İçki nin kara yüzü

1.6K 22 1
                                    

Keyifli okumalarrrrr ✨

Atlas beni araba ile almış bara gelmiştik . Giray Büşra yı almaya gitmişti.

Bara geçtiğimizde Giray ve Büşra içeri girdiler bize doğru ilerlediler.

Büşra yine çok güzel olmuştu

Göğüs dekoltesi olan bir elbise giymişti ancak çok yakışmıştı.

Giray yanımıza geldiğinde sıkıntılı bir nefes verdi . Atlas ın kulağına eğilip bir şeyler dedi . Giray geri çekilirken Atlas olumlu anlamda başını sallamıştı.

Alkol ve sigara kokusu yüzünden yüzümü buruşturup Büşra ya baktım ancak o halinden memnun gibiydi.

Atlas ile Giray kendilerine içki söylerken ben meyve suyu istemiştim . Büşra ise kimseyi dinlemeden kendine ağır bir içki istedi .

"En ağır olandan " dedi ve barmene göz kırptı.

Ben şaşkınlıkla bakarken Atlas sırıtıyordu. Büşra nın aklında başka şeyler dönüyordu fakat bu işin sonunda sanki zararlı çıkan o olucak gibiydi.

Büşra gelen içkisini tek bir dikişte içti ve tekrar istedi bu gidişi biliyordum.

Sarhoş olucaktı sonra saçmalayacak ardında dans edip kusacaktı.

İkinci gelen kadehini de bir dikişte içti. Atlas  içkisini yavaş yudumlarla içiyordu Giray ise üçüncü bardağına geçmişti bile . Ben meyve suyumu yudumlarken Büşra saçmalamaya başladı.

"Enişteeeğ biliyon muğ gökçem hep avukat olmak çokkkkkkkk istiğyorğduğ" durdu bana baktı ardından kahkaha atıp önüne döndü " ben savcı olucaktim amaaağ kazanamadık..."

Giray hafifte olsa sarhoş olmuştu bile. Hafif hafif sırıtıyordu.

Büşra kalktı yerinden ve dans etmeye başladı. Hafif zıplıyor hafif kıvırıp kalçasını sallıyordu.

Giray dan

Büşra yı liseden tanıyordum aslında gökçe yide ancak beni hatırlamıyor . Büşra beni net bir şekilde hatırlıyorum.

Deli bir  karakteri vardı. Lisede deli diye anılırdı her olayda ismi geçerdi. Hareketli bir lise hayatı olmuş öylemi bir çocuğun kolu kırmış lığı vardı.

Kafasına geleni  yapan bir deliydi.

Onu almaya gittiğim de bana beni hatırladığını söylemiş ti.

Şu an gökçe nin yüzü görülmeye değerdi. Büşra giydiği kısa ve dekoltesi olan bir elbise giymişti. Fazla sexy olan Büşra bir yandan zıplıyor bir yandan ise kıvırma ya çalışıyordu.

Beşinci kadehini söylerken gökçe bana dehşetle bakıyordu. Abim yavaş içiyordu ama ben bu gidişi biliyordum.

Gökçe yi istemeye gittiğimiz de abim gökçe yi ilk defa o an gördü. Ancak hızlı ayak uydurmuş ve uyum sağlamıştı.

Abim asla kötü biri olamamıştı.  Gökçe ye karşı da sadece ona güvenmek istiyordu. Ona yaklaşmak çok istiyor ama belkide güvenemiyordu.

Büşra nın yanına bir piç kurusu geldi . Kıza iyice sokuldu Büşra onu ittirmeye çalıştı ancak adam daha fazla yaklaştı. Daha fazla dayanamayarak onlara doğru ilerledim . Adama sağlam bir yumruk atıp yere yatırdım.

Gökçe den

Atlas rahat bir şekilde otururken ben ise ayakta olanlara bakıyordum.

Giray resmen büşra'ya sarkıntılık yapan şerefsize yumruk atıyordu. Büşra kendine geldikten sonra giray'ın kolunu tutup geriye çekti Giray onun dokunuşuyla sanki kendine geldi ve geri çekildi. Ben dehşete düşmüş bir şekilde onlara bakarken birden Büşra giray'ın dudaklarına yapıştı. Giray ilk başta buz kesti ardından ona karşılık verdi.

Takıntılı Mafya(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin