8: pişmanlıklar ve iyileşmeye çalışmak

99 16 31
                                    

Başımın ağrısına ağlayarak uyanmıştım bir anda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başımın ağrısına ağlayarak uyanmıştım bir anda. Sanki birisi bana vuruyor gibi hissediyordum. Yüz üstü yattığım yerden çığlık atarak fırladığımda etrafıma bakındım. Evimdeydim ve pijamalarım vardı.

Jaehyun koşarak içeriye girdiğinde yatakta geriye doğru sürünerek hayır anlamında başımı salladım. "Yaklaşma."

"Bebeğim..." Yatağa yaklaştığınday sırtım yatak başlığına yapışmış, gidecek yerim kalmamıştı. Karşıma oturdu, eli yüzüme değdiği anda hayır anlamında başımı salladım defalarca. Gözlerimden yaşlar akarken Jaehyun gözlerimi sildi. 

"Sorun yok. Güvendesin. Yanımdasın."

Sinirliydi, bunu içinde tuttuğunu o kadar iyi biliyordum ki gülümsediğinin ardında kocaman bir sinir yatıyordu.

"Kalkabilecek misin?" Sakin sesiyle sorduğunda başımı salladım. Kalkarken başım dönmüştü ve o da beni tutmuştu anında.

"Banyoya girmen lazım."

Beni kucağına alıp odadaki banyoya götürdü. Nazikçe yere oturttuğunda ben anında klozetin kapağını açıp kusmaya başlamıştım. Midem sökülecekti sanki öyle hissediyordum. Jaehyun suyu açık bırakarak yanıma geldi yavaşça sırtımı okşayarak "Acele etme. Sakin."dedi. Diğer eliyle saçlarımı seviyordu.

Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım olanları hatırlamaya başladığımda. Ona bakamıyordum. Jaehyun parmaklarıyla saçlarımı topladığında "Kalkabilecek misin?"diye sormuştu. Hayır anlamında başımı salladım. Başımı çektiğimde klozetin kapağını kapatıp sifonu çekmişti.

Oturup onu izliyordum ama gözlerim hâlâ kapanıp duruyordu. O ise şampuanımı dolaptan çıkartmıştı ve yere koymuştu. Karşıma geldiğinde tişörtümü çıkarıp saçlarımı geriye sıyırdı. Akan gözyaşlarımı silerken "Tamam ağlama buradayım."demişti.

Ellerimle yüzümü kapattığımda sevgilim saçlarımı öptü uzunca. "Su ısındı. Hadi."

"Saat kaç?"

"Beş."

Kıyafetlerimi çıkardığında beni küvete oturtmuştu. Bacaklarımı kendime çektiğim an dizlerimin arkasına sakladığım yüzümü ona çevirmiştim. "Ben bilmiyordum. Kullanmak da istemedim."

"Biliyorum. Sorun yok."

Ilık su saçlarımdan akarken o da parmaklarıyla saçlarımı tarıyordu. Eli vücuduma değdiği anda irkilmiştim, kalbim korkudan yerinden fırlayacakmış neredeyse.

"O kız. Bir şey yaptı mı sana?"

Yutkunarak söylemişti ve ben de gözyaşlarımı tutamamıştım. "Hatırlamıyorum.."

Saçlarımı okşayarak başını salladı. Ben de "Kedi nerede?"diye sormuştum bir anda. Jaehyun "Evde. Geziniyordur."dedi.

Banyodan çıktığımızda giyinmek için odaya gelmiştim yeniden. Sarıldığım bornozla öylece ayaktan dikilirken Jaehyun banyodan çıkıp yanıma gelmişti. Beni yatağa oturtup saç kurutma makinesini prize takmıştı. Makine çalıştığı anda tüylerim diken diken olmuş ve kollarımı göğsümde birleştirmiştim. Saçlarımı kuruturken günün ilk ışıkları odaya yansımaya başlamıştı perdenin arasından. Saçlarımı kurutmayı bırakıp üzerimi giyinmeye başlamıştım. Jaehyun dolaptan pijama çıkarıp üzerime giydirdi. Tişörtü üzerimden geçirdiğinde alnım acımıştı ve onun tişörtünü sıkmıştım.

"Özür dilerim. Sakin tamam." Sevgilim alnımı öptüğünde "Bekle beni."dedi. Gözlerimi silerken başımı salladım. Elinde buzla döndüğünde  havluya sarıp başımdaki şişliğe tutmuştu. Geri çekince nazikçe üfleyerek "Geçer birkaç güne."demişti.

Ellerim tişörtünü sıkmaya devam ederken "Çok sızlıyor..."dedim. Jaehyun "Biraz daha buz tutalım. Sonra krem süreceğim. Geçecek merak etme."dedi. Derin bir nefes alıp başımı salladım. O da buzu yeniden şişliğe değdirmişti. Ağlayacaktım neredeyse ama sevgilim sabretmemi söylüyordu sürekli.

"Tamam. Krem süreceğim şimdi."

"Çok uykum var."

Cebindeki kremi sürerken yeniden irkilmiş ve kendimi sıkmıştım. Jaehyun "Aferin bebeğime. Tamam..."diyerek mırıldandı.

"Saçımı örer misin?" Birden bunu sorduğumda o gülümsedi. Onu izlerken yüzündeki gülümsemeyle başını sallamıştı. Ona arkamı dönüp bağdaş kurdum. Yatağın kenarındaki tokalara uzandığımda tarakla birlikte almıştım. Jaehyun arkama oturduğunda tarağı ona verdim. Saçlarımı taramaya başlamıştı ve ben de gözlerimi kapatmıştım. Ellerini saçlarımda hissetmek beni rahatlatıyordu, kalbimdeki kirler gidiyordu sanki.

"Yapamazsam geçenki gibi dalga geçmek yok."

"Saçlarımla oyna sadece. Bana yeter. Seni hissedeyim sadece."

Bunun üzerine saçlarımı öpmüştü uzun uzun. Gözyaşlarım akarken "Sakın. Ağlamak yok."dedi. Başımı salladığımda gözlerimi silip gülmeye başlamıştım. "Yapabilecek misin? Saçımı."

"Deneyeceğim."

İkimiz de güldüğümüzde Jaehyun saçımı ikiye ayırdı. Sol tarafta kalan saçımı tutmamı söylediğinde dediğini yapmıştım. Sevgilime "Jaehyun."dedim bir anda. Jaehyun "Efendim?"dediğinde "Beni nasıl buldun?"diye sormuştum.

"Ben seni her zaman bulurum. Bilmiyor musun bunu?"

"Biliyorum. Süper kahraman gibisin."

"Senin kahramanın olabilirim sadece."

Gülümsedim, "Sen olmasan ben çoktan ölmüştüm kesin. Bunu çok iyi biliyorsun."

"Bunu bir daha dersen gerçekten kızacağım. Bu arada güzel oluyor. Tokayı ver bakalım."

Elimdeki lastik tokayı ona uzattığımda büyük ihtimalle saçımın ucunu bağlıyordu. Biraz sola döndüğümde "İyi hissediyorum. Beni sevdiğini görünce."dedim. Uzanıp yanağımı öptü uzunca. "Ben sonsuza kadar seni seveceğim. Unutma bunu."

Yeniden saçımı örmeye başladığında gözlerimi kapattım. "Uykum var hâlâ."

"Uyuruz şimdi. Ben de hiç uyumadım."

Saçımın diğer tarafını da örüp ucunu bağladığında yorganın içine girmiştim. Jaehyun da yanima yatınca ona dönüp elimi göğsüne koydum. Beni anında koluna almıştı ve kendine doğru çekmişti.

"Jaehyun."

"Hm.."

"Özür dilerim. Seni bu durumda bıraktığım için. Düzeleceğim."

Birbirimize baktığımızda gülümseyerek dudaklarıma küçük bir öpücük bırakmıştı. "Sonra konuşalım olur mu? Uyuyalım şimdi."

"Onun benimle arkadaş olmak istediğini düşünmüştüm.

"Unutalım bunları şimdi. Senin bir suçun yok."

Elimle yüzünü okşadığımda alnımı öpmüştü. "Beni bırakma. Tamam mı?"

"Ben hep seninim. Ne olursa olsun yanındayım. O yüzden kapat gözlerini şimdi."

Elim yüzünü ve boynunu okşadıktan sonra dudaklarına küçük bir öpücük verdim ve başımı boynuna gömdüm.

"Ben iyileşmek istiyorum Jaehyun. Gerçekten."

"İyileşeceğiz güzelim. Birlikte iyileşeceğiz."

Gözlerimi kapattığımda anında uykuya dalmıştım. Onun kollarında olmak benim için en güvenli yerdi ve bir daha onsuz hiçbir şey yapmak istemiyordum.

✨✨✨

aydınlanmaların olduğu, soft, romantik ve bol aşk kokan bir geçiş bölümü oldu🥺 umarım beğenmişsinizdir💗💗

ve bu arada 15 olmadan final yapmayı planlıyorum fici

yorumlarınızı bekliyorum bolca, sizleri sevdiğimi unutmayın🫶🏻💗

heaven and back | jung jaehyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin