Rüyamda ne görmüştüm? Sanırım cennete gitmiştim, nasıl bir yer olduğunu hatırlamadığım ama orası az da olsa rahat hissettiğim bir yerdi. Uyanmak istemiyordum asla, bıraksalar tüm gün uyuma ihtimalim bile vardı.
"Eunhwa! Kalk hemen!"
Akina'nın sesini odamda duyduğumda yorganı başıma çektim; çünkü Soobin de perdemi açmış ve güneş ışığının odaya girmesini sağlamıştı.
"Sevdiğin bir şey var. Kalk yoksa hemen bitecek."
"Ben uyuyacağım. Öğlen de okula gideceğim. Siz ne yiyorsanız yeyin."
Soobin "Krep yaptık!"deyince yorganı başımdan indirdim. "O zaman kalkarım işte."
Yataktan kalktığım gibi banyoya girmiştim. Bugün gereksiz bir şekilde enerjiktim ve sürekli konuşasım vardı.
"Biz içerideyiz!"
"Tamam!" Odadan çıktığımda mutfağa girmişim ve anında sevgilime sarılmıştım. Jaehyun da bana sarıldığında saçlarımı öptü. Eunwoo "Biz uyanmazsın diye bekliyorduk."dediğinde "Krep için kalktım. Yoksa okula kadar kalkmazdım."dedim. Hepimiz masaya oturduğumuzda Jaehyun "Dersin kaçta?"diye sordu.
"Öğlen. Saat birde."
Krebi tabağıma alıp çikolata sürdüm. Bir şeyler konuşuyorlardı ama onları dinlemiyordum, zaten genel olarak iyi bir dinleyici değildim.
"Konserler falan da olacakmış hatta. Bir sürü ünlü gelebilirmiş." Jungkook söylediğinde gözlerimi ona diktim ve "Ne konseri?"diye sordum. Soobin "Kampüs festivalleri işte. Eğlence falan."dedi. Jaehyun'a baktım daha sonra, o da "Bilemiyorum bakarız."demişti.
Kalabalık bize iyi gelmiyordu, bunu defalarca görmüştük. Ki en son kalabalığın içine girdiğimde aşırı dozdan neredeyse diğer tarafı boyluyordum. Akina "Hep birlikte olacağımızdan bir sorun olacağını sanmıyorum. Değil mi?"dedi sevgilime bakarak.
"Bir şey çıkmazsa olabilir."
Ayağa kalkarken "Ben hazırlanıyorum. Geç kalacağım."dedim. Jaehyun "Bırakayım mı seni?!"diye seslenmişti ama ben istememiştim, "Kendim giderim bugün!"
Odaya girip kapıyı kapattım. Üzerimi değiştirirken Jaehyun odaya girdi. Kapı yeniden kapandığı anda "Eunhwa. Okuldan sonra eve gel. Bir şey olursa da ara."dedi. Başımı salladığımda "Çocuk değilim Jaehyun. Biliyorum."demiştim karşılık olarak.
"Daha küs müyüz? Dün için."
"Hayır. Ne alakası var?"
"Güzel o zaman."
Gömleğimi tişörtümün üzerine geçirip çantamı aldım. Sevgilime yaklaştığımda "Ben iyiyim. Hatamı da anladım. Özür dilerim dün sana bağırdığım için de."demiştim. Dış kapıya yaklaşırken arkadaşlarıma çıkacağımı söylerek birlikte kapıya geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven and back | jung jaehyun
Fanfic"bir hapa bir de sana aşığım." girl x jung jaehyun ❗️kurgu olumsuz davranışlar, madde kullanımı, toxic ilişki ve depresyon içerir. etkileneceklerin okumaması önerilir.❗️