Sabahın ilk ışıklarına doğru gözlerimi araladığımda sevgilimin kollarındaydım ve bana sıkı sıkı sarılıyordu. Ona iyice sokulup uykuya dalacakken sabahın sessizliğini bir kedi miyavlaması bozmuştu. Hayal görüyorum diye düşündüm ama ses kesilmeyince merak edip yataktan kalkmıştım. Jaehyun yüz üstü pozisyon değiştirince ona baktım ve dolaptan bir tişört giyip sesin geldiği yere gitmiştim. Tam kapının önünden geliyordu ve kapıyı açtığım an karşılaştığım şeyle gülümsememi durduramamıştım.
Gri yavru bir kedi kapımızın önünde yatıyordu ve arada miyavlıyordu. Yere eğilip kedinin başını okşadım. "Kimsen yok mu senin?"
Etrafıma baktığımda kimsenin olmadığını gördüm ve dayanamayıp kucağıma almıştım. İçeriye girdiğimizde ayağımla yavaşça kapıyı kapattım. Bir yandan da onu seviyordum. Yatak odasına girdiğimde "Jaehyun. Birisi geldi. Misafir."dedim birden.
"Ne? Kim bu saatte?"
Başı yorgana gömülü söylediğinde ben de "Baksana şuna bir. Çok tatlı."dedim. Dönüp yatağa oturduğunda kediyi kucağına bıraktım. Sevgilim refleks olarak hemen başını sevmeye başlamıştı.
"Nereden çıktı bu?"
"Bilmiyorum kapının önünde ağlıyordu. Ben de aldım içeriye."
Karşısına oturduğumda "Mia?"dedim. Jaehyun tek eliyle kediyi havaya kaldırıp uykulu gözlerle ona baktı. "O değil ki. Evi bulabileceğini sanmıyorum."
"Farkeder mi? Bizim olsun."
Jaehyun kediyi bırakınca yatağın üzerinde gezinmeye başladı. Ona baktığımda saçlarını karıştırdı. "Olmaz. Bakamayız biz."
"Olsun bakarız."
"Önceki deneyimlerimizi hatırlatmak istemem ama-"
"Niye onca ev arasından burayı seçmiş? Lütfen..."
Sesim yalvarır gibi olduğunda "Düşünmem gerekiyor. Duşa gireceğim."dedi. Ayağa kalktığında ben de kolunu tuttum. "Hangisine daha yakınsın? Evet? Hayır?"
"Sana çok yakınım." Dudaklarımı öptüğünde "Onu demiyorum! Kediyi."dedim peşinden giderken Jaehyun "Duşa gireyim bir."dedi ama bu kez de duşakabinin önünü kapatmıştım.
"Bir cevap sadece."
"Belki de sahibi var bunu bilmiyoruz. Düşüneceğim."
"Düşünecek neyi var? Gayet tatlı, sakin ve akıllı. Aynı benim gibi."
"Evet bebeğim aynı senin gibi. O yüzden seni tercih ediyorum."
"O yalnız mı kalacak?! Jaehyun lütfen."
Sevgilim dudaklarımı öperek "Bana biraz zaman ver. Düşüneceğim. Hem de uykumu açayım. Duştan çıkınca konuşuruz."dedi. Oflayarak önünden çekildiğimde "Gelmek istersen o bekleyebilir içeride."dedi gülümseyerek.
"Çok gıcıksın."
Banyodan çıktığımda kapıyı kapatmamı söylemesine rağmen inadına kapatmamıştım. Yatağa yüz üstü uzandığımda kediyi sevmeye başladım. "Üzgün bakma öyle. O da seni sevdi ama korkuyor biraz. Burada kalacaksın merak etme."
"Belki de gördüğüm kedi sendin? Geçenki gittiğim partide orada mıydın? Dur bekle."
Ayağa kalkıp duvara asılı olan resmi getirdiğimde kedinin yanına tuttum. "Benziyorsunuz."
"Eunhwa." Jaehyun'un sesini duyduğumda ona döndüm. Gözlerinde tuhaf bir bakış vardı ama konuşmaya devam etmişti. "Çok mu istiyorsun? Kediyi."
Başımı salladım ve yataktan kalkıp karşısına geçtim. "Bir şey mi oldu?"
"Yok. Kalabilir bizimle."
"Beni üzmeyeceğini biliyordum! Seni o kadar çok seviyorum ki!" Boynuna atladığımda o da bana sarılıp "İyi olacağına söz ver."dedi.
"İyiyim zaten. Ne oldu ki?" Yüzüne bakarak söylediğimde Jaehyun "Bir şey olmadı."demişti.
"Bir şey soracağım. İsmini Mia koysak yine? Olur mu?"
"Nasıl istiyorsan. Yalnız onu veterinere götürmemiz gerekiyor."
"Tamam! Çok heyecanlıyım! Ve mutluyum!" Mutfağa geçerken o da kediyi kucaklayıp peşimden gelmişti. Ben kahvaltı için bir şeyler hazırlarken sevgilimde kedinin karşısına oturmuş onunla oynuyordu. Ona baktığımda en son kedi kucağına çıkmıştı.
"Bizi sevdi." Onlara baktığımda Jaehyun başını sallayarak "Ev arıyormuş kendine."dedi gülerek. Benim ayaklarıma yaklaştığında olduğum yerde kaldım. Bizi tanımaya çalışıyordu ve sevgilim de ayağa kalkmıştı. Kahvaltıyı hazırlarken "Gece uyuyabildin mi?"diye sormuştu. Başımı salladım. Jaehyun da bana dönünce "Bir şey olursa bana söyle. Olur mu?"dedi.
Yüzüne yaklaşıp "Söylüyorum zaten? Ve şu an beni çok mutlu ettin."dedim. Dudaklarına bakarak söylediğimde "Öncekiler gibi olmasın ama. Kedi ve balık olayımız."demişti. Kediyi kaçırmıştım ve lisedeyken de onun aldığı balığa yem yerine yanlışlıkla hap atmıştım.
"Olmayacak dedim ya. Balık olayında daha ergendim."
"Güveniyorum sana." Dudaklarımı öptüğünde ben de kollarımı boynuna sarıp ona karşılık vermiştim. Kapı çaldığında ikimiz de durduk. Ben kapıya giderken de kedi peşimden gelmişti. Kapıyı açtığımda ise Akina ve Jungkook karşımdaydı. Akina "Bu nereden çıktı?!"diye bağırdı birden. yere çökünce elindeki çantayı bir kenara attı.
"Sabah kapıdaydı ben de dayanamayıp aldım."
"Çok tatlı ama bu."
Jungkook ile birlikte kediyi sevmeye başladıklarında ben de mutfağa döndüm. Jaehyun "Bizim evin diğer iki sakini değil mi?"dedi gülerek. Başımı salladığımda Akina "Memnun değilsen gidelim?!"diye seslenmişti. Jaehyun "Yok canım ben diğer ikisini de bekliyorum birazdan zaten!"dedi. Akina mutfağa girdiğinde yeniden kapı çalmış ve bu kez de Jungkook açmıştı.
"Soobin koş çabuk! Ne var burada!"
"Ne oldu?!" Mutfağa girdiğinde Soobin kediyi görünce hemen kucaklamıştı. Eunwoo da onu severken "Bakabilecek misiniz?"dedi. Başımı salladım. Soobin "Bakılır tabi! Şunun tipine bak!"dedi sevgilisine. Akina "Önceki gibi olmasın."dedi bana bakarak.
"Bakacağız. Değil mi Eunhwa?" Jaehyun söylediğinde ona bakarak başımı salladım ve "Bence o günden beri beni arıyordu."dedim. Soobin "Hangi gün?"diye sordu. Ben de "Aşırı dozdan fenalaştığım gün."dedim.
Derin bir sessizlik oldu. Ben de "Siz bana inanmıyorsunuz ama o gün bu da oradaydı. Hatta size resmini bile çizip gösterdim. Sonunda beni buldu."dedim. Soobin "Bence de. Seni bulması biraz zor olmuş ama bak burada şimdi."dedi. Gülümseyerek başımı salladım. Jaehyun saçlarımı öptüğünde "Tamam işte istediğin gibi bizim oldu. İsmini de aynı koyduk hem."dedi.
Kahvaltıya başladığımızda kedi de ayağımızın altında geziniyordu. Onların sohbetini dinlerken telefonuma gelen mesaj bildirimi dikkatimi çekmişti ve mesajı da açmıştım.
leeminhee: cuma gecesi 21.00da bekliyoruz seni! çok eğleneceğiz! leeminhee: *konum*
Gördüğüm mesajla yutkundum. Yanımdakilere baktığımda bir şeylere gülüyorlardı. Jaehyun'a baktığımda da bir yandan arkadaşlarımızla konuşuyor bir yandan da kediyle ilgileniyordu. Mesajı görür görmez sildim, düzeliyorduk ve ben bir daha aynı hataya düşmeyi planlamıyordum.
✨✨✨
eveeettt cok sukur ki yb geldiiii! umarim begenmissinizdir iyi okumalar askolarim sizleri cok cok seviyorummmm😚😚💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven and back | jung jaehyun
Fanfiction"bir hapa bir de sana aşığım." girl x jung jaehyun ❗️kurgu olumsuz davranışlar, madde kullanımı, toxic ilişki ve depresyon içerir. etkileneceklerin okumaması önerilir.❗️