arkadaşlık

6 2 0
                                    

-Mari'den, 1 hafta sonra

Dört lavuğun yaptıkları yanlarına kalmamıştı. Nezu-san onları güzelce fırçalamış, bana da bu sorun yüzünden özür dilemişti. Konunun sorun olmadığını söylediğimde de son bulduğunu hatırlıyorum. Bugün Bakugou' ya arkadaşlık teklif edeceğim. Hemen yemekhaneye indim ve Bakugou'yu gördüm. Sessiz bir şekilde oturuyordu. Tek başınaydı.
Direkt olarak yanına gittim.

"Selam."

Bana baktı. Biraz olsun mutlu hissettiğini sezdim.

"Tch. Otur hadi ve ne diyeceksen de."
Dedi. Nefes aldım, verdim. Hazırlandım ve ağzımdan baklavayı çıkardım (🗿anlayan anladı)

"Arkadaş olmak ister misin?"

Bir an yüzüme baktı. Çok çaktırmıyordu ancak sevindiği belliydi.

"Olur."
"Hadi yemek yiyelim o zaman.''
"Nasıl yani ben şimdi ben istediğim zaman yanına gelip seninle takılıp, evime çağırabilir miyim?"
"Evet, elbette."

Gülümsedi. Bana en içten gülümsemesini sundu. Bende ona en içten gülümsememi sundum. İkimizde kızardık ve yemeğe devam ettik.

Yemeğimiz bitince sessizce sınıfa çıktık. Kirishima hemen yanımıza geldi.

"Ben Kirishima! Sende Maribro'sun, değil mi? Memnun oldum!" Dedi. Bende gülümsedim. Çok sırıtan birisi değilimdir.

Hemen çantadan UNO çıkardım. Kartları da dağıttım ve oyuna başlsdık.

"Kombo!" Diye bağırdım.
"Nasıl lan?" Dedi Kirishima.
"Ne sandın yarram" Dedi Bakugou.

İçeri Mina ve Hagakure girdi. Bana yapılan olaydan sonra diğerleri ile konuşmuyorlardı. Ayrıca grubumuz bile vardı artık! Hagakure de görünmez değildi. Artık ne utangaç, ne de yalnız takılıyordu.

*Hagakure temsilli ve tescilli.*

Bizi gördükleri gibi yanımıza geldiler.

"Hadi BAKUSQUAD diye bir grup kuralım!" Dedi Hagakure. Hepimiz onayladık. O sıra bizim el de bitmişti.

Ders bittiği gibi okuldan çıktık. Hemen yurda geçtik.(okul yurduna erken taşınmışlar gibi düşün)  Rahat birşeyker giydim. Ödevlerimi bitirdim. Yemek yedim. Müzik dinledim ve uyudum.

•My Beating Vein• °BakugoXReader°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin