TUVALETE GİTCEM SİCİP GELİRİM WAİT
______________________________________MARİ'DEN-
Şuan Mina ile eve doğru yürüyoruz.
Evimde sabahlayacağız. Antrenman yaparken çok yorulduk ve terledik. Beraber banyo da yapacağız. Evet beraber. Yanlış hatırlamıyorsam Jisoo ve Jennie de vücut puanlama yapmıştı yani hayır problem. Beraber ilk banyo yapışımız olmayacak.Woah. Sonunda eve gelebildik! Hayvan gibi yoruldum. Banyo gapmak istiyorum. Mina'yı yıkamak çook eğlenceli.
"Banyoya geliyor musun?"
"Kıyafet alalım."
"Neden?"
"Birisi kapıya gelirse cibildak mı çıkcan?"
"Doğrulan"
"Ne sandın yarram"Kıyafet ayarladık ve banyoya gittik.
Ben yine mükemmel olduğum için erkeksi bir vücuda sAHibim!Suyu ayarladım ve dev gibi küvete girdik.
"Erkek arkadaşım olsa senin gibi kaslı olmasını isterdim! Seni kıskanıyorum şuan!"
Mina ilk defa böyle bir şey söylemişti.
Bekle GÖZLERİ Mİ DOLDU ONUN?!"Sen her halinle güzelsin, Mina! Beni kıskanmanı istemiyorum. Çünkü böyle olduğu zaman kendimi fazla üstün tuttuğumu düşünüyorum. Ve bu beni fazlasıyla üzüyor. Himedere
olabilirim ancak bu benim kendimi başkaları ile eş tutmayacağım anlamına gelmez...""Teşekkür ederim, Mari. Sınava hazırlanırken kimse yanımda olmadı. Sen dışında. Teşekkür ederim. Ne desem az!"
Bir anda kafasına banyo ördeği attım.
Önce şaşırdı. Sonra onu bana attı."Bak, Zero! Bu ördek Billy! Kendisi biraz sapık ama iyi bir ördek ve ben onunla konuşup anlayabilirim! Hmm... Senin çok güzel göğüslere sahip olduğunu düşünüyormuş. Ama bu beni kıskanmana neden olamazmış çünkü benim göğüsüm yokmuş. Ayrıca çok da çekiciymişsin! Seninle çıkmayı istermiş."
Mina kahkaha atıyordu.
Onun moralini biraz bile olsa yükseltmek beni mutlu etmişti.Duştan çıktık ve onu giydirdim. O da beni giydirdi. Barbie gibi!
"Hadi okul başlamadan önce bir şarkı çıkaralım! Hem biliyor musun? Direk dansı yapabiliyorum!" Dedim.
"Heyecanlandım ve hadi gidelim!"
Üstüme bunları giydiğim için bunlarla gidecektim. Zaten rahatlardı.
(Seksi gojoya selam olsun!)
Hemen evimin stüdyo odasına geçtik.
"Hadi direk dansı yap, köle."
Direğe çıktım ve rahat durur muyum başladım dans yapmaya çünkü hayirdur.
(Medyadaki gibi dans ediyoruz)
"Kurban olduğum ne de güzel dans ediyor."
"Tamam şimdi şarkı söylicem."
"Hadi söyle!"HAZIR OLUN!
"ıhm ıhm...
Denizz üstüü geçiilirr
Heey caanımm Rana nay Rana nay
Kayığa da biinsem götüürüür
Hey maŞahllah hey
Beniim de şu ciihaanaa geeliişiiim
Heeey aşkom
Rina nay Rana nay..."Mina suratıma göt görmüş gibi bakıyordu.
MÜKEMMEL SÖYLEDİM OSES TÜRKİYE 2024 YILBAŞI 1.'Sİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•My Beating Vein• °BakugoXReader°
Fanfiction"Atar Damar'ım..." "Efendim Şah Damar'ım?" "Seni sakura ağaçları karpuz verene kadar seveceğim." "Ben de seni villian olana kadar seveceğim." ©Tüm hakları götümde saklıdır.