Keyifli okumalarrrrr(...)
Atlas ile birlikte Büşra nın evine hidiyorduk.
Arabaya bindiğimizden beri ikimizin de ağzı bıçak açmıyordu.
Araba durduğunda geldiğimizi anladım.Elim kemeri çözmek için harekete geçti ancak atla elimi tutup beni engelledi.
Kafamı çevirip ona baktım ancak o bana değil elime bakıyordu. Elime baktığımda dün duş öncesi elimi yaktığım yanık izine bakıyordu. Çok belirgin değildi aslında ancak dikkatli bakan biri fark edebilirdi.
Elimin tersinde olan yanık izine bakıyordu ancak sanki başka şeyler düşünüyor gibiydi.
"Kendine dikkat etmeni istiyorum boncuk" ona sen ciddimisin bakışı attığında "Kendine en ufak zararın olmamalı. "
Kafamı olumlu anlamda sallayıp elimi kurtardım. Arabadan indim ve eve doğru yürümeye başladım. Kapı anında açıldığında Büşra nın kocaman sarılmasına karşılık verdim.
Beraber içeri geçerken arabanın hala aynı yerde durduğunu gördüm.
"Evleniyorsun ama benim haberim bile olmuyor. İstenmede bile yoktum ya! Böyle arkadaş mı olur . Sen neden bana haber vermedin? Enişteyi ne zman görürüm ? " Küçük bir tebessüm ettim. " Nefes al Büşra sakın ol her şey çok hızlı gelişti. "
"Enişte nasıl yakışıklı mı?"
" Normal bir adam"
"Kaç yaşında?"
"27"
" Boyu kaç cm?"
" Tahminen 1.90 "
" Offff anlat bana çabuk her şeyi baştan sona açıkça ."
Kısa bir özet özet anlatım ancak her duyduğunda dahada şoka giren Büşra nın yüzü görülmeye değer.
Her şeyi anlattıktan sonra durdum . Önce bir baktı ancak ben olacakları biliyordum büyük ihtimalle şu an beni azarlamak için hazırlanıyordu. Ben içimden saniyeler sayarken o ise derin bir nefes aldı.
Daha ben ne olduğunu anlamadan birden kucağındaki yastık ile vurmaya başladı.
"Kızım sen hangi çağ da yaşıyorsun! Allah'ım kafayı yiyecem... Ya ben sana demedim mi diye oku kurtar kendini ama yok annem abim gör sen abiyi al oldumu gösterdi sana abiyi geri zekalı. Hayır sen malsın Esma Sultan ona ne oluyor neden sesini bile çıkarmamış varya gökçe tam dayaklıksın " gülmeye başladım ama o hala kafama vurmakta ısrarcıydı .
"Sanki şu an dayak yemiyorum!" İkimizde gülmeye başladık
Bir süre sonra sakinleşen Büşra bana bir pijama takımı verdi ardından kahve yapmak için mutfağa gitti .
Biraz daha lafladiktan sonra flim izlemeye karar aldıkFilmin daha ortasında uyuya kalan Büşra yı rahatsız etmeden yataktan kalktığımda balkona ilerledim . Oturduğumda Atlas tan bir mesaj gelmişti
"Üstüne hırka alman lazımdı boncuk " etrafıma bakınırken arabasına yaslanmış beni izleyen Atlas la göz göze geldik.
" Hava normal sıcaklıkta sen neden gitmedin hala?"
"Yarın boncuk yarın gelinlik bakmaya gidicez."
Mesajıma cevap vermek yerine konuyu değiştirdi.
"Büşra nında gelmesini istiyorum bir sakinca yoktur umarım?"
" Sen istersin de sorun mu olur boncuk neden olmasın "
Yüzümde bir tebessüm oluştu ancak fark ettiğim şeyle yüzümde asılı kaldı. Atlas sadece başbaşa iken bana normal davranıyordu daha sevecen daha düşünceli.
"Ne düşüyorsun?" Bir an ne diyeceğimi bilemedim
"Uyumaya git boncuk yarın yorulacaksin. Yorucu bir gün seni bekliyor git ve dinlen "
"İyi geceler sana Atlas"
"İyi geceler boncuğum"
Telefonu kapatıp içeri geçtim açık olan bilgisayarı kapatıp yatağa geri yattım . Yeni anlıyordum ama çok uyukum vardı.
Gözlerim kapanırken zihnimde canlanan son görüntü Atlas ın yeşil gözleriydi ...
Bu bölüm kısa oldu ancak diğer bölümler daha uzun olucak .
Kendinize iyi bakınnn:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Mafya(+18)
General Fictionbu kitap tamamen +18 olucaktı şiddet içermektedir rahatsız olanlar lütfen okumasın