ÖLDÜ

949 13 0
                                    


Keyifli okumalarrrrr ✨

İlahi bakış açısından

" Anneemm" diye bağırdı Alper. Canı yanıyordu. Annesini gözünün önünde öldürdüler. Kurşun onun bedenine girmiş gibi iki büklüm oldu.

"Şerefsiz orospu çocuğu!"

Keyifli bir kahkaha attı Baran Duran "siz çocuklar çok sıkıcı sınızz"

Bir el daha ateş etti zaten ölü olan annesine . "YAPMAAAAAA! Öldü yeter YAPMAAAAAA!"

Devam etti bağırmaya ancak ise yaramıyordu . Yapamazdı daha fazla dayanamazdı "ÖLDÜR BENİ ! ÖLDÜR"

Baran isteneni yaptı tek bir kurşunla öldürdü.

Arkasına bakmadan ilerledi "Fiko! Temizleyin şurayı. Görüntüleri Atlas Okyanusa atmayı unutmayın" alayla dudak büzdü"Bana kızmasın sonra . Cesetleri kapılarına bırakın belki gömmek ister kız."

Depo dan çıktığında hava aydınlanmak üzereyken aklına bir görüntü düştü. Gökçe ciği bu görüntü karşısında yıkılcak mahvolcaktı. Atlas bey ise sinir nöbeti bile geçire bilirdi .

Aklına düşen bu görüntü karşısında daha da keyiflendi.

"Şirkete sür " şirkete geçerken ise sanki az önce bir katliyam çıkaran o değil miş gibi .

🍂
Gökçe den

Sıcak bir gövdeye yaslanmış duruyordum . Teninden yükselen huzurlu ve deniz kokusu dahada uykusumu getiriyordu. Yaslandığım gövde den yavaşça kaldırdım başımı.

Beni izleyen bir çift yeşil göz görmeyi beklemiyordum Hafif bir afalladım.

Olduğumuz pozisyona baktım . Ahtapot misali sarılmışım adama. İlk önce usluca ayağımı çektim üstünden sonra ise çıplak göğüsünden çektim ellerimi.

Hızla yataktan kalktım. Kısaca etrafıma bakınırken fark ettiğim detayla beynimden vuruldum.

ÇIPLAK GÖĞÜS????

Hızla Atlas a döndüm üstü çıplaktı ancak altında dün giydiği pantolonu vardı.

Bir dakika bir dakika DÜN! Ne olmuştu pusulu zihnimi yokladım . Son hatırladığım Giray ın Büşra yı öpmüştü

Sonrası koca bir boşluk . Korkarak ona döndüm kısa bir an boydan boya bana baktı . Ah tabii ya o çıplak tı. Ya ben? Kendime baktığımda sadece bir gömlek tarzı bir şey vardı .

Yanaklarıma kanın hücum ettiğine emindim.

Minik bı öksürük ile boğazımı temizledim. "D -dün ne oldu"korkarak sorduğum doru karşısında

"Hmm sence ne oldu ?" Keyifli çıkan sesi kaşlarımı çatmama neden oldu. Kafamı yerden kaldırmadan başka bir soru yönelttim

"Bir şey yapmadık değil mi"sesim gerektiğinden fazla kısık çıktı.

"Cık sarhoş oldun . Herkesin içinde soyunmaya başladın . Kısa süreli bir mola için herkes dışarı çıktı. Bana yaklaştın ve masumsun gibi cümleler kurdun. Baktım böyle olmuyor. Eve getirebilmek için araba götürdüm yol boyu susmadın güzel ve kötü bir sürü olaydan bahsettin ... En son eve geldiğimizde sana birşeyler çıkarmak için arkamı döndüm elimdekileri sana vericakken sen soyunmuş sadece iç çamaşırın ile duruyordun . Sıcak basmış olmalı ki küstün üstüme. Ben odadan çıkmak istedim ancak sen korktuğunu söylediğin için kaldım sabaha karşı da içim geçmiş."

Ah  hatırladım her şeyi. En azından dürüst oldu.
Ben yerin dibine girmişken Atlas " Sen bir duş al bende kahvaltı hazırlarım" dedi ve gitti .

Yatağın hemen yanında yerde olan elbiseme elime alıp hemen duşa girdim. Kısa bir duş ardından elbisemi tekrar üstüme giyip saçımı kurutmadan aşağı indim.

Mutfağa girdiğimde yumurta kıran Atlas ı görmek komik ti . Elindeki yumurta yı kırdı ancak yarısından fazlası yerle buluştu.

Gülümseyerek yanına gittim ve elinden aldım yerdeki yumurtayı sildikten sonra. Yeni bir yumurta alıp lezzetli bir omlet yaptım . Omleti masaya koyarken Atlas diğer kahvaltılarını masaya yerleştirmiş beni bekliyordu.

Kahvaltıyı birlikte yedikten sonra topladık.

Atlas arabanın anahtarını alıp kapıya doğru ilerlediğinde peşinden gittim kapıyı açtığında ise vücudu kaskatı kesildi.

Omuzlarından göremediğim için hafif yana kaydım gördüklerim ise vücudumun buz kesmesine neden oldu kan akışım durdu.

Annem ve abim kanlar içinde yerde yatıyorlardı.

"ANNEEEEEEEE" avazım çıktığı kadar bağırdım "ABİİİ". "BENİ BIRAKMAYIN LÜTFEN."






















Mükemmel bir yerde bittiiiiii hshahaha

Neyse bir sonraki bölümde görüşmek üzere ✨

Takıntılı Mafya(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin