Atlas bıraksın seni" dediğinde Atlas ta kabul etti.
Gidelimde görüm suratsızı. Özledim ben ama o beni sormuyir bile büyük ihtimalle canıma okuyacak.
Biraz geç gelen bir bölüm ancak yarın da yeni bölüm gelicek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Mafya(+18)
Художественная прозаbu kitap tamamen +18 olucaktı şiddet içermektedir rahatsız olanlar lütfen okumasın